Govus έγραψε:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Unsafe at any speed décapotable
Zorz έγραψε:Govus έγραψε:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Unsafe at any speed décapotable
Από τα πιο αδικημένα αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου.
Άκουσαν όλοι το δικηγόρο το Nader και το έθαψαν. Η λύση ήταν μια μπροστινή αντιστρεπτική που μπήκε το 1962 αν θυμάμαι καλά και κάποιοι ηλίθιοι την έβγαζαν. Αλλά και πιο πριν αν ήξερες να οδηγείς και δεν ήσουν στόκος μια χαρά σε πήγαινε το αυτοκίνητο.
Η πλάκα είναι πως επί Lyndon Johnson όταν θεσμοθετήθηκε το DoT και με αφορμή το βιβλίο του δικηγόρου, αρκετά μετά το 1972 (13 χρόνια από την παραγωγή της πρώτης Corvair), οι αρμόδιοι αυτού του οργανισμού τέσταραν μια ίδια της περιόδου με το υποτιθέμενο πρόβλημα, με τα τότε άμεσα ανταγωνιστικά Chrysler Valiant και Ford Falcon και δεν βρήκαν την Corvair να υστερεί πουθενά. Επίσης την ίδια περίοδο καραβιές από πισωμήχανους σκαραβαίους και Renault που πουθενά δεν ήταν καλύτερα απ την Corvair, εισάγονταν αβέρτα στις ΗΠΑ.
Αφήνω απ έξω την 911 που είχε (γουάου) flat 6 αερόψυκτο τοποθετημένο πίσω όπως ακριβώς η Corvair. Γι αυτά όμως το λαμόγιο δεν έγραψε τίποτα. Τέλος, αυτό που ανεπίσημα παραδέχτηκαν άνθρωποι απ το DoT ήταν πως αν η Chevrolet είχε συνεχίσει απρόσκοπτα να εξελίσσει τα μοτέρ που φόρεσε η εν λόγω (20 -25 mpg το 59) δεν θα έβρισκε η πρώτη πετρελαική κρίση την αμερικανική βιομηχανία ξεβράκωτη απέναντι σε Ιάπωνες και Ευρωπαίους. Όταν έφυγε απ τη μέση η Corvair όλοι συνέχισαν να φοράνε ήσυχοι τους ίδιους εκτός τόπου και χρόνου V8 στα ίδια καραβίσια αμαξώματα λες και ήταν ακόμη 1950.
edmond έγραψε:Η αριστερή απόληξη της εξάτμισης έχει τσακωθεί με το υπόλοιπο σύστημα;
Ιδέα δεν έχω. Δες πιο πάνω και το παχύ έντερο.