diplomat έγραψε:theo13 έγραψε:Ίσως τότε το βάρος να πρέπει να το αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας (aka ασφαλιστικές)
Δεν είναι και τόσο απλή η διαχείριση αυτού του βάρους, και δε μιλάω για οικονομικά μεγέθη (εν πολλοίς συμφωνώ ότι θα ζεσταινόταν η αγορά και θα κάλυπτε ένα κομμάτι), μα για το πλασάρισμα στους ιδιοκτήτες. Μια άκρως επιθετική πολιτική όπως η κατακόρυφη αύξηση των τελών θα καταρράκωνε τη δημοτικότητα του όλου πρότζεκτ εν τη γενέσει του.
Συμφωνώ και γι αυτό μίλησα με bonus για απόσυρση και αγορά νέου ή μεταχειρισμένου EURO 5+. Και δε μιλάω για ποσά 400 και 500 ευρώ για απόσυρση. Το λιγότερο θα έπρεπε να είναι 1500.