edmond έγραψε:Οι αμέτρητες νίκες δείχνουν ότι όλα μπόμπα. Σε πίστες.
Σε δημόσιους δρόμους μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ αν μια 992 turbo είναι πιο γρήγορη από ένα γκοτζίλα
ή ένα φερραρικό σε μια διαδρομή πχ από λίμνη Βουλιαγμένης μέχρι Σούνιο.
Σε μια πιστα θα τρέξει το αμάξι ένας επαγγελματίας όπου όλα είναι προμελετημένα και συγκεκριμένα.
Σε έναν δρόμο ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αμαξιού, πέραν ότι 99% θα το βολτάρει, δεν θα έχει την γνώση για το τι μπορεί να κάνει το αμάξι του. Τυχαίο παράδειγμα ο -μου διαφεύγει το όνομα του- που κάρφωσε την Pista στην Βουλιαγμένη.
Μαζεύονται πολλά οφ τόπικ, ας μεριμνήσουν οι ειδικοί αν χρειάζεται.
Βασικά κοιτάς και κοιτάτε το δάχτυλο ενώ το νόημα ήταν άλλο.
Ο κόσμος, και γενικά και εδώ βλέπω το ίδιο (δυστυχώς), νομίζει ότι επειδή έγραψε ο τάδε δημοσιογράφος, καλή ώρα ο Σάμπας, το τάδε κλισέ, ότι μια 911 αρχίζει και φέρνει περιστροφές εκκρεμούς με την πρώτη ευκαιρία. Και παράλληλα ότι η X Ferrari ή το GTR ή όποιο άλλο σούπερ αμάξι θες, είναι της πλάκας εύκολο στη γρήγορη οδήγηση.
Και εκ του αποτελέσματος, δεν μπορεί να είναι λάθος η τοποθέτηση του κινητήρα εκεί. Διότι προσφέρει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στο όχημα. Πχ πρόσφυση σε γλιστερό οδόστρωμα, άνοδο ανηφόρας με χιόνια και αντίστοιχα φρένα σε κάθοδο. Γενικώς είναι μεγάλη παπαρολογία η συγκεκριμένη κλισέ φράση και όπως λέει και ο HF, η ιστορία έγραψε και όντως ο χρόνος το απέδειξε. Δεν χρειάζεται να το λέω εγώ.