Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777298
Dimsabas έγραψε:ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Deltona Integrale vs Porsche 911
Παίρνουμε τα βουνά με τις θρυλικές, αναθρεμμένες στους αγώνες, τετρακίνητες θεές. Ελάτε μαζί μας!

https://cartalk.gr/lancia-deltona-porsche-911-gts/


Ωραία βόλτα! :thumbsup:

Αλλά

Η μεν 911 τοποθετώντας τον κινητήρα στο πιο άκυρο κι ανορθόδοξο σημείο


Η μεγαλύτερη μπούρδα που νομίζαμε ΟΛΟΙ εμείς οι "γνώστες" και έχει αναπαραχθεί πιο πολύ από κάθε τι στον Ειδικό Τύπο.
Προφανώς και ήξεραν τι έκαναν, όταν το έκαναν.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#777299 Υπάρχει κάπου κάτι που να αποδεικνύει αυτό που λες; Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το να επιδρά θετικά στην οδική συμπεριφορά ένας κινητήρας πίσω από τον πίσω άξονα. Και άντε σε ένα Τ2 ή ένα φορτηγό δεν παίζει τόσο ρόλο αλλά σε ένα αυτοκίνητο και μάλιστα φτιαγμένο να αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες;

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777300 Φυσικη πάντως δεν ηξεραν, για αυτό τοσα χρόνια, βγάζουν και καλύτερη λύση για τα κρατήματα της...


.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777305 50 χρόνια πριν μπούσσε αυτό ήξεραν, αυτό έκαναν.
Το ότι έχουν εξελίξει αυτή τη συνταγή στο έπακρο, δεν σημαίνει ότι είναι και η πιο ορθολογιστική λύση. Μέχρι και την 996, νομίζω πως ήταν φανερά τα θέματα ζυγίσματος. Ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες και όταν άδειαζε το...ρεζερβουάρ, ο μπροστινός άξονας δεν ήταν αυτό που λέμε η επιτομή της ακρίβειας!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#777308
Dimsabas έγραψε:ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Deltona Integrale vs Porsche 911
Παίρνουμε τα βουνά με τις θρυλικές, αναθρεμμένες στους αγώνες, τετρακίνητες θεές. Ελάτε μαζί μας!

https://cartalk.gr/lancia-deltona-porsche-911-gts/


Κι αναμφίβολα, δεν πρέπει να υπάρχει στην Ιστορία της αυτοκίνησης τόσο απλό σχέδιο (μια σειρά κοφτές ευθείες και τέσσερα στρογγυλά φανάρια) που να προκαλούν τόσο δέος.


Εικόνα

Καλή Παναγιά Σάμπα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777317 Τις περίμενα τις αντιδράσεις.



If it wasn't super obvious, I wanted this video to explain the logic behind rear-engine placement, rather than history, heritage and tradition of the 911 (I think I just yawned). And while I didn't mention this in the video, I did in the video description "Porsche decided to put the 911's engine in the back, behind the rear axle, way back in the day when the 911 was first designed. Since then, that engine has remained there, and while some might say it's out of stubbornness, there are legitimately wonderful reasons for having a rear-engine car." Again, the focus was to discuss from a performance standpoint why rear-engine sports cars make sense. There are other reasons for rear engine designs, like improving passenger space vs a mid-engine layout
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#777417
Giuseppe Busso έγραψε:Η μεγαλύτερη μπούρδα που νομίζαμε ΟΛΟΙ εμείς οι "γνώστες" και έχει αναπαραχθεί πιο πολύ από κάθε τι στον Ειδικό Τύπο.
Προφανώς και ήξεραν τι έκαναν, όταν το έκαναν.


Όχι Μπούσσε μου, δεν είναι καθόλου μπούρδα. Ο λόγος που ο κινητήρας μπήκε εκεί ήταν ότι ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις, και με κεντρομήχανο αυτό ήταν δύσκολο. Για αυτό άλλωστε στις αγωνιστικές 911 RSR ο κινητήρας έφτασε σχεδόν στο κέντρο (διαφορετική θέση από ότι στις δρομίσιες - σχεδόν μισό μέτρο πιο μπροστά), και φυσικά στα supercars (Carrera GT, 918) βάζουν τον κινητήρα στην σωστή θέση. Η 911 έφτασε να είναι ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο μέσω της εξέλιξης, αλλά ο κινητήρας δεν είναι στην σωστή θέση. Σήμερα παραμένει εκεί μόνο λόγω της παράδοσης. Αν την θεωρούσαν την σωστή θέση δεν θα την άλλαζαν στις αγωνιστικές 911, ούτε στα supercars.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#777587 Ποιο είναι το πιο χρήσιμο αξεσουάρ στην εκτός δρόμου; Μα αυτό που διασφαλίζει ότι ο οδηγός βλέπει πού πηγαίνει!

https://cartalk.gr/jeep-protoporiakoi-k ... is-laspes/
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#777596
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Η μεγαλύτερη μπούρδα που νομίζαμε ΟΛΟΙ εμείς οι "γνώστες" και έχει αναπαραχθεί πιο πολύ από κάθε τι στον Ειδικό Τύπο.
Προφανώς και ήξεραν τι έκαναν, όταν το έκαναν.


Όχι Μπούσσε μου, δεν είναι καθόλου μπούρδα. Ο λόγος που ο κινητήρας μπήκε εκεί ήταν ότι ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις, και με κεντρομήχανο αυτό ήταν δύσκολο. Για αυτό άλλωστε στις αγωνιστικές 911 RSR ο κινητήρας έφτασε σχεδόν στο κέντρο (διαφορετική θέση από ότι στις δρομίσιες - σχεδόν μισό μέτρο πιο μπροστά), και φυσικά στα supercars (Carrera GT, 918) βάζουν τον κινητήρα στην σωστή θέση. Η 911 έφτασε να είναι ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο μέσω της εξέλιξης, αλλά ο κινητήρας δεν είναι στην σωστή θέση. Σήμερα παραμένει εκεί μόνο λόγω της παράδοσης. Αν την θεωρούσαν την σωστή θέση δεν θα την άλλαζαν στις αγωνιστικές 911, ούτε στα supercars.


...με προφαση το ωραιο review του Dimsabas, που ξυπνησε ομορφες μνημες σε διαδρομες...

Η αληθεια ειναι καπου στη μεση...Ο Edmond πιο πανω εχει επισης τοποθετηθει αρκετα στοχευμενα, καθοτι η πληρωση του ρεζερβουαρ, καλως/κακως, μεχρι ειδικα τις πισωκινητες "απλες" (χωρις σπορ αναρτηση κτλ) γενιες 996 κυριως και λιγο λιγοτερο στις 997, επαιζε τον ρολο του...καθοριστικα. Οπως επισης και η προβλεπομενη κατασταση/πιεση των ελαστικων.

Οι πολιτικες εκδοσεις επισης των 991 δεχθηκαν μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο του αμαξωματος, σε καποιες πηγες γινοταν αναφορα για 8cm.
To ιδιο λεγεται οτι εγινε και στην 992 με περεταιρω μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο. Οχι οτι εγινε κεντρομηχανη, απλως για να υπαρχει μια εικονα, το μοτερ σχεδον "καθισε" πανω στον πισω αξονα, τουλαχιστον ενα μερος του.

Μολις η τελευταια γενια RSR εγινε κεντρομηχανη και αυτο για λογους δυνατοτητας περεταιρω εκμεταλλευσης της αεροδυναμικης, με μεγαλυτερο μηκος στον διαχυτη. Το ειχε αναφερει επισημως η Πορσε, οσοι θελουν το βλεπουν το αναλυουν και αντιλαμβανονται, οσοι ειναι αρνητες δεν πειθονται ουτε και αν κατεβει ο θεος ο ιδιος να τους το πει...

Μεχρι να γινει κεντρομηχανη βεβαια η RSR κερδιζε και πριν...Συνολικα οι 911 στους αγωνες παγκοσμιως απο τοτε που συμμετειχε, εχει πανω απο 5,000 νικες, αριθμο που μεχρι σημερα δεν τον εχει φτασει κανενα μοντελο, αλλα και καμμια μαρκα.

Οσοι εχουν μια καποια εξοικειωση με τις 911, ειτε παλαιοτερη ειτε πιο συγχρονη, γνωριζουν πολυ καλα οτι αυτες βρισκονται στοι στοιχειο τους οταν οδηγουνται με αγωνιστικες γραμμες και οχι σε στυλ ντριφταδικου.
Για επιτηδευμενα αναποδα τιμονια (και διαρκειας) εχουν νοημα οι καθε λογης πισωκινητες Bmw με 50-50 κατανομη, ακριβως για αυτο το λογο.
Οχι οι 911.

Το δε παραδειγμα της καταγεγραμμενης και στατικης κατανομης, απο τον εκαστοτε κατασκευαστη δεν αποτυπωνει πληρως την κατασταση.
Μια πισωκινητη πχ 997 εχει κατανομη 38-62 μπρος πισω, χωρις ομως οδηγο-συνοδηγο και χωρις καυσιμα, γιατι ετσι συνηθως γινονται οι πιστοποιημενες μετρησεις.
Με καυσιμα τουλαχιστον στο 1/2 και οδηγο ή και συνοδηγο (οι μπροστα θεσεις στις 911 ειναι λιγο πιο μπροστα απο το κεντρο βαρους του αυτοκινητου) η κατανομη ερχεται σημαντικα πιο κοντα στο 45-55 ποσοστο που ειναι ιδανικο στις F1 για μεγιστη δυνατη ελκτικη και πλευρικη προσφυση.

Οχι οτι και παλι δεν υπαρχει το ζητημα παραπανισιου βαρους εξω απο τον πισω αξονα, αυτο μετριαζεται παντως απο το επισης χαμηλοτερο κεντρο βαρους του ιδιου του κινητηρα (λογω Boxer υλοποιησης) αλλα και των πισω φαρδυτερων μετατροχιων.

Απλως δεν ισχυει η εξωφρενικη εικονα του τυπου οτι το μοτερ ειναι κολημμενο στην πισω πινακιδα, (και οτι μπροστα δεν εχει καθολου βαρος) οπως ισχυριζονται μεταξυ σοβαρου και αστειου, καποιοι...