- 16 Αύγ 2022, 20:40
#777596
REALZEUS έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Η μεγαλύτερη μπούρδα που νομίζαμε ΟΛΟΙ εμείς οι "γνώστες" και έχει αναπαραχθεί πιο πολύ από κάθε τι στον Ειδικό Τύπο.
Προφανώς και ήξεραν τι έκαναν, όταν το έκαναν.
Όχι Μπούσσε μου, δεν είναι καθόλου μπούρδα. Ο λόγος που ο κινητήρας μπήκε εκεί ήταν ότι ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις, και με κεντρομήχανο αυτό ήταν δύσκολο. Για αυτό άλλωστε στις αγωνιστικές 911 RSR ο κινητήρας έφτασε σχεδόν στο κέντρο (διαφορετική θέση από ότι στις δρομίσιες - σχεδόν μισό μέτρο πιο μπροστά), και φυσικά στα supercars (Carrera GT, 918) βάζουν τον κινητήρα στην σωστή θέση. Η 911 έφτασε να είναι ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο μέσω της εξέλιξης, αλλά ο κινητήρας δεν είναι στην σωστή θέση. Σήμερα παραμένει εκεί μόνο λόγω της παράδοσης. Αν την θεωρούσαν την σωστή θέση δεν θα την άλλαζαν στις αγωνιστικές 911, ούτε στα supercars.
...με προφαση το ωραιο review του Dimsabas, που ξυπνησε ομορφες μνημες σε διαδρομες...
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση...Ο Edmond πιο πανω εχει επισης τοποθετηθει αρκετα στοχευμενα, καθοτι η πληρωση του ρεζερβουαρ, καλως/κακως, μεχρι ειδικα τις πισωκινητες "απλες" (χωρις σπορ αναρτηση κτλ) γενιες 996 κυριως και λιγο λιγοτερο στις 997, επαιζε τον ρολο του...καθοριστικα. Οπως επισης και η προβλεπομενη κατασταση/πιεση των ελαστικων.
Οι πολιτικες εκδοσεις επισης των 991 δεχθηκαν μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο του αμαξωματος, σε καποιες πηγες γινοταν αναφορα για 8cm.
To ιδιο λεγεται οτι εγινε και στην 992 με περεταιρω μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο. Οχι οτι εγινε κεντρομηχανη, απλως για να υπαρχει μια εικονα, το μοτερ σχεδον "καθισε" πανω στον πισω αξονα, τουλαχιστον ενα μερος του.
Μολις η τελευταια γενια RSR εγινε κεντρομηχανη και αυτο για λογους δυνατοτητας περεταιρω εκμεταλλευσης της αεροδυναμικης, με μεγαλυτερο μηκος στον διαχυτη. Το ειχε αναφερει επισημως η Πορσε, οσοι θελουν το βλεπουν το αναλυουν και αντιλαμβανονται, οσοι ειναι αρνητες δεν πειθονται ουτε και αν κατεβει ο θεος ο ιδιος να τους το πει...
Μεχρι να γινει κεντρομηχανη βεβαια η RSR κερδιζε και πριν...Συνολικα οι 911 στους αγωνες παγκοσμιως απο τοτε που συμμετειχε, εχει πανω απο 5,000 νικες, αριθμο που μεχρι σημερα δεν τον εχει φτασει κανενα μοντελο, αλλα και καμμια μαρκα.
Οσοι εχουν μια καποια εξοικειωση με τις 911, ειτε παλαιοτερη ειτε πιο συγχρονη, γνωριζουν πολυ καλα οτι αυτες βρισκονται στοι στοιχειο τους οταν οδηγουνται με αγωνιστικες γραμμες και οχι σε στυλ ντριφταδικου.
Για επιτηδευμενα αναποδα τιμονια (και διαρκειας) εχουν νοημα οι καθε λογης πισωκινητες Bmw με 50-50 κατανομη, ακριβως για αυτο το λογο.
Οχι οι 911.
Το δε παραδειγμα της καταγεγραμμενης και στατικης κατανομης, απο τον εκαστοτε κατασκευαστη δεν αποτυπωνει πληρως την κατασταση.
Μια πισωκινητη πχ 997 εχει κατανομη 38-62 μπρος πισω, χωρις ομως οδηγο-συνοδηγο και χωρις καυσιμα, γιατι ετσι συνηθως γινονται οι πιστοποιημενες μετρησεις.
Με καυσιμα τουλαχιστον στο 1/2 και οδηγο ή και συνοδηγο (οι μπροστα θεσεις στις 911 ειναι λιγο πιο μπροστα απο το κεντρο βαρους του αυτοκινητου) η κατανομη ερχεται σημαντικα πιο κοντα στο 45-55 ποσοστο που ειναι ιδανικο στις F1 για μεγιστη δυνατη ελκτικη και πλευρικη προσφυση.
Οχι οτι και παλι δεν υπαρχει το ζητημα παραπανισιου βαρους εξω απο τον πισω αξονα, αυτο μετριαζεται παντως απο το επισης χαμηλοτερο κεντρο βαρους του ιδιου του κινητηρα (λογω Boxer υλοποιησης) αλλα και των πισω φαρδυτερων μετατροχιων.
Απλως δεν ισχυει η εξωφρενικη εικονα του τυπου οτι το μοτερ ειναι κολημμενο στην πισω πινακιδα, (και οτι μπροστα δεν εχει καθολου βαρος) οπως ισχυριζονται μεταξυ σοβαρου και αστειου, καποιοι...