Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777599 Το πόσο καλή ήταν η 911 μετά από 30 -40 χρόνια εξέλιξης και παπατζας,το είδαμε όταν βγήκε το gtr
Δεν πρέπει να έχει ξανα υπαρξει μεγαλύτερο ρεζίλι στην παγκόσμια ιστορια αυτοκινητου
Τώρα το ότι κάποιοι κατάπιναν αμασητο το σανό,με ναι μεν αλλά,δεν αλλάζει κάτι.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777601 Ναι αλλά ντόιτς ούμπερ άλες ξέρωγω :roll: :shifty:
Λέγε μπούσσε. Μια μομφή πήρε κάπου το μάτι μου :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#777604 Σάμπα άσε τα οφ τοπικ και κάτσε να μαθαίνεις, εδώ θα παιχτεί μεγαλο ματσάκι :yahoo: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777610
edmond έγραψε:Ναι αλλά ντόιτς ούμπερ άλες ξέρωγω :roll: :shifty:
Λέγε μπούσσε. Μια μομφή πήρε κάπου το μάτι μου :iconcool:



https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times


Σκρόλαρε και κάπου χαμηλά θα βρεις το GTR.
Εξάλλου εγώ δεν είπα κάτι. Είπα ότι μια συγκεκριμένη φράση αποτελεί την παγκόσμια μπούρδα που έχει ειπωθεί. Δεν κατηγόρησα κανένα αντίπαλο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#777612 Το ποσό καλή ήταν η 911 είναι νομίζω αδιαμφισβήτητο, απόδειξη οι τρομερές επιτυχίες σε κάθε τύπο αγώνα.
Σήμερα, μπορεί και να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Αλλά το παρελθόν είναι αυτό που είναι και δεν αλλάζει καλώς ή κακώς.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777615 Άλλο οι αγώνες και άλλο οι δημόσιοι δρόμοι βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777616
Giuseppe Busso έγραψε:
edmond έγραψε:Ναι αλλά ντόιτς ούμπερ άλες ξέρωγω :roll: :shifty:
Λέγε μπούσσε. Μια μομφή πήρε κάπου το μάτι μου :iconcool:



https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times


Σκρόλαρε και κάπου χαμηλά θα βρεις το GTR.
Εξάλλου εγώ δεν είπα κάτι. Είπα ότι μια συγκεκριμένη φράση αποτελεί την παγκόσμια μπούρδα που έχει ειπωθεί. Δεν κατηγόρησα κανένα αντίπαλο αμάξι.

Δεν είναι μπούρδα δυστυχωςγια τους απανταχού φανμποιδες.
Για αυτό η Πόρσε προσπαθεί γενιά με γένια να εξαλείψει το πρόβλημα.
Εάν ήταν μπούρδα θα τον άφηνε στη θέση του,η θα τον πήγαινε και πιο έξω από τον προφυλακτήρα,γιατί όπως μας λένε οι φανμποιδες έχει πλεονεκτήματα η διάταξη αυτή.
Για βάλε τη λίστα όταν πρωτοβγηκε το ντατσουν να δούμε πόσες μπάλες σανό έχουν φάει τα φανμποις
Από την Πόρσε και τα δημοσιογραφα.
Απελπισία πάντως,μασημένη τροφή να δίνεις,και να σου λένε μια δεκαετία μετά τα ίδια.
Άρνηση πραγματικότητας,δεν θέλουν να χαλάσουν το αφήγημα από τους Στρατισινους,και λοιπές φοβερές προσωπικότητες που τους γαλούχησαν με σαχλα.
Αυτά βεβαια θα είχαν τελειώσει εάν είχε βρεθεί ένας σκαραβαίος,να γίνουν τα μαθήματα επί του πεδίου,αλλά δεν βρέθηκε κανείς ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#777621 Εγώ μόλις θυμήθηκα ότι το golf 5 tsi 140 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Απίστευτη Γερμανική τεχνολογία, τούρμπο κομπρεσορας, ένας τομέας δλδ που η φαουβε είναι έτη φωτός μπροστά, ακραίας ποιότητας ζουληχτα πλαστικά και οδική συμπεριφορά για σεμινάριο με τους πανάκριβους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, όπως μόνο στο Βόλφσμπουργκ ξέρουν να στήνουν.
Γιαβολ χέαρ κομαντάντ!

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#777626
Κίκιζας . έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Η μεγαλύτερη μπούρδα που νομίζαμε ΟΛΟΙ εμείς οι "γνώστες" και έχει αναπαραχθεί πιο πολύ από κάθε τι στον Ειδικό Τύπο.
Προφανώς και ήξεραν τι έκαναν, όταν το έκαναν.


Όχι Μπούσσε μου, δεν είναι καθόλου μπούρδα. Ο λόγος που ο κινητήρας μπήκε εκεί ήταν ότι ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις, και με κεντρομήχανο αυτό ήταν δύσκολο. Για αυτό άλλωστε στις αγωνιστικές 911 RSR ο κινητήρας έφτασε σχεδόν στο κέντρο (διαφορετική θέση από ότι στις δρομίσιες - σχεδόν μισό μέτρο πιο μπροστά), και φυσικά στα supercars (Carrera GT, 918) βάζουν τον κινητήρα στην σωστή θέση. Η 911 έφτασε να είναι ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο μέσω της εξέλιξης, αλλά ο κινητήρας δεν είναι στην σωστή θέση. Σήμερα παραμένει εκεί μόνο λόγω της παράδοσης. Αν την θεωρούσαν την σωστή θέση δεν θα την άλλαζαν στις αγωνιστικές 911, ούτε στα supercars.


...με προφαση το ωραιο review του Dimsabas, που ξυπνησε ομορφες μνημες σε διαδρομες...

Η αληθεια ειναι καπου στη μεση...Ο Edmond πιο πανω εχει επισης τοποθετηθει αρκετα στοχευμενα, καθοτι η πληρωση του ρεζερβουαρ, καλως/κακως, μεχρι ειδικα τις πισωκινητες "απλες" (χωρις σπορ αναρτηση κτλ) γενιες 996 κυριως και λιγο λιγοτερο στις 997, επαιζε τον ρολο του...καθοριστικα. Οπως επισης και η προβλεπομενη κατασταση/πιεση των ελαστικων.

Οι πολιτικες εκδοσεις επισης των 991 δεχθηκαν μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο του αμαξωματος, σε καποιες πηγες γινοταν αναφορα για 8cm.
To ιδιο λεγεται οτι εγινε και στην 992 με περεταιρω μετακινηση του κινητηρα προς το κεντρο. Οχι οτι εγινε κεντρομηχανη, απλως για να υπαρχει μια εικονα, το μοτερ σχεδον "καθισε" πανω στον πισω αξονα, τουλαχιστον ενα μερος του.

Μολις η τελευταια γενια RSR εγινε κεντρομηχανη και αυτο για λογους δυνατοτητας περεταιρω εκμεταλλευσης της αεροδυναμικης, με μεγαλυτερο μηκος στον διαχυτη. Το ειχε αναφερει επισημως η Πορσε, οσοι θελουν το βλεπουν το αναλυουν και αντιλαμβανονται, οσοι ειναι αρνητες δεν πειθονται ουτε και αν κατεβει ο θεος ο ιδιος να τους το πει...

Μεχρι να γινει κεντρομηχανη βεβαια η RSR κερδιζε και πριν...Συνολικα οι 911 στους αγωνες παγκοσμιως απο τοτε που συμμετειχε, εχει πανω απο 5,000 νικες, αριθμο που μεχρι σημερα δεν τον εχει φτασει κανενα μοντελο, αλλα και καμμια μαρκα.

Οσοι εχουν μια καποια εξοικειωση με τις 911, ειτε παλαιοτερη ειτε πιο συγχρονη, γνωριζουν πολυ καλα οτι αυτες βρισκονται στοι στοιχειο τους οταν οδηγουνται με αγωνιστικες γραμμες και οχι σε στυλ ντριφταδικου.
Για επιτηδευμενα αναποδα τιμονια (και διαρκειας) εχουν νοημα οι καθε λογης πισωκινητες Bmw με 50-50 κατανομη, ακριβως για αυτο το λογο.
Οχι οι 911.

Το δε παραδειγμα της καταγεγραμμενης και στατικης κατανομης, απο τον εκαστοτε κατασκευαστη δεν αποτυπωνει πληρως την κατασταση.
Μια πισωκινητη πχ 997 εχει κατανομη 38-62 μπρος πισω, χωρις ομως οδηγο-συνοδηγο και χωρις καυσιμα, γιατι ετσι συνηθως γινονται οι πιστοποιημενες μετρησεις.
Με καυσιμα τουλαχιστον στο 1/2 και οδηγο ή και συνοδηγο (οι μπροστα θεσεις στις 911 ειναι λιγο πιο μπροστα απο το κεντρο βαρους του αυτοκινητου) η κατανομη ερχεται σημαντικα πιο κοντα στο 45-55 ποσοστο που ειναι ιδανικο στις F1 για μεγιστη δυνατη ελκτικη και πλευρικη προσφυση.

Οχι οτι και παλι δεν υπαρχει το ζητημα παραπανισιου βαρους εξω απο τον πισω αξονα, αυτο μετριαζεται παντως απο το επισης χαμηλοτερο κεντρο βαρους του ιδιου του κινητηρα (λογω Boxer υλοποιησης) αλλα και των πισω φαρδυτερων μετατροχιων.

Απλως δεν ισχυει η εξωφρενικη εικονα του τυπου οτι το μοτερ ειναι κολημμενο στην πισω πινακιδα, (και οτι μπροστα δεν εχει καθολου βαρος) οπως ισχυριζονται μεταξυ σοβαρου και αστειου, καποιοι...



Που χάθηκες ρε .; Χρόνια και ζαμάνια ρε φίλε...

Κοίτα, δεν διαφωνώ σε όλα, αλλά θα σου κάνω μερικές επισημάνσεις.

Οι πίσω-κεντρομήχανες Ferrari έχουν περίπου ίδια κατανομή με τις 911 (40-60 μπρος-πίσω), αλλά δεν είναι το θέμα η κατανομή μόνο, αλλά και το polar moment of inertia, που έχει να κάνει με το σημείο περιστροφής. Εκεί το χάνουν οι 911, και όπως σωστά γράφεις κι εσύ, προσπαθούν να φέρουν το μοτέρ πιο μπροστά σε κάθε γενιά. Βέβαια αυτά μπορεί να μας τα πει καλύτερα ένας σπουδαγμένος επί του θέματος, όπως ο drdino ή ο mirage.

Ο μόνος λόγος που οι 911 έχουν τεράστιο αριθμό νικών είναι ο ίδιος που και η Corolla είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο όλων των εποχών: Το όνομα δεν άλλαξε ποτέ. Τα τελευταία 5 χρόνια σε όλους τους αγώνες αντοχής η Ferrari 488 έχει κερδίσει τους μισούς, ένα ασύλληπτο ρεκόρ! Απλά η επόμενη αγωνιστική Ferrari θα έχει άλλο όνομα (296 GT3) και άρα δεν θα συνεχίσει το ρεκόρ. Οι 911 (ως όνομα) θα τρέχουν μέχρι να πεθάνουν και τα εγγόνια μας...

ΥΓ: Αν η Porsche ήθελε όντως να μας πείσει για την ανωτερότητα της πισωμήχανης διάταξης, ας έβγαζε το καινούριο πρωτότυπο αγωνιστικό του Le Mans πισωκίνητο. Τι, όχι; Το έβγαλε κεντρομήχανο; Ναι, λόγω των κανονισμών και μόνο... :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#777644 Πωλήσεις πολυτελών οχημάτων στις ΗΠΑ: η Tesla έχει βάλει τα γυαλιά σε όλους τους premium κατασκευαστές. Τη βλέπουν με τα κιάλια, παρ΄ ότι κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.

https://cartalk.gr/tesla-katatroponei-p ... -stis-ipa/
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777649
edmond έγραψε:Άλλο οι αγώνες και άλλο οι δημόσιοι δρόμοι βέβαια...


Άρα η εν λόγω διάταξη είναι ιδανική και αποδοτική για αγώνες; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777657 Οι αμέτρητες νίκες δείχνουν ότι όλα μπόμπα. Σε πίστες.
Σε δημόσιους δρόμους μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ αν μια 992 turbo είναι πιο γρήγορη από ένα γκοτζίλα
ή ένα φερραρικό σε μια διαδρομή πχ από λίμνη Βουλιαγμένης μέχρι Σούνιο. :iconcool:
Σε μια πιστα θα τρέξει το αμάξι ένας επαγγελματίας όπου όλα είναι προμελετημένα και συγκεκριμένα.
Σε έναν δρόμο ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αμαξιού, πέραν ότι 99% θα το βολτάρει, δεν θα έχει την γνώση για το τι μπορεί να κάνει το αμάξι του. Τυχαίο παράδειγμα ο -μου διαφεύγει το όνομα του- που κάρφωσε την Pista στην Βουλιαγμένη.

Μαζεύονται πολλά οφ τόπικ, ας μεριμνήσουν οι ειδικοί αν χρειάζεται.