Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#722123 Ένα Ταξί που καπνιζει μαυρο καπνο απο την εξατμιση (αλλα λιγοτερα και αλλα ειναι φουγαρα κυριως Σκοντα Οκταβια) αυτο υποθετει οτι εχουν αφαιρεσει το DPF ή μπορει να ειναι οτι το DPF δεν δουλευει σωστα αλλα ειναι ακομα πανω;

Γνωριζει καποιος;

Ειδα ενα Μερσεντες ταξι σχετικα καινουριο (5-6 χρονων) που καπνιζε λιγο και μου εκανε εντυπωση γιατι θεωρουσα οτι ενα τετοιο αμαξι θα ειναι προσεγμενο (κοσμητικα ηταν τελειο, γυαλισμενο κλπ).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#722133 Το DPF είναι για τα μικροσωματίδια νομίζω που είναι αόρατα (και πιο θανατηφόρα) από την μαυρίλα που είναι η αιθάλη. Εμένα η αιθάλη με πνίγει και κάθε φορά που θα πετύχω diesel να καπνίζει έτσι, θα ανοίξω ανακύκλωση, αλλά δεν νομίζω πως έχει να κάνει με το DPF.
Όσο για την κάπνα που βλέπεις, έχει να κάνει πού χρησιμοποιείται το ταξί. Ό,τι μάρκα και να πάρει κάποιος, δεδομένων των χιλιομέτρων και πως είναι στην κίνηση, μετά από λίγο, και θα καπνίζει και θα σκορπάει καρκίνο. Μόνον με απαγόρευση το λύνεις αυτό, καλώς ή κακώς.
Στην Αθήνα απαιτείται τόλμη και να μπει όριο στα υπάρχοντα και να απαγορευτούν επιτέλους να μπαίνουν καινούρια ή μεταχειρισμένα diesel. Μόνον ηλεκτρικά, υβριδικά-βενζίνης, ΦΑ και υγραέριο.
Υπάρχουν τόσες εναλλακτικές πια, δεν υπάρχει δικαιολογία.

ΥΓ: Η Mercedes που είδες μάλλον ήταν λογικά κάποια Ε w212 που έρχονται μεταχειρισμένες από Γερμανία με 100άδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Εδώ τους περνάνε μια μεβράνη και φαίνονται καινούριες, αλλά το μοτέρ προφανώς θα είναι κουρασμένο.
https://www.car.gr/classifieds/taxis/vi ... benz-e-200
Άβαταρ μέλους
By GTS
#722143 Nαι ενα τετοιο ειναι. Το φιλτρο απο την στιγμη που κραταει τα μικροσωματιδια δεν θα κραταει και τα μεγαλυτερα που φανταζομαι ειναι η αιθαλη; Στο Λονδινο την φτιαριζα απο το μπαλκονι, ειναι σαν καυτρες απο τις φωτιες που εχουμε τωρα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#722158 Εγώ πιστεύω ότι πολλοί ταρίφες το καταργούν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#722173
Vagnar έγραψε:Και η αιθάλη μικροσωματίδιο είναι.

ΟΚ, δεκτόν. Την πιάνει το DPF λοιπόν; Αυτή είναι η ερώτηση που ζητείται προς απάντηση. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#722176 Κανονικά ναι. Η αναγέννηση νομίζω είναι ο καθαρισμός από την μαυρίλα για να μην βουλώνει το φίλτρο και γίνεται με πετρέλαιο από ότι κατάλαβα.


< >
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#722177
Anonymous Founder έγραψε:
Vagnar έγραψε:Και η αιθάλη μικροσωματίδιο είναι.

ΟΚ, δεκτόν. Την πιάνει το DPF λοιπόν; Αυτή είναι η ερώτηση που ζητείται προς απάντηση. :ninja:


Ναι πρέπει να την πιάνει. Από ένα ελάχιστο μέγεθος και πάνω.
Τώρα στο ταξί εκείνο, μάλλον κάποια στιγμή θα γέμισε, φράκαρε, κάτι έγινε στο DPF και η πιο φτηνή λύση ήταν να το αφαιρέσει.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#722185 Υπάρχουν δύο κατηγορίες ντιζελοταρίφων: αυτοί που έχουν ήδη αφαιρέσει το φίλτρο κι αυτοί που ΘΑ το αφαιρέσουν.

HF, συμφωνώ απόλυτα: απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων ταξί στα αστικά κέντρα εδώ και τώρα!
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#722186 Εννοείται ότι φεύγει το dpf στη πρώτη στραβή.

Sent from hell >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#722188
Dimsabas έγραψε:Υπάρχουν δύο κατηγορίες ντιζελοταρίφων: αυτοί που έχουν ήδη αφαιρέσει το φίλτρο κι αυτοί που ΘΑ το αφαιρέσουν.

HF, συμφωνώ απόλυτα: απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων ταξί στα αστικά κέντρα εδώ και τώρα!

Επίσης επιτέλους να γίνει κάτι με την αστειότητα που λέγεται ελληνικό ΙΚΤΕΟ, δεν κόβουν ποτέ κανέναν και ειδικά για ρύπους ούτε λόγος.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#722222 Στο ΚΤΕΟ πάει με DPF μετά βγαίνει...
Η ηλεκτροκίνηση πρέπει να ξεκινήσει από τα ταξί. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By glf
#722257 Αυτό.

Dimsabas έγραψε:Υπάρχουν δύο κατηγορίες ντιζελοταρίφων: αυτοί που έχουν ήδη αφαιρέσει το φίλτρο κι αυτοί που ΘΑ το αφαιρέσουν.