Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#717011
doule έγραψε:Από το site της Renault --> https://www.renault.com.gr/usedcars/form.html

Κλικ στο "Ιστορικός Τιμοκατάλογος", κάτω δεξιά.



ευχαριστω. :thumbsup:

ευτυχως ειναι κατω απο 14κ ευρω η τιμη προ φορων.Πανω απο 14κ αλλαζει κλιμακα και υπερδιπλασιαζεται το τελωνειο.
Αρ. Πρ.: 19400 - Ημερομηνία εκτελωνισμού από 01/01/2016 έως 31/12/2016
1.5 Energy dCi 110hp DYNAMIC EU6 E3B 15T E6J 13609,43
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#717013 μιλαω με εναν απο Ιταλια για ενα αυτοκινητο,και μου στελνει αυτο.

Whit financing € 9'950,00 and € 750,00 change of ownership.
whit direct payment € 10'950,00 and € 750,00 change of ownership.

χρεωνουν 1000 ευρω το αυτοκινητο εαν το παρεις με μετρητα παραπανω σε συγκριση με το αν το παρεις με δανειο? :dizzy:
το change of ownership και τα 750 ευρω τι ειναι τουτο παλι? :x
Άβαταρ μέλους
By doule
#717020
dimviii έγραψε:μιλαω με εναν απο Ιταλια για ενα αυτοκινητο,και μου στελνει αυτο.

Whit financing € 9'950,00 and € 750,00 change of ownership.
whit direct payment € 10'950,00 and € 750,00 change of ownership.

χρεωνουν 1000 ευρω το αυτοκινητο εαν το παρεις με μετρητα παραπανω σε συγκριση με το αν το παρεις με δανειο? :dizzy:
το change of ownership και τα 750 ευρω τι ειναι τουτο παλι? :x


To change of ownership το καταλαβαίνω σαν "αλλαγή κυριότητας"=έξοδα μεταβίβασης=€750,00, ίσως;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#717024 ειναι τοσο ακριβη η αλλαγη κυριοτητας στην Ιταλια?
το αλλο που εχουν 1000 ευρω φθηνοτερα η τιμη με διακανονισμο σε συγκριση με τα μετρητα?
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#717135
PeterPan έγραψε:Θέλω να φέρω πίσω στην Ελλάδα ένα αυτοκίνητο που υπέστη εξαγωγή προς εξωτερικό πριν από 9 χρόνια (δλδ αγοράστηκε στην Ελλάδα και στη συνέχεια του περάσαμε γερμανικές πινακίδες). Ο νόμος λέει πως μέσα σε 8 χρόνια αν ξαναπάρει ελληνικές πινακίδες, δε χρειάζεται να πληρώσω τελωνείο. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο ήθελα να προβώ σε αυτή την κίνηση αλλά λόγω κορονοϊού δεν έγινε. Τώρα το σκεπτικό είναι το εξής:
Σε 2 χρόνια θα επαναπατριστούμε με την οικογένεια. Για τον καιρό έως τότε θέλω να στείλω ένα αμάξι με γερμανικές πινακίδες στην Ελλάδα που θα το οδηγεί νόμιμα η σύζυγος ή εγώ ( συγγενής πρώτου βαθμού). Κανονικά θα πρέπει κάθε 6 μήνες να περνάει τα σύνορα, αλλά αυτό δε γίνεται να εξακριβωθεί…

Εγώ θα το περάσω φρέσκο ΚΤΕΟ Γερμανία. Σε 2 χρόνια θα δηλώσω παράδοση πινακίδων στη Γερμανία. Το αμάξι θα μείνει Ελλάδα, δλδ εγώ απλώς θα παραδώσω πινακίδες. Μετά τί γίνεται; Πάει για ανακύκλωση ή το πουλώ για ανταλλακτικά, σωστά; Αυτή είναι η απορία μου. Δε με ενδιαφέρει να το κρατήσω, τα 2 χρόνια θέλω απλώς να το έχω καβάτζα στην Ελλάδα.


< >

επανέρχομαι στο θέμα γιατί ανέκυψαν νέα δεδομένα...
είχα στο μυαλό μου ότι το αυτοκίνητο διαγράφηκε από την Ελλάδα και πήρε γερμανικές πινακίδες το 2012, δλδ ένα χρόνο αφότου είχε έρθει στη Γερμανία, τελικά είδα τα έγγραφα σήμερα και διαπίστωσα πως διαγράφηκε τον Νοέμβριο 2013. Επομένως είμαι ακόμη μέσα στο περιθώριο των 8 ετών.

Επομένως το πλάνο έχει ως εξής: Το διαγράφω στη Γερμανία τις ερχόμενες ημέρες, το στέλνω με νταλίκα Ελλάδα και του ξαναπερνώ ελληνικές πινακίδες χωρίς τέλη εκτελωνισμού. Ελπίζω να πετύχει :lol:

Η τιμή που έχω πάρει από έναν μεταφορέα είναι περί τα 800€, ξέρετε κάποιον φθηνότερο?
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#717193 Είναι σίγουρα 8 χρόνια; Θυμάμαι κάποια στιγμή σκεφτόμουν παλιότερα να στείλω πάλι το C5 Ελλάδα και τότε μου είχαν πει 7 χρόνια όριο
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#717205
PeterPan έγραψε:... Κανονικά θα πρέπει κάθε 6 μήνες να περνάει τα σύνορα, αλλά αυτό δε γίνεται να εξακριβωθεί…
Μιλάμε για Ελλάδα, έτσι, νομίζω ότι εσύ καλείσαι να αποδείξεις ότι δεν έχει πάνω από 6 μήνες στη χώρα και όχι το αντίθετο.
Και θα πρέπει να το ασφαλίσεις στη χώρα της οποίας φέρει πινακίδες και να σου δώσουν πράσινη κάρτα μόνιμη (και όχι για 3 μήνες το χρόνο).
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#717214
PeterPan έγραψε:Το σκέφτηκα και εγώ αυτό.
Πρέπει να μάθω τί ισχύει με Transit αυτή την περίοδο.


< >

Oλα τα συνορα ανοιχτά
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#717217
sknipper έγραψε:
PeterPan έγραψε:... Κανονικά θα πρέπει κάθε 6 μήνες να περνάει τα σύνορα, αλλά αυτό δε γίνεται να εξακριβωθεί…
Μιλάμε για Ελλάδα, έτσι, νομίζω ότι εσύ καλείσαι να αποδείξεις ότι δεν έχει πάνω από 6 μήνες στη χώρα και όχι το αντίθετο.
Και θα πρέπει να το ασφαλίσεις στη χώρα της οποίας φέρει πινακίδες και να σου δώσουν πράσινη κάρτα μόνιμη (και όχι για 3 μήνες το χρόνο).
Η πράσινη κάρτα δε θα είναι θέμα, μπορεί να έχει ισχύ 1-2 χρόνια τη φορά
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#717962 Για επαναταξινομηση θέλεις περίπου ένα χιλιάρικο σε τελωνείο, ΚΤΕΟ και διεύθυνση μεταφορών, συν ένα απροσδιόριστο χρονικό διάστημα και τρέξιμο για να λυθούν διαφορα προβλήματα που σίγουρα έχουν ανακύψει με την ελληνική γραφειοκρατία. Γλιτώνεις αρκετό κόπο αν βρεις τον εκτελωνιστή από πριν και σου εξηγήσει το κόστος και τη διαδικασία.
Edit: η εμπειρία μου είναι από χώρα εκτός ΕΕ, πιθανώς από ΕΕ να είναι πιο απλά τα πραγματα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#720765 Σε περίπτωση που θα ήθελα να στείλω το αμάξι Ελλάδα και να το πουλήσω εκεί σε κάποιον γνωστό ποια διαδικασία παίζει ; (Υποθετικό σενάριο προς το παρόν )

Μερικά στοιχεία που παίζουν ρόλο
Α) έχει αγοραστεί ως διπλωματικό που σημαίνει φόροι ταξινόμησης κτλ δεν πληρώθηκαν ποτέ
Β) το Α έχει περιορισμό μη πώλησης για δυο έτη, οκ το περάσαμε αυτό


Υπάρχει κάποια περίοδος πχ 6 μήνες στη ποια δεν μπορείς να το πουλήσεις όταν εισαχθεί Ελλάδα;

Θεωρώ απίθανο όλο αυτό να δουλέψει ακόμα και αν προκύψει λόγος , αλλά μιας και με ρώτησε ένας συγγενής είπα να το ψάξω .
Άβαταρ μέλους
By GTS
#720796 Νομιζω το πρωτο που πρεπει να δεις ειναι αν το πουλησεις θα πρεπει να πληρωθει ΦΠΑ? Μερικες χωρες το ζητανε και αλλες οχι.

Θεωρω απιθανο να μπορεις να κανεις εισαγωγη διπλωματικου στην Ελλαδα γιατι μολις δουν οτι στο τιμολογιο δεν εχει πληρωθει ΦΠΑ το πρωτο που θα ζητησουν ειναι αυτο. Το τιμολογιο θα πρεπει να το δειξεις για να υπολογισουν τελη ταξινομησης.

Βεβαια ενα τηλεφωνο σε εκτελωνιστη θα σου λυσει τις αποριες.

ΥΓ δοκιμασε να το δωσεις Αυστρια ή δες αν μπορεις να το παρεις στο Βελγιο οταν ερθει η στιγμη.