Το πρόβλημα ειδικά με τα BMW είναι ότι δεν μπορούν να κλέψουν παίζοντας με τις εργοστασιακές τιμές.
.
Asimov έγραψε:Το πρόβλημα ειδικά με τα BMW είναι ότι δεν μπορούν να κλέψουν παίζοντας με τις εργοστασιακές τιμές.Γιατί να ισχύει αυτό μόνο σε μία μάρκα;
< >
<
xenos έγραψε:Ακουσα στο ραδιοφωνο οτι εκαναν υποτιμολογησεις κ γλιτωναν σε φορους.
<
Ναι, αυτό εκαναν αλλα γιατι είναι παρανομο δεν ξερω αφου μπορουν να πουλουν οσο θελουν ενδοεταιρικα. Δεν νομιζω να υποχρεουντε να πουλουν το ιδιο σε Ελλαδα και Ιταλια πχ αφου είναι ξεχωριστες αγορες. Δεν γνωριζω όμως τα νομικα...
Τεσπά, επικροτώ τα νέα μέτρα. Ακόμη καλύτερα θα ήταν να μην έχουμε φόρους, αλλά αυτό το κρυφτούλι με τον χαμηλό κυβισμό των τούρμπο, κομπρεσέρ και ρόταρυ, άρα και τους χαμηλούς δασμούς και Φ.Π.Α. έπρεπε κάποια στιγμή να σταματήσει.
Βασικά δεν έπρεπε να είχε επιτραπεί από την αρχή, τι να λέμε τώρα.
Αυτοκίνητα είναι, δεν είναι ρυθμισμένο προϊόν, οπότε η μητρική εταιρεία έχει δικαίωμα να πουλάει (εργοστασιακή τιμή) Χ στη μία χώρα και Χ/2 στην άλλη.
(Παράδειγμα: τιμές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ)
.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Αλλά η άλλη πλευρά είναι πιο σημαντική. Κάποιοι δεν υποτιμολογούσαν, όλοι δε φορολογούνταν με τον αναχρονισμό των κυβικών.
Εξομάλυνση τη αγοράς εδώ και τώρα, ο ΕΛ κοιμόταν ύπνο βαθύ (ακόμη κοιμάται). Επέτρεπε να εξισώνονται φορολογικά ετερόκλητα οχήματα, π.χ. το Χιουντάι των 13.000 ευρώ για τον βιοπαλαιστή με το παιχνίδι Ροχι-8 των 32.000, το Νίβα με το Λότους των 80.000, κοκ.
Ανύπαρκτες ενώσεις καταναλωτών, αποχαυνωμένοι και χαζοχαρούμενοι καταναλωτές, χιλιάδες ακινητοποιημένα και απαξιωμένα ΙΧ, άγριο λομπάρισμα από ΣΕΕΑ. Αυτοί είμαστε.