Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#673791
Zorz έγραψε:2 μοντέλα που μου κάνει εντύπωση ότι δεν αναφέρθηκαν και ΙΜΟ ανήκουν εδώ είναι τα Audi Α2 και Toyota iQ

+2 :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#673796
glf έγραψε:Peugeot 106 forever...

Ε σε λίγα χρόνια θα βάλω και τα κορίτσια μου να μάθουν. Στο χώμα...


Οχι χωμα ρε δολοφονε....!!! :protest: :protest: :protest: :s_whiteflag :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#673798 Να κάνω και μια πρόβλεψη για το iQ , θα είναι απο τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που θα φτιαχτεί κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό ειδικά γιαυτό ,με έγκριση τύπου κλπ γραφειοκρατικά κομπλέ, θα με θυμηθείτε ... όποιος σηκώσει το πίσω κάθισμα απο ίQ θα καταλάβει..
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#673828
MONMAN έγραψε:
Zorz έγραψε:2 μοντέλα που μου κάνει εντύπωση ότι δεν αναφέρθηκαν και ΙΜΟ ανήκουν εδώ είναι τα Audi Α2 ...



ΩΧ ΩΧ μη τους βάζεις ιδέες και θα ανέβουν και άλλο οι τιμές

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 17-audi-a2

αυτό εχει και ωραίο εσωτερικό και πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει :inlove:
Αυτός διάβασε ένα άρθρο τώρα σε ένα περιοδικό και θεώρησε ότι νομιμοποιείται να το πουλήσει +3000€ απ' την φυσιολογική τιμή. Αυτούς του πωλητές θέλουμε.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#673844
MONMAN έγραψε:Να κάνω και μια πρόβλεψη για το iQ , θα είναι απο τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που θα φτιαχτεί κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό ειδικά γιαυτό ,με έγκριση τύπου κλπ γραφειοκρατικά κομπλέ, θα με θυμηθείτε ... όποιος σηκώσει το πίσω κάθισμα απο ίQ θα καταλάβει..


έτοιμο το είχε απο το 2011 η Toyota το ηλεκτρικό

τελικά το μετάνιωσε αλλά σχετικά πρόσφατα

https://www.autocar.co.uk/car-news/moto ... ato-ic3-ev

ΥΓ εγώ κατάλαβα οτι ο drdino σκέφτηκε αμάξια που να πωλούνται σήμερα.Αν ανατρέξουμε σε προηγούμενες δεκαετίες μπορούμε να βρούμε ένα σωρό.
Συμφωνώ με το iQ , διαφωνώ πάντως με το Α2.
Για όλο αυτό το ¨spaceframe¨, δεν ήταν πολύ ελαφρύτερο απο ένα Yaris, ήταν σημαντικά ακριβότερο ως premium αλλά όχι με premium ποιότητα αφού τα πλαστικά του μέσα ξέφτιζαν εύκολα.
Ο 1.4 75 άτια , ένα benchmark της κατηγορίας , επίσης :s_laughat
Απο βλάβες δε, δόξα τω θεώ, έβγαζε μπόλικες , σε premium τιμές κι αυτές :rtfm:
Όλα τα παραπάνω απο φίλο που το είχε και συνεχίζει να το έχει, με διαρκώς μειωμένα χλμ κάθε χρόνο...
Αυτό που έχω ακούσει αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω , ήταν ότι επίσης σε επισκευή μετά απο ατύχημα , ήταν κοστοβόρο για επισκευή.

Ήταν όμορφο , πολύ για μένα και με ευχάριστη καμπίνα με καλή ηχομόνωση για το μέγεθος του.Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#673943
MONMAN έγραψε:ελληνικό είναι όλα θα φανούν στο ΚΤΕΟ...εμφανισιακά πάντως και πάντα απο τις φωτογραφίες δείχνει προσεγμένο, ιδίως εκει που φαίνονται τα μπροστινά καθίσματα και τα χειριστήρια του κλιματισμού που σε ότι γερμανικό εχω δει είναι ξεβαμμένα .

Όντως φαίνεται αρκετά καθαρό το συγκεκριμένο από μέσα, σε αντίθεση με ό,τι κυκλοφορεί εδώ. Κοιτούσα πρόσφατα κάτι αγγελίες για πλάκα (όλα έτσι ξεκινάνε... :ninja: ) και πέτυχα ένα Α2 εισαγωγής από ...Ιαπωνία. Γερμανικό dieselάκι JDM. :s_crazy

MONMAN έγραψε:Να κάνω και μια πρόβλεψη για το iQ , θα είναι απο τα ελάχιστα συμβατικά αυτοκίνητα που θα φτιαχτεί κιτ μετατροπής σε ηλεκτρικό ειδικά γιαυτό ,με έγκριση τύπου κλπ γραφειοκρατικά κομπλέ, θα με θυμηθείτε ... όποιος σηκώσει το πίσω κάθισμα απο ίQ θα καταλάβει..

Anonymous Founder έγραψε:Γιατί να το κάνουν στα iQ και όχι στα Smart που είναι έτοιμος εντελώς ο χώρος στους πίσω τροχούς;

Το να βγει κιτ μετατροπής είναι εφικτό τεχνικά και για τα 2 και TTBOMK δεν πρέπει να έχει ιδιαίτερη διαφορά η θέση του κινητήρα μπροστά ή πίσω. Πίσω ίσως φαινομενικά να δείχνει απλούστερο, όπως οι μικρές διαφορές ανάμεσα στο Mitsubishi i και τα i-MIEV/C-Zero/iOn, αλλά το μεγαλύτερο ζόρι είναι που θα χώσεις τις μπαταρίες.
Το αν είναι οικονομικά βιώσιμο project εξαρτάται από το κόστος της μετατροπής (σε σχέση με την αξία του μεταχειρισμένου βενζινοκίνητου), το μέγεθος του στόλου που θα είναι οι ενδεχόμενοι πελάτες (οπότε το Smart υπερτερεί ed;v) και τον ανταγωνισμό που θα υπάρχει διαθέσιμος σε αυτούσιο ηλεκτρικό.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#675413 Αν θεωρήσουμε κλασσικό μια παλιά Κορόλλα, τότε όλα τα σημερινά (ή όχι και τόσο σημερινά) αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν , είναι εν δυνάμει κλασσικά. Αν τώρα θεωρήσουμε κλασσικά μόνο όσα φέρουν/έφεραν καινοτομίες η λίστα μικραίνει πολύ. Από κει και πέρα εγώ θεωρώ ότι όλα τα hot hatch και τα κουπέ ή κάμπριο θα είναι κλασσικά στο μέλλον. Από τα ηλεκτρικά μόνο οι πρωτοπόροι όπως το πρώτο Prius και τα Tesla.
Τα μόνα που ίσως βλέπω να μην γίνονται κλασσικά, είναι τα SUV. Γενικά πάντως δύσκολα θα επιβιώσουν 20 και 30 χρόνια τα σημερινά αυτοκίνητα, όπως γράφτηκε ήδη, μιας και κατασκευάζονται πλέον με τη λογική των οικιακών συσκευών.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#675432 Συμπτωματικά κάτω από τον αγαπητό @blinkys και διαβάζοντας αυτό:
https://www.carscoops.com/2020/11/mazda ... -a-return/

Ένα 3αρι ή 6αρι με σήμα MPS σίγουρα θα είναι στα future classics.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#675438
blinkys έγραψε:Αν θεωρήσουμε κλασσικό μια παλιά Κορόλλα, τότε όλα τα σημερινά (ή όχι και τόσο σημερινά) αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν , είναι εν δυνάμει κλασσικά. Αν τώρα θεωρήσουμε κλασσικά μόνο όσα φέρουν/έφεραν καινοτομίες η λίστα μικραίνει πολύ. Από κει και πέρα εγώ θεωρώ ότι όλα τα hot hatch και τα κουπέ ή κάμπριο θα είναι κλασσικά στο μέλλον. Από τα ηλεκτρικά μόνο οι πρωτοπόροι όπως το πρώτο Prius και τα Tesla.
Τα μόνα που ίσως βλέπω να μην γίνονται κλασσικά, είναι τα SUV. Γενικά πάντως δύσκολα θα επιβιώσουν 20 και 30 χρόνια τα σημερινά αυτοκίνητα, όπως γράφτηκε ήδη, μιας και κατασκευάζονται πλέον με τη λογική των οικιακών συσκευών.
Λογικά θα επιβιώσουν περισσότερο από ότι φανταζόμαστε γιατί θα καταργηθούν οι ΜΕΚ και ο κόσμος θα τα έχει για πάντα. Θα γίνουμε Κούβα. Ηλεκτρικά θα έχουν μονο όσοι έχουν θέση πάρκινγκ με πρίζα.

κλασσικά θα γίνουν μόνο όταν φύγουν τα περισσότερα από τους δρόμους που δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο.


< >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#676603 Απο τα σημερινά (2020) αυτοκίνητα μόνο το TOYOTA GR Yaris βλέπω να γίνει κλασικό ,υπάρχουν βέβαια και γρηγορότερα αλλα είναι πολύ ακριβότερα και εχουν αυτόματα σασμάν . Το πρώτο το διορθώνει η αγορά οταν θα πωλιούνται μεταχειρισμένα το δεύτερο όμως είναι "θανάσιμο" αμάρτημα οπότε κάτι Α45 και RS3 ΔΕΝ...

Για το Yaris τώρα θα είναι κλασικό γιατί είναι Toyota , ας πούμε το 2050 η toyota εχει απο τις μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρχει σαν εταιρία και να κάνει πχ μια παραγωγή αυθεντικών ανταλλακτικών για τον εορτασμό των 30 ετών.

Είναι βέβαια yaris και απο τα εκατομμύρια που εχουν μπει σε αυτά σαν επιβάτες ή οδηγοί στατιστικά μερικές χιλιάδες εχουν λεφτά ή θα τα οικονομήσουν στο μέλλον και θα θέλουν να εχουν ενα (το καλό βέβαια τι τα έχουμε τα €) να θυμούνται τα νιάτα τους σαν φοιτητές που είχαν ενα μεταχειρισμένο και μπλα μπλα ο καθένας μια ιστορία θα εχει.

Είναι low profile και η μάρκα και το μοντέλο ίσως να είναι αυτό πλεονέκτημα στο μέλλον

και φυσικά λόγω συμπλέκτη και μηχανικού σασμάν οι οδηγοί του θα μπορούν να κάνουν επίδειξη μίας ξεχασμένης τέχνης , οι αποφασιστικές κινήσεις στο μοχλό είμαι σίγουρος θα είναι σέξι :lol: ιδίως στα κατεβάσματα , σάμπως θα ξέρει κανένας τότε τι είναι το imt :whistlink: