Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By nikost
#806865 Καλησπέρα.Με ενδιαφέρει η αγορά καινούργιου supermini και έχω καταλήξει στα παραπάνω.Συγκεκριμένα το yaris 1.5 με τον ατμοσφαιρικό των 125 ps και το c3 1.5 hdi των 100ps.Το diesel c3 στο test drive μου άρεσε αρκετά.Ήταν πολύ άνετο και επαρκώς ροπάτο.Το yaris δεν κατάφερα να το οδηγήσω αλλά είχε εντελώς διαφορετική θέση οδήγησης και προφανώς άλλη αίσθηση όντας βενζίνη και ατμόσφαιρα.Το υβριδικό yaris το έχω αποκλείσει μιας και δεν κάνω χιλόμετρα εντός πόλης ούτε μου αρέσει η αίσθηση του cvt γενικά.Το c3 είναι 1500€ ακριβότερο σε παρόμποια έκδοση εξοπλισμού. Με προβληματίζει η αξιοπιστία του cintroen και δη diesel euro6(pdf,τρόμπες μπεκ). Το yaris φαντάζει πιο ασφαλής επιλογή όντας ατμοσφαιρικό δε ξέρω όμως αν θα μου αρέσει η κατά 10kg λιγότερη ροπή.
Στο δια ταύτα αν κάποιος έχει εμπειρία σε κάποιο απο τα 2 θα ήθελα να πει τη γνώμη-εμπειρία του.

.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#806875 Καλησπερα. Καταρχάς θα ήταν καλό να μας πεις τι χρήση κανεις. Παίζει μεγάλο ρόλο το ποσα χιλιόμετρα κανεις ετησίως στο αν αξίζει η όχι η αγορά diesel.

Όντας κάτοχος corsa με τον ίδιο κινητήρα με αυτόν του c3, θα σου πω ότι έχω κάνει 90.000 χιλιόμετρα μέσα σε 1,5 χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By nikost
#806886 Η χρήση είναι κατα βάση σε επαρχιακούς δρόμους και λιγότερο σε αυτοκινητόδρομους.Υπολογίζω οτι θα κάνω γύρω στα 15.000χμ το χρόνο.Σε πόλη το αυτοκίνητο θα κινείται ελάχιστα.Δε ξέρω αν θα αποσβέσω το κόστος του diesel όμως μου αρέσει ο τρόπος λειτουργείας του(ροπή χαμηλά).

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#806983 Γιατί να μην πάρεις το C3 1.2 βενζίνης, που έχει επίσης μπόλικη ροπή παντού; Γενικώς, αν Yaris, δεν θ'αγόραζα κάτι άλλο από το Hybrid, στην Ευρώπη δεν πουλάνε ουσιαστικά και κάτι άλλο. Αυτό είναι το καλό Yaris και αυτό θα μπορείς και να το πουλήσεις εύκολα στο μέλλον. Σίγουρα βέβαια θα πρέπει να περιμένεις πολύ.
Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι λίγα, και το diesel θ'αργήσει να βγάλει τα λεφτά του.
Άλλο μοντέλο δεν έχεις δει/σκέφτεσαι;
Άβαταρ μέλους
By nikost
#806995 Είδα και το clio με τον 1.0tce lpg.Οικονομικό στη χρήση αλλά ξεφεύγει η τιμή.Για να είμαι ειλικρινής οδηγικά προτιμώς το diesel.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#806996 Ενδιαφέρον αυτό πάντως. Είσαι όντως από τους λίγους που το προτιμούν οδηγικά, οι περισσότεροι εντοπίζουν στην οικονομία.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#807002 Εμενα στα ντιζελ και δη στης Stellantis θα με προβληματιζε το δοχειο adblue που αστοχει συχνα. Οπως και το να αγορασω ενα αυτοκινητο που σε λιγα χρονια να βγει εκτος αγορας, αλλα αν μιλαμε για επαρχια μπορει και να μην ισχυει στον ιδιο βαθμο.

Οποτε θα ελεγα yaris αν δεν σε νοιαζουν οι χωροι ή c3 βενζινης με 100 τουρμπατα βενζινοκινητα αλογακια
Άβαταρ μέλους
By markvag
#807004 H αλήθεια είναι πως για χαλαρή οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο (χωρίς ταρζανιές) είναι πολύ ωραίο ένα ντηζελάκι... Ροπούλα από το μηδέν, στις χαμηλές στροφές πλέον κανένα (σχεδόν) δεν κάνει θόρυβο, έχεις δύναμη για ένα προσπέρασμα, δεν είναι κακή λύση... ίσα ίσα, κι εγώ για τέτοια χρήση (χαλαρά ταξιδάκια) θα προτιμούσα ένα ντήζελ.

Πάντως κι εγώ το υβριδικό Yaris θα πρότεινα, για λόγους future-proofing κυρίως, το cvt του δεν είναι κακό, αν κρίνω από αυτό που έχουμε στη δουλειά, που είναι πλέον 2 γενιές πίσω... Ουσιαστικά μόνο όταν είσαι με τέρμα ή σχεδόν τέρμα γκάζι έχεις θέμα με το βουητό...
Άβαταρ μέλους
By nikost
#807011 Περιμένω να οδηγήσω το ατμοσφαιρικό yaris για να έχω μια πιο ολοκρηρωμένη άποψη.Μπήκε στις επιλογές μου όντας το φθηνότερο στην αγορά και λόγω φήμης αξιοπιστίας της toyota(θεωρητικά πάντα).Με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω για να αποσβέσω το diesel c3 ή το υβριδικό yaris θέλω 4-5 χρόνια παρα ταύτα μετράει το ότι δε πολυσυμπαθώ τα υβριδικά.Να υπολογίσουμε και το γεγονός ότι θα κινείται ελάχιστα στην πόλη το αυτοκίνητο.Τέλος ως αναφορά το yaris hybrid υπάρχει φοβερό πρόβλημα με την αναμονή.

.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#807045 Προσωπικά πάντως c3 δεν θα παιρνα. Εκτός και άμα είναι φουλ έξτρα μου βγάζει μια φτήνια στο εσωτερικό του.
Εξαιρετικό vfm είναι για μένα το Fabia με τα 110 άλογα, βλέπω να παίζει στα 18-19.000(που φτάσαμε, όταν πριν από 2 χρόνια παίζαν στα 14-15)
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#807645 Εαν σε ενδιαφερει η ανεση σου, πας καρφι για C3
Φοβερα |λογοκρισία| καθισματα και απιστευτη αναρτηση. Μου βγαζει μια πιο συμπαγη αισθηση σε σχεση με Yaris
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#807700 Γενικά τα Citroen ακόμα και τα πιο καλά και χλιδάτα (επίπεδο DS) μου βγάζουν κάτι δεύτερο, με κινήσεις εντυπωσιασμού χωρίς λόγο κλπ. Θα προτιμούσα Yaris και από πλευράς αξιοπιστίας και μικρότερης απαξίωσης.
Το ότι δεν πάω πόλη δεν μου λέει κάτι εναντίον του υβριδικού. Θα έχει κέρδος με υβριδικό σε όλες τις περιπτώσεις εκτός της οδήγησης με σταθερής ταχύτητας για πάνω από μισή ώρα. Σαφώς και η χρήση σε επαρχιακό δρόμο θα εκμεταλλεύεται τη υβριδική λειτουργία.
Δεν θεωρώ ότι τα ντίζελ έχουν ροπή από το μηδέν. Κάθε άλλο, όλα τα τουρμπάκια μικρού κυβισμού, είτε βενζίνης είτε ντίζελ βρίσκω ότι κάτω από 1200-1500 δεν. Και αυτό είναι κάτι που κάνει διαφορά κάθε φορά που ξεκινάς, στο πόσο εύκολα αφήνεις συμπλέκτη (αν δεν είναι αυτόματο, ένας λόγος παραπάνω υπέρ του αυτόματου). Αντίθετα σε ατμοσφαιρικό ακόμα και μικρό νιώθω τον δισταγμό αυτό ανάμεσα στο ρελαντί και τις 1200-1500 στροφές πολύ λιγότερο. Και βέβαια κάθε ηλεκτρικό/υβρικό έχει ροπή από το ρελαντί.
Οπότε κι εγώ θα στήριζα το υβριδικό. Η λειτουργία κιβωτίου σε υβριδικά δεν θυμίζει τόσο CVT όσο σε μη υβριδικά. Αλλιώς αν δεν θέλει να περιμένει το απλό Yaris.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#807719
Geralt έγραψε:Εαν σε ενδιαφερει η ανεση σου, πας καρφι για C3
Φοβερα |λογοκρισία| καθισματα και απιστευτη αναρτηση. Μου βγαζει μια πιο συμπαγη αισθηση σε σχεση με Yaris


Εικόνα

μαλακό το είχα εκλαβει το Ψ3 , πιο στημένο το Γιαρις