- 06 Μαρ 2023, 19:49
#807700
Γενικά τα Citroen ακόμα και τα πιο καλά και χλιδάτα (επίπεδο DS) μου βγάζουν κάτι δεύτερο, με κινήσεις εντυπωσιασμού χωρίς λόγο κλπ. Θα προτιμούσα Yaris και από πλευράς αξιοπιστίας και μικρότερης απαξίωσης.
Το ότι δεν πάω πόλη δεν μου λέει κάτι εναντίον του υβριδικού. Θα έχει κέρδος με υβριδικό σε όλες τις περιπτώσεις εκτός της οδήγησης με σταθερής ταχύτητας για πάνω από μισή ώρα. Σαφώς και η χρήση σε επαρχιακό δρόμο θα εκμεταλλεύεται τη υβριδική λειτουργία.
Δεν θεωρώ ότι τα ντίζελ έχουν ροπή από το μηδέν. Κάθε άλλο, όλα τα τουρμπάκια μικρού κυβισμού, είτε βενζίνης είτε ντίζελ βρίσκω ότι κάτω από 1200-1500 δεν. Και αυτό είναι κάτι που κάνει διαφορά κάθε φορά που ξεκινάς, στο πόσο εύκολα αφήνεις συμπλέκτη (αν δεν είναι αυτόματο, ένας λόγος παραπάνω υπέρ του αυτόματου). Αντίθετα σε ατμοσφαιρικό ακόμα και μικρό νιώθω τον δισταγμό αυτό ανάμεσα στο ρελαντί και τις 1200-1500 στροφές πολύ λιγότερο. Και βέβαια κάθε ηλεκτρικό/υβρικό έχει ροπή από το ρελαντί.
Οπότε κι εγώ θα στήριζα το υβριδικό. Η λειτουργία κιβωτίου σε υβριδικά δεν θυμίζει τόσο CVT όσο σε μη υβριδικά. Αλλιώς αν δεν θέλει να περιμένει το απλό Yaris.
aka onyx !