Με βάση την λεγόμενη κοινή λογική, θεωρώ λογικό να μην προχωρούσαν οι αστυνομικοί σε βεβαίωση παράβασης υπέρβασης ορίου για τόσο μικρές υπερβάσεις (κάτω από +10 χαω και μάλιστα από πολλά αυτοκίνητα ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο), ωστόσο τυπικά μπορώ να φανταστώ ότι χτυπάνε με το ραντάρ όποιο τους βολέψει στην καταγραφή, ασχέτως αν και άλλα ταυτόχρονα κινούνται με ίδιες ή και ελαφρώς μεγαλύτερες ταχύτητες, στη λογική του δειγματοληπτικού ελέγχου κι ας πληρώσει ο "τυχερός" τη νύφη μεταξύ ενός πλήθους από ΙΧ που έκαναν την ίδια -μικρή- υπέρβαση του ορίου.
Το θέμα μου είναι αν σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει κάποιο μοτίβο που ακολουθείται σύμφωνα με το οποίο σε σταματάνε σε επόμενο σημείο για να σε ενημερώσουν και να σου επιδώσουν τη βεβαίωση της παράβασης, ή αν δεν έχει σημασία αυτό (να σε σταματήσουν εν συνεχεία) γιατί πολύ απλά και σε αυτή την περίπτωση (της διενέργειας ελέγχου ταχύτητας από κινητό συνεργείο της τροχαίας εφοδιασμένο με ραντάρ χειρός) σου επιδίδεται η βεβαίωση της παράβασης σπίτι ταχυδρομικώς κάποιες βδομάδες μετά.
Ξαναλέω ότι στα διόδια Ελευσίνας από όπου πέρασα κανά 20λεπτο μετά ερχόμενος προς Αθήνα, είδα βανάκι της τροχαίας σταματημένο και υπέθεσα ότι ίσως να είχε σχέση με το μπλόκο που πέτυχα πριν, ώστε να σταματάει όποιον/ους οδηγούς καταγράφονταν ως παραβάτες του ορίου ταχύτητας στο σημείο του μπλόκου εκείνου.