https://vm.tiktok.com/ZMeFcFWke/
https://vm.tiktok.com/ZMeFcFWke/
Μετά από τόσα χρόνια, έμαθα ότι η προηγούμενη Μ3 (F80) ήταν επικίνδυνη. Ακόμη και στις αλλαγές ταχύτητας έσπαγε την πρόσφυση και το πίσω μέρος ήθελε να φύγει μακριά σου.
Πάμε όμως στην καινούρια.
60 ίππους επιπλέον από την F80, 100Nm επιπλέον αλλά και +200 κιλά.
Στο συγκριτικό με την Giulia Quadrifoglio τώρα. Η AR έχει εσωτερικό που για αμάξι που έπρεπε να κοστίζει τα μισά λεφτά ενώ η Μ3 είναι σούπερ ποιοτική.
Στην οδήγηση η Alfa ακούει καλύτερα σε τιμόνι, ενώ το τιμόνι της Μ3 είναι καλό, αλλά not great.
Ο κινητήρας στην BMW, δεν είναι η καρδιά του αυτοκινήτου, παρότι δυνατός. Της AR πιο δυνατός, πιο εύηχος, πιο πορωτικός.
Τα κιβώτια παρότι αμφότερα αυτόματα 8 σχέσεων, της AR είναι πιο καλό στην απόκριση. Της BMW πάσχει στα κατεβάσματα και στις αλλαγές στον κόφτη. Καλύτερο της AR αλλά όχι με μεγάλη διαφορά. Σίγουρα ένα διπλοσύμπλεκτο θα ήταν καλύτερο και για τα 2.
Η ανάρτηση της Μ3 ακόμη και στο comfort mode παραμένει πολύ σφιχτή. Αυτό στην πόλη θα κουράσει. Στο δρόμο το αμάξι είναι οδοστρωτήρας ανωμαλιών.
Ο reviewer βγάζει νικητή τη Giulia, την επιλέγει για τον ίδιο, αλλά γνωρίζει ότι ο κόσμος θα επιλέξει την Μ3 όταν πάει ταμείο.
Έβγαλε και ένα review ο Σάτκλιφ για τη Μ4. Το συγκριτικό με τη Giulia θα το ανεβάσει την επόμενη εβδομάδα.
Αναμένονται 4κίνητες εκδοχές των Μ3/Μ4, κάτι που θα ανεβάσει κι άλλο το βάρος, αλλά στην BMW εικάζουν ότι αυτές οι εκδόσεις θα είναι το 70% των πωλήσεων του μοντέλου.
Μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη από την Giulia Quadrifoglio η βαρύτερη κατά 185 κιλά Μ3 στην πίστα του Auto Express
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
https://vm.tiktok.com/ZMe9p3eM9/