Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις αστικές μετακινήσεις; Δεν αναφέρομαι στην i3 αλλά σε κάτι πολύ πιο φθηνό, εργαλειώδες, σαν αυτό καλή ώρα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9376503/Το αν η μπαταρία μπορεί ακόμα να βγάλει τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων επαληθεύεται εύκολα με μια καλή βόλτα. Θα έχει κόστος κίνησης περί το 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, ειδικά αν φορτίζεις το βράδυ με μειωμένο τιμολόγιο.
Το ότι η μπαταρία θα έχει εκφυλιστικές τάσεις είναι δεδομένο, αλλά αν αυτό δε συμβαίνει γρήγορα (γράφουν ότι πρόβλημα θεωρείται πάνω από 20% πτώση στην πενταετία), δεν πειράζει. Στο κάτω-κάτω, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας κι ελάχιστη συντήρηση (τακάκια και λάστιχα όποτε), ακόμα κι αν μετά από (άλλα) δέκα χρόνια έχει πέσει η αυτονομία στα 50 χιλιόμετρα (από τα 160 που είχε αρχικά), δε σου κοστίζει τίποτα να το έχεις απ'έξω για τα πολύ κοντινά.
Χώρος φόρτισης υπάρχει, θα γεμίζει κάθε βράδυ με οικιακή πρίζα (άρα δε θα ζορίζεται η μπαταρία), θα είναι ο χαμάλης και θα γράφει κάμποσα χιλιόμετρα ετησίως. Τουλάχιστον 20Κ για τα πρώτα χρόνια.
Η μία λύση είναι τα εγχώρια ηλεκτρικά. Η άλλη λύση είναι να εισαχθεί κάποιο, αφού δεν υφίστανται έξοδα εκτελωνισμού.
Τι φοβόμαστε πέρα από την μπαταρία; Άραγε υπάρχει στοιχειώδης κάλυψη από την εγχώρια αντιπροσωπεία;