Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#800649 Ταξίδι με ηλεκτρικό, δε νόρμαλ γούει...γίνεται?

Για Αταλάντη ξεκίνησα, Λαμία έφτασα και όχι με αστείες ταχύτητες ταλαιπωρίας της τάξεως των 100-110κμ και χωρίς κλίμα, αλλά 140 και κλίμα (εννοείται!). Φόρτισα Λαμία, γύρισα πάλι με την ίδια ταχύτητα και φόρτισα πάλι στον 300άρη της ΔΕΗ στη Πειραιώς (δεν έχω φορτιστή σπίτι).

Γίνεται νορμάλ ταξίδι με ηλεκτρικό? Ναι μωρέ...και έκανα δυο βιντεάκια να το θυμάμαι. Λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται, παρακάτω...

Πάρτ ουάν:



Και του:

Άβαταρ μέλους
By red_monster
#800683 Πολύ ωραίο όχημα, να φανταστώ στο παραχωρεί η εταιρεία ε;
Κρίμα που είναι ηλεκτρικό αλλιως θα μπορούσες να περηφανεύεσαι και να κομπάζεις ότι σου πληρώνουν και το φόρο. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#800684
red_monster έγραψε:Πολύ ωραίο όχημα, να φανταστώ στο παραχωρεί η εταιρεία ε;
Κρίμα που είναι ηλεκτρικό αλλιως θα μπορούσες να περηφανεύεσαι και να κομπάζεις ότι σου πληρώνουν και το φόρο. :shifty:

Ναι μωρέ καλό είναι. Ευτυχώς δε καίει λάδι σαν κλασικό βαγκ

Δε ξέρω κάποιον να του πληρώνει τον φόρο η εταιρία


< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#800686 Ταιριαστο ων τοπεικ

Εικόνα

https://evindias.com/2022/12/switzerlan ... -vehicles/

Switzerland Banned Electric Vehicles due to Energy Crisis
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#801024 O Σταυρόπουλος των 4Τροχών, ουσιαστικά όχι μόνον δεν βρίσκει κάτι αρνητικό στο MG4 Electric, αλλά το θεωρεί ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, σίγουρα αντίστοιχο του ανταγωνισμού, αλλά σε πολύ καλύτερη τιμή. Υπόψιν, η MG είναι θυγατρική της SAIC, η οποία στην χώρα μας έχει ήδη αντιπροσώπευση από την Πετρόπουλος.
MG4 Electric: Οδηγούμε το πρώτο value for money ηλεκτρικό
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysia ... ilektriko/
Εικόνα
Στο εσωτερικό, παρ’ ότι έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση από μια εταιρεία χαμηλού κόστους, ξαφνιάζει η ποιότητα των υλικών, τα οποία σε καμία περίπτωση δε δείχνουν φθηνά.

το VW ID.3 αποτέλεσε σημείο αναφοράς για το σχεδιασμό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αφού οι συγγένειες δεν περιορίζονται μόνο στις διαστάσεις ή στη διάταξη των μηχανικών μερών (κινητήρας/κίνηση πίσω), αλλά συνεχίζονται στις ταυτόσημες τιμές των επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. / τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα), της αυτονομίας (450 χλμ.), ακόμα και της μέγιστης ισχύος φόρτισης (135 kW).

και
Στο δρόμο το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, διαθέτοντας το σχετικό νεύρο που συναντάμε σε όλα τα ηλεκτρικά, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ο θόρυβος γίνεται λίγο πιο αισθητός. Ο οδηγός μπορεί μέσα από το εύχρηστο μενού του infotainment να επιλέξει ένα από τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης ή τα τέσσερα επίπεδα ανάκτησης. Αξίζει να επισημάνουμε πως το σύστημα πέδησης αποτελείται από τέσσερα δισκόφρενα, όταν ο γερμανικός ανταγωνισμός υιοθετεί ταμπούρα για τους πίσω τροχούς. Συνολικά ή αίσθηση πίσω από το τιμόνι του MG4 είναι αυτή μιας στιβαρής κατασκευής.
Η ανάρτηση, με τη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, κάνει πολύ καλή δουλειά προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανωμαλίες του δρόμου, κι αυτό χωρίς υποχωρήσεις στην οδική συμπεριφορά. Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι η μάζα του αμαξώματος είναι ισομοιρασμένη στους δύο άξονες, ενώ σύμφωνα με την MG το αυτοκίνητο διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους έναντι του ανταγωνισμού. Γεγονός είναι πως σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα στις στροφές, τις οποίες διαγράφει με το αμάξωμα να παίρνει ελάχιστες κλίσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι στο τεστ αποφυγής του ταράνδου, που πραγματοποιήθηκε στο Tannistest, το MG4 έδειξε πολύ καλή συμπεριφορά, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία με ταχύτητα εισόδου 70 χλμ./ώρα, παρουσιάζοντας μόνο κάποιες υπερστροφικές αντιδράσεις.

Συμπέρασμα:
ο MG4, που εξελίχθηκε για την ευρωπαϊκή αγορά, αποτελεί αναμφίβολα μια ευχάριστη έκπληξη, και δύσκολα θα βρει στο δρόμο του αντίπαλο, καθώς προσφέρει τα χαρακτηριστικά ενός μικρομεσαίου ηλεκτρικού στην τιμή ενός σουπερμίνι. Με τιμή εκκίνησης τα 28.990 ευρώ για τη Standard έκδοση (32.990 για την Comfort και 34.990 για τη Luxury), το MG4, ύστερα από τις σχετικές επιδοτήσεις που παρέχονται στις περισσότερες χώρες, έρχεται στην τιμή ενός συμβατικού χάτσμπακ της κατηγορίας. Προκειμένου ο άλλοτε εμβληματικός Βρετανός κατασκευαστής προσιτών σπορ αυτοκινήτων και νυν value for money εξ Ανατολών να πείσει τους διστακτικούς, προσφέρει το MG4 με εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χλμ.).


Δικό μου: Φέρτε το να σπάσει ταμεία σαν εταιρικό. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#801065 Ννννννναι....
Νταξ, μη σκίσετε και πολλά καλσόν με το αν θα το παίρνατε σαν επόμενο εταιρικό. :roll:
Ειδικά αν μέσα στις επιλογές παίξουν και κλασικά ονόματα κατασκευαστών. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#801070 Η επιλογή είναι πάντοτε αναλόγως τι σου προσφέρουν. Αν η επιλογή ήταν αυτό, ή ένα 208 diesel με βασικό εξοπλισμό, που θα βγαίνει στα ίδια λεφτά για τις εταιρείες, νομίζω πάρα πολλοί θα επέλεγαν το MG.
Εγώ πάντως σίγουρα!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#801075 "Τσάμπα ξύδι γλυκό σαν μέλι", λέει η παροιμία.

Σαν εταιρικό θα είχε τύχη αφού δεν κοστίζει, είναι για 3-4 χρόνια και ο,τι και να συμβεί θα έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Πόσοι θα το αγόραζαν και γενικότερα όλα τα ηλεκτρικά, χωρίς επιδοτήσεις, φορολογικά κίνητρα, αποσβέσεις, είναι άλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#801090 Η καλύτερη στιγμή να πάρεις ηλεκτρικό είναι χθες. Oh, wait...

< >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#801133 Με κέρδος 9.500$ ανά αυτοκίνητο που πουλάς, έχεις προφανώς το περιθώριο να κάνεις σοβαρές εκπτώσεις με σκοπό να τονώσεις τις πωλήσεις σου.

https://www.euro2day.gr/news/world/article/2170256/rihnei-tis-times-h-tesla-se-eyroph-kai-hpa.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1B_jUDxUncD-to7taSbeuXrAcoxgpn_KcaMPcrEG4PLkIcU5aA-z4mklw#Echobox=1673604441

Το θέμα είναι τι θα κάνουν οι υπόλοιποι που δεν έχουν τέτοια περιθώρια κέρδους!
Θα ήταν καλό επίσης να δούμε κάποια στιγμή και το Tesla των 25000€ (Model 2 ?)
Άβαταρ μέλους
By Chris
#801136 Μου φαινεται τοσο ακραιο το νουμερο συγκριτικα, 9500 vs 1000λιγα, που μου μοιαζει πιθανοτερο να ειναι ατοπη συγκριση, πχ να συμπεριλαμβανονται διαφορετικα κοστη στο νουμερο της τεσλα σε σχεση με τις υπολοιπες. Δηλαδη, απο αποψη business, εχει νοημα να βγαζεις 20% κερδος? Τι το κανεις, το πληρωνεις στους μετοχους ή το ριχνεις πισω στο r&d? Κι αν το ριχνεις στο r&d, θεωρειται τελικα κερδος ή θα πρεπει να αφαιρεθει απο το 9500?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#801138 Το τελικο κερδος υπολογιζεται αφαιροντας και το κοστος R&D.. Αλλα με ενα σουλουπι ιδιο 10+ χρονια (S/X) κι αλλο ενα που κλεινει 5ετια χωρις ουτε καν facelift οπως κανουν ολοι, τι κοστος σε R&D για ενα τετοιο τεραστιο κομματι της παραγωγης σου εχεις? 4 μοντελα, ουσιαστικα μια πλατφορμα κι ενα σωρο shared components. Ειναι εξαιρετικο για την τεσλα, για τον πελατη ποιο ειναι το οφελος?