Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#798370 Σίγουρα επίσης του έχει κάνει και τεράστια ζημιά επικοινωνιακά, πολύ περισσότερος κόσμος τον βρίζει. Θεωρώ πως μέχρι τώρα, αποδεικνύεται πως ήταν απλώς μια κίνηση μεγαλομανίας και του έχει βγει σε κακό.
Άβαταρ μέλους
By glf
#798381 Χθες που είδα τη νέα κόντρα του Camisa το πρώτο που σκέφτηκα είναι ότι στο επόμενο θέλω να έχει μέσα και το Chaos.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#798854
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#799022 Δεν βρήκα πιο ταιριαστό νήμα, δεν έχουμε κουβεντιάσει καθόλου για τα eFuels.
https://www.efuel-alliance.eu/efuels/what-are-efuels
How are eFuels produced?
eFuel production is based on the extraction of hydrogen. This happens by means of an electrolysis process that breaks down water (e.g. seawater from desalination plants) into its components of hydrogen and oxygen. For this process and further production steps, electricity is required.

In a second process step, with the aid of e.g. Fischer-Tropsch synthesis, the hydrogen is combined with CO2 extracted from the air and converted into a liquid energy carrier: eFuel. Under high pressure using a catalyst, the hydrogen binds with the CO2. Because electricity is used for the production of eFuels, the procedure is known as a power-to-liquid process: electricity is converted into a synthetic liquid that is easy to store and simple to transport.
After processing in refineries, this eFuel can be used as eGasoline, eDiesel, eHeating oil, eKerosene and eGas and can completely replace conventional fuels. Moreover, due to their drop-in capability, eFuels can be blended with conventional fuels in any ratio. Existing logistics, distribution and refueling infrastructures, such as tank farms, tank lorries, pipelines and filling stations, can continue to be used.

The climate neutrality of eFuels derives from the fact that electricity from renewable energies is used in their production and only as much CO2 is emitted during use as was previously bound during production. eFuels can therefore make a climate-neutral contribution in all sectors where conventional fuels are currently used (e.g. transport or heating in buildings).

Εικόνα
eFuels can solve two challenges of the energy transition: the problems of storing and transporting renewable energies. Thanks to the high energy density of eFuels, and because they can be transported at room temperature and pressure, renewable energies can be generated easily and economically around the world and transported anywhere they are needed using existing technologies. Which regions are suitable for the production of eFuels is shown in the Global PtX Potential Atlas, which was published by the Fraunhofer Institute for Energy Economics and Energy System Technology and funded by the German Federal Ministry for the Environment.

Ένα πολύ ενδιαφέρον διάγραμμα με το πόση ενέργεια περιέχει ένα λίτρο από κάθε καύσιμο:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#799043 Στάνταρ θα παίξει κάτι τέτοιο στο άμεσο (και στο μακρινό θεωρώ) μέλλον.

Γενικά, νομίζω πως η εποχή του ενός καύσιμου έχει τελειώσει, το μέλλον θα έχει πολύ μεγαλύτερη ποικιλία...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#799677 Και ένα πρόβλημα με τις μπαταρίες...

Ο χιονιάς στις ΗΠΑ έθεσε εκτός μάχης τα ηλεκτρικά οχήματα!

O βαρύς χιονιάς που έπληξε τις ΗΠΑ, απέδειξε στην πράξη ότι η μετάβαση στην εποχή της πλήρους ηλεκτροκίνησης θέλει πολύ χρόνο και μπόλικη δουλειά, για να στεφθεί με επιτυχία.


Τα ηλεκτρικά εκχιονιστικά μηχανήματα δε λειτούργησαν παραπάνω από 4 συνεχόμενες ώρες, ενώ όσα ηλεκτρικά απορριμματοφόρα κατάφεραν να κινηθούν στις τόσο χαμηλές θερμοκρασίες δεν είχαν την απαραίτητη δύναμη ώστε να «αλέσουν» τα σκουπίδια με το χιόνι που είχε συσσωρευτεί πάνω τους!


Το πιο εύστοχο σχόλιο όμως έγινε από τον πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων στις υπηρεσίες καθαριότητας της πολιτείας της Νέας Υόρκης, Harry Nespoli. «Δε θα το κρύψω ότι είμαι ανήσυχος και προβληματισμένος. Αποδείχθηκε πως κάτω από συνθήκες σαν κι αυτές, που αντιμετωπίζουμε κάθε χρόνο σχεδόν, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες μας. Επίσης, δε μπορούν να βγάλουν όχι μια βάρδια αλλά ούτε ένα 4ωρο χωρίς να χρειαστούν φόρτιση. Και ποιος θα περιμένει τόση ώρα για να επαναφορτίσουν; Αμφιβάλλω πλέον εάν αυτό το εγχείρημα μπορεί να πετύχει».

Ακολούθως το θέμα έθιξε από μια άλλη σκοπιά και ένας οδηγός εκχιονιστικού μηχανήματος ο οποίος δήλωσε τα εξής: «Το παλιό μου (ντίζελ) εκχιονιστικό έκανε την δουλειά του άψογα. Ποτέ δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Με αυτό (το ηλεκτρικό) πέραν του γεγονότος ότι έπειτα από μερικές ώρες δε μπορούσα να το χρησιμοποιήσω, δεν ακούγεται καθόλου. Αυτό σημαίνει πως εάν βρίσκεται ένας συνάνθρωπος μας εγκλωβισμένος στα χιόνια είναι σίγουρο ότι δε θα προλάβει να αντιδράσει». 


Υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#799678 Ο χρήστης Drive αισθάνεται ευτυχής με τον χρήστη newsauto στην τοποθεσία Πετρελαιούπολη.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#799680 σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες εχουν πρόβλημα και τα πετρελαιοκίνητα


Αυτά βέβαια, δεν θα ξεκινούσαν καν... :s_devil
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#799683 Ωραιος Μαρκο, αυτο ερχομουν να βαλω κι εγω :s_thumbsup

bebes έγραψε:σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες εχουν πρόβλημα και τα πετρελαιοκίνητα

Αυτά βέβαια, δεν θα ξεκινούσαν καν... :s_devil


Ο χειριστης του εκχιονιστικου αλλα λεει βεβαια. :s_wink

Τα οχηματα βοηθειας πρεπει να μπορουν να κινουνται με δυσκολες καιρικες συνθηκες, ασθενοφορα, πυροσβεστικα, εκχιονιστικα, περιπολικα, κλπ
Αν δεν μπορουν υπαρχει θεμα ασφαλειας για τους πολιτες.

θα πει καποιος σε λιγα χρονια θα αλλαξουν οι τεχνολογιες φορτισης, οι μπαταριες, οι αυτονομιες, κλπ

Να το δουμε ρε παιδια τοτε ομως, σε λιγα χρονια που τα σημερινα θεματα δεν θα υπαρχουν. Γιατι αν σημερα υπηχαν τοσα προβληματα στις ΗΠΑ που ειναι μαλλον πιο μπροστα απο την Ευρωπη, καλα για την χωρα μας ουτε λογος, τοτε αυτη η μεταβαση που εχει ορισθει για το 2035 μηπως ειναι λιγο - πολυ ανεφικτη;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#799684 Μιλάμε τώρα για εκχιονιστικά ή μηχανήματα έργου;
Κανένας λόγος δεν υπάρχει να έχεις ηλεκτρικό εκχιονιστικό, ούτε εγώ δεν θα επέλεγα κάτι τέτοιο!
:lol:
Απορριματοφόρο εννοείται όμως πως έχει απόλυτο νόημα: ήσυχο, οικονομικό, και η αυτονομία του περισσεύει λογικά για να βγάλει την βάρδια.
Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να γυρίσεις τα πάντα σε ηλεκτρικά, υπάρχει και το CNG που δεν βρωμάει και είναι τέλειο για εφαρμογές σαν αυτές που συζητάμε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#799686
bebes έγραψε:σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες εχουν πρόβλημα και τα πετρελαιοκίνητα


Αυτά βέβαια, δεν θα ξεκινούσαν καν... :s_devil


Οριστε? Κανενα προβλημα δεν εχουν τα βενζινοκινητα. Το δικο μου ποτε δεν αρνηθηκε να παρει εμπρος ακομα και στο -25. Ουτε καποιο αλλο ειχε θεμα απο χαμηλες θερμοκρασιες. Τα μεταλλα δεν παθαινουν κατι και τα υγρα εχουν χημικα και δεν παγωνουν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#799690 υπαρχουν προσθετα αντιπαγωτικα που φθανουν και πανω απο -25
Άβαταρ μέλους
By markvag
#799704
dimviii έγραψε:υπαρχουν προσθετα αντιπαγωτικα που φθανουν και πανω απο -25


Αυτό. Επίσης, το καύσιμο που κυκλοφορεί τον χειμώνα είναι ελαφρώς διαφορετικό από το καλοκαιρινό.

Το καύσιμο που κυκλοφορεί το καλοκαίρι φτάνει το πολύ μέχρι -5. Το καύσιμο που κυκλοφορεί τον χειμώνα φτάνει μέχρι -15 με -16 και φυσικά υπάρχει και καύσιμο που πάει ακόμα πιο κάτω σε πιο βόρειες χώρες.


Με το κατάλληλο αντιπαγωτικό και τους προθερμαντήρες, κανένα diesel δεν έχει πρόβλημα. Ίσως, ίσως λέω, να υπάρξει θέμα με το καύσιμο που είναι στα φίλτρα και αυτό σε πολύ ακραίες περιπτώσεις, πχ εμείς έχουμε τέτοια θέματα στο Νευροκόπι και μόνο και αποκλειστικά με μηχανήματα που θα τα αφήσουν παρκαρισμένα το βράδυ σε σημείο που τα χτυπάει ο βοριάς. Δεν παγώνει το καύσιμο στο ρεζερβουάρ, αλλά στο φίλτρο και μπλοκάρει όλο το σύστημα. Και αυτό λύνεται με αντιπαγωτικό στο ρεζερβουάρ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#799707
Anonymous Founder έγραψε:Τα πετρέλαια έχουν πρόβλημα, παγώνει το πετρέλαιο, ειδικά τα οικολογικά.


Αφου το ζεσταινουν πρωτα. Εχουν λυθει αυτα τα θεματα σε αμαξια που κυκλοφορουν σε κρυα κλιματα εδω και 10ετιες.