Σχετικά με τους χώρους, θεωρητικά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά είναι ταυτόχρονα και πιο χαμηλό.
Ποιος ξέρει τι τιμή θα έχει...
Μήπως έρθει σε εμάς και με 1.8 κινητήρα;
markvag έγραψε:Δεν ήξερα που να το βάλω, απλά σε ότι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, εδώ είναι μία εταιρεία που το κάνει σωστά:
Waymo’s robotaxis are basically mobile weather stations now
Έχει ένα μεγάλο στόλο με επαγγελματίες δοκιμαστές και συλλέγει δεδομένα, από τα οποία προκύπτουν πράγματα... Και ΔΕΝ έχει κάνει τους πελάτες της πειραματόζωα...
Το bonus είναι ότι τα αμάξια της είναι κινητοί μετεωρολογικοί σταθμοί
Γενικώς, έχω σε εκτίμηση την δουλειά της Waymo, αλλά αυτή η είδηση δεν λέει κάτι καινούριο. Υπάρχουν ήδη παρόμοιες λύσεις για "κινητούς μετεωρολογικούς σταθμούς".
https://www.lufft.com/products/road-run ... nsor-2308/
The mobile road weather sensor MARWIS turns vehicles into driving weather stations by detecting several critical road and runway weather parameters. It can be installed on vehicles with a distance of 1 - 2m above the surface and delivers information about temperatures, waterfilm heights, dew points, road conditions (dry, moist, wet, snow, ice), ice percentages, rel. humidity and friction with a frequency of up to 100 times per second and a max. output rate of 10 Hz. It serves as an important decision support with regard to preventive gritting. Due to the open interface protocols, MARWIS can be easily integrated into existing winter maintenance monitoring networks. Similarly, the mobile road sensor can communicate directly with the control system on gritting vehicles. The measurement data output supports the protocol UMB binary.
Και αυτοί βέβαια, εκτός από διάφορους σένσορες, χρησιμοποιούν κάμερες. Όπως και οι παρακάτω (ανταγωνιστές των από πάνω), που χρησιμοποιούν κάμερες μεταξύ άλλων για να βρίσκουν ατέλειες στο οδόστρωμα:
RoadAI, part of our Xweather family of subscription based products, combines a user-friendly Artificial Intelligence (AI) technology tool, high-quality video data, and reliable methodology to quickly and accurately assess pavement surface conditions up to four times faster and at half the price of a manual road survey. Now, inspectors can quickly create thorough, accurate reports about pavement conditions using just a mobile smart phone to support strategic monitoring and decision-making about asset management.
https://www.vaisala.com/en/products/road-ai
https://www.xweather.com/road-ai
Γενικώς, εννοείται η πρόβλεψη του καιρού είναι εξαιρετικά σημαντική για οδικές εφαρμογές. Και το επίσης ενδιαφέρον είναι πως ειδικά για εφαρμογές που αφορούν την ορατότητα, ο πιο αξιόπιστος τρόπος να το κάνεις είναι να συνδυάσεις τιμές υγρασίας και θερμοκρασίας με μια κάμερα. Γιατί αλλιώς, πρέπει να πληρώσεις πανάκριβους αισθητήρες, μπας και σου καταφέρουν να "δουν" την ομίχλη. Μια κάμερα το κάνει πολύ πιο φθηνά, και πιο αξιόπιστα.
Πάνω κάτω ό,τι κάνει η Tesla δηλαδή, που εμπιστεύεται τις κάμερες περισσότερο από τα υπόλοιπα...
Γενικώς, η ομίχλη είναι ζόρικος παίχτης και έχει απασχολήσει πολλές εταιρείες το πώς θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα. Μια λύση είναι οι θερμικές κάμερες (που γενικώς αγαπάω πολύ). Δείτε τι λέει και ο μεγάλος παίχτης του χώρου:
Metrological effects of fog and rain on IR camera performance
https://www.flir.com/discover/rd-scienc ... -and-rain/
Όποιος ενδιαφέρεται να το διαβάσει όλο, είναι πολύ καλό.
Μήπως έφτασε η ώρα και για το smart
dimviii έγραψε:νεο πριους.Κουκλι
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... iaka-panel
Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος!
Πολύ ιδιαίτερο το σχήμα της οροφής, σε συνέχεια του καπό και με κορύφωση πίσω από την θέση του οδηγού. Το κακό βέβαια είναι ότι επηρεάζει τους εσωτερικούς χώρους και κυρίως το διαθέσιμο ύψος.
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Χρήστος Λάππας έγραψε:Πολύ όμορφο. Θα έπρεπε να είναι fully electric, αλλά υποθέτω ότι η Toyota προσπαθεί να πιάσει όλους τους διστακτικούς.
+1
Πέραν των διστακτικών, φαίνεται πως ακόμη δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστική στα αμιγώς ηλεκτρικά.
Tesla was found to be one of the most unreliable brands in America, according to Consumer Reports’ annual reliability report.
Consumer Reports‘ annual reliability rankings have been released, and with data from 24 brands and over 300,000 vehicles, Tesla fell near the bottom (19/24) along with Mercedes-Benz, Jeep, Volkswagen, GMC, and Chevrolet. Electric vehicles overall also placed poorly, being the second least reliable category of vehicles. Hybrids/plugin hybrids, especially those from Toyota, were found to be the most reliable.
Tesla crushed in Consumer Reports reliability rankings despite improvement
Τί να ξερει και η Τογιοντα απο αυτοκινηση.
Ε ΣΑΜΠΑ;
Και προφανώς τα ηλεκτρικά θα έχουν περισσότερα θέματα ως νέα τεχνολογία (με νέους παραγωγούς). Όταν βγήκαν τα smartphone, ποια ήταν πιο αξιόπιστα; Οι παντόφλες της Nokia ή τα πρώτα smartphone;
Dodger έγραψε:Δίλιτρο ε; Χμμ ναι, οκ....
Δεν γνωρίζω αν φορά το ίδιο υβριδικό σύστημα με το Corolla Cross, και αυτό πάντως έρχεται ως δίλιτρο, αλλά στην πορεία θα κυκλοφορήσει και 1.8 λίτρα. Λογικά το ίδιο θα ισχύσει και για το Prius.
Εντωμεταξύ σήμερα έκανε μια καλή εκκίνηση δίπλα μου στο φανάρι ένα Tesla Υ ή Χ. Απόκοσμη αίσθηση. Από την μια το έβλεπες να φεύγει σφαίρα και να καταλαβαίνεις ότι έχει κάνει τρελό 0-100 και από την άλλη να μην ακούγεται το παραμικρό.
Πως έβλεπες παλιά κάτι σαξόραλλα που από ήχο φουλ και από γκάζι τίποτα, το ακριβώς αντίθετο
g8777 έγραψε:Tesla was found to be one of the most unreliable brands in America, according to Consumer Reports’ annual reliability report.
Consumer Reports‘ annual reliability rankings have been released, and with data from 24 brands and over 300,000 vehicles, Tesla fell near the bottom (19/24) along with Mercedes-Benz, Jeep, Volkswagen, GMC, and Chevrolet. Electric vehicles overall also placed poorly, being the second least reliable category of vehicles. Hybrids/plugin hybrids, especially those from Toyota, were found to be the most reliable.
Tesla crushed in Consumer Reports reliability rankings despite improvement
Τί να ξερει και η Τογιοντα απο αυτοκινηση.
Ε ΣΑΜΠΑ;
Δεν ισχύουν αυτά, τα λένε οι Haters.
Serf έγραψε:Αν η Tesla στα λιγότερα από δέκα χρόνια που φτιάχνει αυτοκίνητα έχει την ίδια αξιοπιστία με τη Mercedes, τι να πει κανείς για τη Mercedes!
Ότι η Mercedes είναι ΓΤΠΚ.
Δεν έχει τέτοιο φανμποϊσμό όμως η Mercedes, ούτε παραγνωρίζει κανείς τα σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας που έχει πλέον.
Αλλά δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που χαλάνε, που είναι υποτίθεται η νέα τεχνολογία (αν και είναι θεωρητικά εξαιρετικά απλή). Είναι πως χαλάνε και κομμάτια που θα έπρεπε να είναι θεωρητικά αξιόπιστα (πχ ημιαξόνια). Εδώ, το γράφουμε στις ειδήσεις αν όλα τα πάνελ είναι βαμμένα στο ίδιο χρώμα, τί συζητάμε;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα