Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#506486 Δίνεις μαθήματα για clickbait τίτλους; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#506488 No longer tech darling? Tesla is losing $6,500 every minute
https://www.rt.com/business/425542-elon ... la-losses/
(δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το RT.com )
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506597
belgarion έγραψε:Η φάση με την Τέσλα είναι ότι οι μισοί επενδυτές σορταρουν εδώ και χρόνια πονταροντας ότι οπου να ναι θα χρεωκοπήσει και έχουν χάσει δισεκατομμύρια και οι άλλοι μισοί σπρώχνουν χρήμα όχι με βάση τα πραγματικά οικονομικά αποτελέσματα αλλά με βάση προβλέψεις που πάντα απομακρύνονται στο μέλλον.

< >


Αααααακριβώς... Δηλαδή τίποτα σχετικό με το θέμα "φτιάχνω αυτοκίνητα"... :s_wink

Και ο Μασκ νομίζω με τη στάση του το κάνει ξεκάθαρο πως έχει καταλάβει ότι δημιούργησε μια φούσκα (καθώς προφανώς και δεν είναι χαζός), οπότε ασχολείται μόνο με πράγματα που θα την φουσκώσουν λίγο ακόμη.

Επίσης, ακόμα δεν μας είπε που θα βρει το λίθιο για όλες αυτές τις μπαταρίες που θέλει να βγάζει... :innocent: :lol: Αλλά, θα μου πεις... εδώ ακόμα ένα αμάξι δεν μπορούν να βγάλουν που να μην χαλάει κάθε 5 λεπτά... :innocent: :lol:


Δεν είναι κακό να αποτύχεις σε κάτι, κακό είναι όμως να συνεχίζεις μία φούσκα, που θα σκάσει, με ζημιά πολλών δισ. δολαρίων.

Μακάρι να διαψευστώ.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506641 Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να πετύχει ή που μπορεί να αποτύχει .

Αν αποτύχει όμως , κ αν βλέπει ότι είναι φούσκα ... πιθανώς όταν σκάσει να μη βγει αυτός χαμένος αλλά κάποιοι που επένδυσαν ... στο τέλος . Κάποιοι άλλοι όπου επένδυσαν όσο ανέβαινε η φούσκα κ βγήκαν , μπορεί να είναι ήδη πολλά λεφτά κερδισμένοι .

Στο άλλο κομμάτι τι θεωρεί επιτυχία κ τι αποτυχία κάποια στιγμή είπε , ότι επιτυχία του θα είναι να αλλάξει την αυτοκινητοβιομηχανία . Να παράγουν δλδ οι μεγάλοι κατασκευαστές ηλεκτροκίνητα πχ ...
πράγμα που έχει αρχίσει να πετυχαίνει .

Δεν ξέρω αν οικονομοτεχνικά θα βγει το εγχείρημα . Αλλά σαν οραματιστής δείχνει να πετυχαίνει ...
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#506643 Η TESLA όντως δεν βγάζει μόνο αυτοκίνητα , φτιάχνει και το δίκτυο των ταχυφορτιστών παγκοσμίως πλέον, κατασκευάζει και τις μπαταρίες στα Gigafactory για χρήση σε αυτοκίνητα αλλά και κατοικίες - αποθηκεύουν την ενέργεια από τα πάνελ- και με την SOLARCITY που πριν μερικά χρόνια αγόρασε είναι πλέον παγκόσμιος παραγωγός ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές .

Μόνο το λογισμικό που εχει αναπτύξει για την διαχείριση της ενέργειας των μπαταριών των αυτοκινήτων- πολλοί θα ήθελαν να κινούν αυτοκίνητα με μπαταρίες από λαπτοπ με την αποτελεσματικότητα της TESLA αλλά δεν...- και τα στοιχεία που εχει μαζέψει με τα αμέτρητα χλμ που εχει κάνει το autopilot σε πραγματικές συνθήκες με μόνο δυο τρείς νεκρούς -αυτό και αν είναι επίτευγμα με τις βλακείες που έκαναν , όχι μόνο οι εκλιπόντες :lipsealed: - καλύπτουν με το παραπάνω την αξία των μετοχών της και κάνουν το ερώτημα αν είναι καλά ή όχι τα αυτοκίνητα της λίγο να ενδιαφέρει τους επενδυτές της.

Αλλά ας κάνουμε την υπόθεση ότι η ΤΕΣΛΑ θα χρεωκοπήσει ,ε και; Θα αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα με κάτι ωραία πριμιουμ ονόματα ...Volvo πχ :innocent: ... μπορεί να είναι και πιο φθηνά :yahoo: αλλα μαγκιές με ταχυφορτστές και τσάμπα φόρτιση εφ'ορου ζωής ξεχάστε τες, μπορεί να είμαστε (Κινέζοι) κομμουνιστές αλλα Έλον* δεν είμαστε
*σε περίπτωση φαλημέντο θα είναι το συνώνημο του μαλ...
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#506668 Τις μαγκιές με την τσάμπα φόρτιση τις έχουν ξεχάσει και οι καινούργιοι αγοραστές Tesla οπότε...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#506673
markvag έγραψε:Αααααακριβώς... Δηλαδή τίποτα σχετικό με το θέμα "φτιάχνω αυτοκίνητα"... :s_wink



Η Tesla έχει περίπου 2 χρόνια που δηλώνει energy company και όχι automotive. Είναι σχετικά εμφανής ο στόχος τους.

Αυτό στα μάτια μου βέβαια δεν ξεπλένει την αποτυχία στην παραγωγή.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#506733 προσπαθω να αντιληφθώ το οικολογικό του πραγματος αλλα κατι δε μου κολλαει...

και διορθωστε με αν κανω λαθος.

Για να κινηθουν τα αυτοκινητα θελουν Χ κιλοβατ.
Αυτα τα κιλοβατ "καπου" πρεπει να παραχτουν ειτε ειναι επι του οχηματος ειτε - στη περιπτωση μας - καπου "αλλου".
Ποσο σιγουρο ειναι οτι η "μολυνση ανα κιλοβατ" ειναι λιγότερη για την παραγωγή ηλ. ενεργειας οταν:
α. στην ελλαδα "καιμε" κατα κυριο λογο λιγνίτη ή/και φ. αεριο... Απο οσο θυμαμαι η συμετοχη των ΑΠΕ δεν υπερβαινει το 20-25%.
β. Στας ευρωπας η πυρινικη ενεργεια ζει και βασιλευει και για το αμεσα προβλεπτό μελλον

βεβαια σκεφτομαι και καποια ακομα θεματα.
α. Ανακυκλωνονται οι μπαταρίες αυτες? Αν οχι τι?
β. οι ηλεκτοπαραγωγες μοναδες εχουν ανα αποδιδόμενο KW καλυτερη αποδοση απο ενα κιν εσωτερικής καυσης συνυπολογιζοντας ολες τις απώλειες "μεχρι την πριζα"?

Μηπως παμε σε μια φουσκα α λα ντιζελ???
μηπως "ολο αυτο" ειναι το next best thing για την αυτοκινητοβιομηχανια ωστε να αποφυγει τον "κορεσμό"???

Δε ξερω....
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#506735 Και εγώ έχω αναρωτηθεί πολλές φορές, αν γίνονταν μια μέτρηση του κύκλου, συμπεριλαμβάνοντας επιμερισμενα την παραγωγή του H/W (γεννήτριες ΑΠΕ, μπαταρίες κτλ) για πόση διαφορά μιλάμε τελικά, τόσο σε οικονομικους και και περιβαλλοντικούς όρους.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#506736 κι αυτο χωρις να εχουμε υπολογίσει δευτερογενή κόστη οπως επανεκπαίδευση τεχνικών απαξίωση υπαρχόντων ανταλλακτικών γραμων παραγωγής κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506740 Νομίζω είναι δύσκολο να γίνει πλήρης μέτρηση κ για τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ κ για τα ηλεκτροκίνητα αλλά κ για την συνολική επιβάρυνση στο περιβάλλον .

Πάντως όντως στην Ελλάδα τουλάχιστο , η παραγωγή ρεύματος δεν πρέπει να είναι από τις πιο καθαρές .

Από όπου κ να το πιάσεις .... ακόμα κ για τις ΑΠΕ .... η ενέργεια που παράγουν είναι περισσότερη τελικά σε σχέση με αυτή που χρειάζεται για να παραχθούν τα ίδια τα πάνελ ή οι ανεμογεννήτριες , να μεταφερθούν , να εγκατασταθούν κλπ ;;;

Το οικολογικό προφίλ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι απλά ένα ακόμα μαρκετινιστικο της αυτοκινητοβιομηχανίας .
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#506743 Πριν μιλήσουμε για την ανακύκλωση των μπαταριών ας δούμε πρώτα πόσο αντέχουν στον χρόνο με την έννοια της διατήρησης της χωρητικότητα τους μετα από αλλεπάλληλες φορτίσεις -εκφορτίσεις αλλά και την επίδραση του χρόνου.
Τα στοιχεία λοιπόν είναι πολύ ενθαρρυντικά και αποοτελούν ενα απο τα ισχυρά χαρτιά της Τεσλα , οι μπαταρίες της δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που ξέρουμε σαν χρήστες κινητών και laptop Η/Υ , πόσο μάλλον με αυτά που περιμέναμε απο μπαταρίες που συνέχεια φορτίζονται απο τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας κατα την επιβράδυνση του οχήματος.

https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba ... tion-data/

Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν πως είναι οι καινούργιες του Tesla Model 3 που φτιάχνονται στα Gigafactory σε συνεργασία με την Panasonic (2170 lithium-ion battery cell που έχουν εργοστασιακή εγγύηση οτι δεν πέφτουν κάτω απο το 70% της χωριτικότητας) κάποιοι τις διέλυσαν ήδη (και με video).

https://www.teslarati.com/inside-tesla- ... n-battery/
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#506747 Το θέμα δεν είναι μόνο ο συνολικός κύκλος ρύπανσης από την έναρξη της παραγωγής , την χρήση και τελικά την ανακύκλωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αλλά και το που συμβαίνει αυτή. Θέλω να πω ότι για το Λος Άντζελες, το Πεκίνο , την Σανγκάη κλπ το γεγονός ότι μπορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μειώσουν το τοπικό νέφος είναι πολύ πιο σημαντικό από το πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούν

< >
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506748 Ελπιδοφόρα μηνύματα των νέων μπαταριών δλδ!

Επίσης η διαχείριση των μπαταριών κ όχι αναγκαστικά η ανακύκλωση τους μπορεί να είναι μεγάλη μπιζνα στο μέλλον .

Έχουν γίνει προτάσεις για χρήση τους σε άλλους τομείς .

Ο χρόνος θα δείξει ...

Καλά να είμαστε να δούμε τις εξελίξεις .
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506776
fokion έγραψε:κι αυτο χωρις να εχουμε υπολογίσει δευτερογενή κόστη οπως επανεκπαίδευση τεχνικών απαξίωση υπαρχόντων ανταλλακτικών γραμων παραγωγής κ.λ.π.


Συν κόστη για εξόρυξη πρώτων υλών κτλ (που ΟΚ, προφανώς υπάρχουν και αυτά και στα ΜΕΚ)...

Εγώ αυτό που θέλω να δω είναι που θα βρεθούν οι πρώτες ύλες για τις μπαταρίες. Δεν είναι τυχαίο πως λέγονται σπάνιες γαίες, ενώ η Τέσλα ΣΗΜΕΡΑ απορροφά σημαντικό % της παγκόσμιας παραγωγής λιθίου... Δεν ξέρω τι περιθώρια υπάρχουν για σημαντική αύξηση στην παραγωγή αυτών των πρώτων υλών... :hmmm: