Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#714672 Αρκετά ανθεκτική η οθόνη, πολύ καλό το γεγονός πως μπορείς να συνεχίσεις να χειρίζεσαι το αυτοκίνητο ακόμη και αν σπάσει η οθόνη, αρκετά λογικό το κόστος αντικατάστασης.

Άβαταρ μέλους
By rocsta
#714677
Dimsabas έγραψε:Το πιο οδηγοκεντρικό Mini, σύμφωνα με τη Φαμπιάτου. Πολύ τιμητικό αυτό και μάλλον το καθιστά το πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό στην οδήγηση.
Ιδανικό για τον φραγκάτο που το θέλει για αστική χρήση.

Απαράδεκτα μικρή μπαταρία για τα χρήματά του, οπότε τρώει Χ απ' τα αποδυτήρια. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα οικονομοτεχνικά. Το ότι ειναι το καλύτερο οδηγικά είναι προφανές. Αφού ούτως ή άλλως και το ΘΕΡΜΙΚΟ ήταν το καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#714681
axel12p έγραψε:Το Tesla του dimviii

Εικόνα

https://www.drive.gr/news/kosmos/ebale-tetraples-apolixeis-tis-exatmisis-se-tesla-model-3
https://instagram.com/dutch_tesla?utm_medium=copy_link
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#714707
rocsta έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Το πιο οδηγοκεντρικό Mini, σύμφωνα με τη Φαμπιάτου. Πολύ τιμητικό αυτό και μάλλον το καθιστά το πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό στην οδήγηση.
Ιδανικό για τον φραγκάτο που το θέλει για αστική χρήση.

Απαράδεκτα μικρή μπαταρία για τα χρήματά του, οπότε τρώει Χ απ' τα αποδυτήρια. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα οικονομοτεχνικά. Το ότι ειναι το καλύτερο οδηγικά είναι προφανές. Αφού ούτως ή άλλως και το ΘΕΡΜΙΚΟ ήταν το καλύτερο.


Το ότι ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι το πιο οδηγοκεντρικό από όλη την γκάμα είναι από μόνο του μια πρωτιά και μια επιτυχία, με τη δική της σημασιολογία. Από εκεί και πέρα, συμφωνώ ότι δεν έχει νόημα με οικονομοτεχνικά κριτήρια. Αυτό, το Honda e, το Mazda MX-30, το DS3 e-tense προτάσσουν τη διαφορετικότητα. Το Mini είναι το οδηγοκεντρικό, το Honda είναι το πιο στυλιστικό, το Mazda το πιο ποιοτικό, το DS το πιο πολυτελές. Εννοείται ότι όποιος μετράει τα φραγκοδίφραγκα, θα κοιτάξει τα 208/Zoe/e-C4, μη σου πω ότι θα δώσει τα ίδια χρήματα για το Enyaq.
Αλλά για τον φραγκάτο που έχει ήδη ένα θηριώδες Suv για τις εκδρομές, ηλεκτρικό ή θερμικό, το Mini έχει νόημα για τα εντός. Το μόνο του πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να ξυπνήσεις ένα Σάββατο πρωί και να πεταχτείς για μια ανάβαση Ριτσώνας ή ένα γρήγορο Σούνιο ή έναν Ιωάννη Ρώσσο, χωρίς να χρειάζεται φόρτιση.

Σε άλλα νέα, πότε ζητάμε μετάθεση για Αστυπάλαια;
https://www.nbg.gr/el/the-group/press-o ... Z6zYJTsup0
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#714718 Η ΕΤΕ σε τέτοια πρώτη είναι.. Έτσι κι αλλιώς άλλοι θα την κάνουν μετά τη βρώμικη δουλειά.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714721
Dimsabas έγραψε:, είχα βάλει πριν 7 χρόνια φωτοβολταϊκά στο σπίτι, εξασφάλισα δωρεάν καθαρή ενέργεια για το σπίτι μου αρχικά και τώρα για τις μετακινήσεις μου


Όλα καλά, και μαζί του σε όσα λέει (και μακάρι να μπορούσα να τα κάνω κι εγώ), αλλά το δωρεάν είναι πολύ αστείο. Απλά το προπληρώνεις... 20 χρόνια μαζί.


rx8_drifter έγραψε:Η ενεργειακή μάχη απ τις μεγάλες πετρελαϊκές θα δωθεί στο υδρογόνο.
Προσωπικά ειμαι περίεργος να δώ τί διείσδυση θα εχει στις μεταφορές σε επίπεδο επιβατικών αυτοκινήτων.


Πιστεύω, χωρίς να μπορώ να το στηρίξω κάπου, πως το μέλλον είναι ηλεκτρικό για οχήματα πόλης ή οικογενειακά, αλλά το υδρογόνο θα παίξει δυνατά σε πιο μεγάλα οχήματα* (πχ νταλίκες), ίσως και μηχανήματα έργου, σε συνδυασμό με συνθετικό καύσιμο (είτε βιοκαύσιμο, είτε με CO2 capture) και λίγο ορυκτό. Να απαγκιστρωθούμε τελείως από ΜΕΚ δεν νομίζω, τουλάχιστον στο προβλέψιμο μέλλον, ενώ σίγουρα θα υπάρχει και κάποια εξόρυξη. Μακάρι να μπορούσε να γίνει η αλλαγή αύριο και να σταματήσει η εξόρυξη ορυκτών καυσίμων χθες, αλλά δεν γίνεται...

Πάντως, σε σχετική κουβέντα με CAT, η εταιρεία αυτή τη στιγμή λέει πως έχει 10-15 χρόνια μέχρι να έχει έτοιμο κάποιο ηλεκτρικό Μ.Ε. για να ρίξει στην αγορά (εννοώ σε μεγάλα μεγέθη, πχ 980Η). Προς το παρόν έχει βγάλει ένα πρωτότυπο υβριδικό με έναν μικρό κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ που φορτίζει την μπαταρία (και δεν κινεί το όχημα). Απλά μου φαίνεται εντελώς κουφή η επιλογή της βενζίνης, γιατί οι σχετικές υποδομές στα εργοτάξια είναι κατά βάση για πετρέλαιο και για να πάρεις ένα τέτοιο θα πρέπει να πάρεις και επιπλέον πρατήριο :s_dunno ... Τέλος πάντων, θα δείξει στην πορεία...


* συν φυσικά ως μέσο αποθήκευσης της περισσευούμενης ενέργειας από τα ανανεώσιμα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#714730
Dimsabas έγραψε:
Εννοείται ότι όποιος μετράει τα φραγκοδίφραγκα, θα κοιτάξει τα 208/Zoe/e-C4, μη σου πω ότι θα δώσει τα ίδια χρήματα για το Enyaq.


Όποιος μετράει τα φραγκοδιφραγκα δεν αγοράζει αμάξια με 30000€.

markvag έγραψε:Όλα καλά, και μαζί του σε όσα λέει (και μακάρι να μπορούσα να τα κάνω κι εγώ), αλλά το δωρεάν είναι πολύ αστείο. Απλά το προπληρώνεις... 20 χρόνια μαζί.


Όχι ακριβώς.
Ανάλογα την εγκατάσταση η απόσβεση έρχεται πολύ νωρίτερα και μετά έχεις κέρδος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714731 Ένα φωτοβολταϊκό, αν υπολογιστεί σωστά, σε λιγότερο από 10 χρόνια έχει αποπληρωθεί το κόστος του και μετά αρχίζει το κέρδος. 8 με 10 χρόνια το πολύ την τελευταία φορά που κοίταξα. Φυσικά αναλόγως πού είναι το σπίτι, τι υλικά θα χρησιμοποιηθούν, κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#714738
Dimsabas έγραψε:Σε άλλα νέα, πότε ζητάμε μετάθεση για Αστυπάλαια;
https://www.nbg.gr/el/the-group/press-o ... Z6zYJTsup0


Euribor + 3,95% δεν το λες πάντως και "ιδιαιτέρως χαμηλό επιτόκιο". :hmmm: Εδώ πέρα, η κυβέρνηση της Σκωτίας δίνει άτοκο δάνειο για αγορά EV, έως 28 χιλιάρικα και για 6 χρόνια. :iconcool:

glf έγραψε:Α μιλάμε για στιγμιαία παραγωγή οκ. Ναι είμαστε η χαρά του φυσικού αερίου..
Προτιμώ πάντως τα aggregate data.

Και τα στοιχεία για το ωριαίο fuel mix έχουν σημασία, γιατί ακριβώς υπάρχει ένα προβλέψιμο μοτίβο χρήσης (ανά ώρα, μέρα της εβδομάδας και εποχή).

Anonymous Founder έγραψε:To πρώτο τραίνο με υδρογόνο και range 1000 χιλιομέτρων!
https://www.alstom.com/press-releases-n ... nger-train
Αναρωτιέμαι, για την Ελλάδα δεν θα ήταν μια τέλεια λύση κάτι τέτοιο; Με τέτοιο range, δεν θα χρειαζόμασταν τον εξηλεκτρισμό των υπόλοιπων γραμμών και θα μπορούσαμε απλώς να βελτιώσουμε υπάρχον δίκτυο.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα μπικικίνια (ή ακριβέστερα, η έλλειψη αυτών). Τεχνικά η βέλτιστη λύση είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός, αλλά οικονομοτεχνικά αυτό βολεύει μόνο σε κύριες γραμμές με μεγάλη κίνηση (λχ. ΠΑΘΕ). Σε δευτερεύοντες κλάδους (λχ. Καλαμπάκα, Φλώρινα, Καλαμάτα κλπ) το επιβατικό φορτίο δεν είναι αρκετό για να δικαιλογήσει το κόστος. Εκεί είναι που αξίζουν τα υβριδικά τρένα, με αποθήκευση ενέργειας είτε με μπαταρίες, είτε με φιάλες υδρογόνου και κυψέλες καυσίμων. Πέρα από αυτά που αναφέρει ο mirage, υπάρχει αρκετή έρευνα στο τομέα κι εδώ:

https://www.porterbrook.co.uk/news/uks- ... e-mainline
https://angeltrains.co.uk/study/class-165-hybrid-drive/
https://vivarail.co.uk/vivarail-battery-trains/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#714789
NickTG έγραψε:
markvag έγραψε:Όλα καλά, και μαζί του σε όσα λέει (και μακάρι να μπορούσα να τα κάνω κι εγώ), αλλά το δωρεάν είναι πολύ αστείο. Απλά το προπληρώνεις... 20 χρόνια μαζί.


Όχι ακριβώς.
Ανάλογα την εγκατάσταση η απόσβεση έρχεται πολύ νωρίτερα και μετά έχεις κέρδος.


Σωστά, ήταν υπερβολή αυτό που είπα, αλλά αντίστοιχη υπερβολή είναι και το δωρεάν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#714790
markvag έγραψε:
NickTG έγραψε:
markvag έγραψε:Όλα καλά, και μαζί του σε όσα λέει (και μακάρι να μπορούσα να τα κάνω κι εγώ), αλλά το δωρεάν είναι πολύ αστείο. Απλά το προπληρώνεις... 20 χρόνια μαζί.


Όχι ακριβώς.
Ανάλογα την εγκατάσταση η απόσβεση έρχεται πολύ νωρίτερα και μετά έχεις κέρδος.


Σωστά, ήταν υπερβολή αυτό που είπα, αλλά αντίστοιχη υπερβολή είναι και το δωρεάν.

Παντως φιλος που εβαλε πριν καποια χρονια αλλαξε το ενα πανελ ηδη ενω ο απεναντι του αλλαξε δυο συν το inverter.
Aυτος εχει κανει αποσβεση κατα δηλωση του, αφου ηταν απο τους πρωτους και οι τιμες που εχει υπογραψει ηταν καλυτερες απο τις σημερινες. Οπως ομως λεει τα 20 χρονια ξεγνοιασιας ειναι στην καλυτερη περιπτωση τα μισα αφου καπου εκει ξεκινουν τα προβληματα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#714854
Serf έγραψε:Η παραγγελία γίνεται online με προκαταβολή €100. Την έχω κάνει κι εγώ. Και κάποια στιγμή σου λένε "ώρα να πληρώσεις"... Ευελπιστώ μέχρι τότε να έχει βγει η έγκριση, διαφορετικά ενδέχεται να χαθεί το slot Σεπτεμβρίου.

< Note >

Τώρα που το θυμήθηκα. Η παραγγελία του αυτοκινήτου τι σχέση έχει με την επιδότηση; Πρέπει να πάρεις πρώτα έγκριση από το πρόγραμμα "Κινούμαι ηλεκτρικά" για να προχωρήσει; :hmmm:

(από εδώ)

Επίσης, αν γνωρίζεις, κοτσαδόρο τοποθετούν εδώ; Δεν βλέπω επιλογή extra εξοπλισμού κατά την παραγγελία (πλην ζαντών, auto pilot, κλπ).