< Note >
στην οικογένεια ήρθε στη θέση του Α class, ένα Yaris hybrid. τώρα μάλιστα κάνει ταξίδι στον Βόλο. από βδομάδα θα έχω νέα για κατανάλωση κλπ. ευτυχώς που έδιωξε τον Γερμανό.... κόστος 270 το μήνα.
< Note >
free gift banner
Χτες επεξεργάστηκα για πρώτη φορά από κοντά το Enyaq, ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει άμεσα, αφού υπολογίζω ότι θα μπορούσα να το αγοράσω ως βασικό οικογενειακό σε 3-4 χρόνια στα 15 χιλιάρικα. Το λοιπόν, μου άρεσε πολύ, όχι όμως στο συγκεκριμένο χρώμα που εξαφανίζει όλες τις σχεδιαστικές του πινελιές. Μήκος και πλάτος ήταν εκεί που ανέμενα, αλλά ξενέρωσα λίγο με το ύψος. Βλέποντας τα στοιχεία που δίνει η Skoda, είναι 6,5 εκατοστά πιο χαμηλό από το Kodiaq, τα οποία θεωρώ ότι του λείπουν για να έχει πιο αρχοντική παρουσία, αλλά και για να είναι ακόμα πιο εύκολο το μπες-βγες (ναι, το έπινα το γάλα μου μικρός και δίνω σημασία σε τέτοια ζητήματα). Είναι αυτό αποτρεπτικός λόγος για την αγορά του; Προφανώς όχι, απλά λέω τι θα ήθελα διαφορετικό. Γιατί το έχουν κάνει έτσι; Εικάζω για να είναι πιο αποδοτικό στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, αχίλλειο πτέρνα για όλα τα ηλεκτρικά (προς ώρας), ειδικά για τα σουβλάκια εξ αυτών.
Dimsabas έγραψε:Ξεκινάς από Αθήνα φορτισμένος. Στο Βέλο είσαι με 31% και γεμίζεις 25 λεπτά μέχρι το 93%, φτάνεις στον Ψαθόπυργο με 20% και γεμίζεις μέχρι 100% σε 34', πηγαίνεις μέχρι Αμαλιάδα χωρίς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ, ξαναφορτίζεις στον Ψαθόπυργο (στον οποίο φτάνεις με 3%). Αυτό αναφέρει το abbr. Όμως, βλέπω στο Plugshare ότι υπάρχει φορτιστής AC σε κάποιον βενζινάδικο Σταματελάτος. Δες πού είναι αυτός κι αν σε βολεύει. Πάρε κι ένα τηλέφωνο να σιγουρευτείς ότι δουλεύει. Αλήθεια, με πόσα φορτίζεις σε AC; Αν δε βγάλεις άκρη με τον Σταματελάτο, για δες στο Plugshare κάποιον Τσιώρη στο λίγο πιο νότια.
Αν λοιπόν μπορείς να βάλεις ενέργεια στην Αμαλιάδα, θα είσαι άνετος. Αλλιώς, σου προτείνω να μην το κάνεις, θα είναι πολύ αγχωτικό. Να μην ξεπεράσεις τα 70 και να φτάσεις με 3%, δεν υπάρχει λόγος να ζοριστείς. Εν τω μεταξύ, υπολόγισε λίγο και το κόστος, ενδέχεται να μην αξίζει τον κόπο. Πόσο καίει το Lexus σε αντίστοιχες συνθήκες; 10 ευρώ στα 100;
Τελικά έκλεισε, πάω με το Lexus. Επειδή όμως εκκρεμούσε service, το έκλεισα για την ημέρα του ταξιδιού, με όχημα αντικατάστασης, ένα NX300h
Ωστόσο για να θέσω και το κλασσικό argument, με μία 420D κάναμε το Λάρισα - Πύλος με ούτε 1μιση τεπόζιτο πήγαιν'έλα, ήτοι για 1.300 χιλιόμετρα ξοδέψαμε 4-5 λεπτά σε ανεφοδιασμό και λίγο πάνω από 100€ συνολικά για κάυσιμα (με ταχύτητες αρκετά πάνω από τα 120 σε αρκετά σημεία)
Λογικά αυτοί εξυπηρετούνταν είτε από Καλαμάτα, είτε από τον ΑΒ στην Κυπαρισσία (αν δεν φόρτιζαν ξενοδοχείο/εξοχικό)
edmond έγραψε:Από που προκύπτει ότι σε 3-4 χρόνια θα κάνει 15 χιλιάρικα σαν μτχ.;
Οι εξελίξεις στα ηλεκτρικά είναι καταιγιστικές. Πριν 9 μήνες, με 30 παρά ψώνιζες το 208. Ένα εξάμηνο μετά, μιάμιση κατηγορία πάνω (e-C4). Τώρα, διαφημίζεται το Enyaq (D-suv) στα 29.500 (άλλο που αυτή η τιμή είναι μόνο στα χαρτιά).
Αν σε 4 χρόνια, το αντίστοιχο καινούριο Enyaq είναι τόσο μπροστά από το μοντέλο τού 2021 ώστε αυτό να φαίνεται τελείως ξεπερασμένο, μου φαίνεται λογικό να έχει φάει μεγάλη απαξίωση στο κεφάλι. Αν ναι, δε θα μου κακόπεφτε καθόλου σε μια χαμηλή τιμή.
Αν δείτε στα μεταχειρισμένα Leaf στο Car, πριν ένα εξάμηνο δεν υπήρχε τίποτα κάτω από 10.500. Τώρα, υπάρχει με 9 παρά.
Θα είναι πολύ χαρούμενοι που θα επιστρέψεις το όχημα αντικαταστάτης με +700 χιλιόμετρα; Υποτίθεται ότι είναι για να εξυπηρετηθείς στην καθημερινότητά σου, όχι για να γυρίσεις τη μισή Ελλάδα.