Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607861 Είναι σαφώς λιγότερο προσαρμοσμένοι από τους υπόλοιπους ευρωπαίους. Οι Γάλλοι πχ προσφέρουν τα νέα 208, Corsa, και ηλεκτρικά και σε πολύ ανταγωνιστική τιμή.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#607870 Και να μην ξεχνάμε και την Renault με το Zoe και το αδελφάκι Nissan Leaf που έχουν εξαιρετικές πωλήσεις!

Έβλεπα βιντεάκι για το Zoe και φαίνεται εξαιρετική επιλογή, με 0-100 κάτω από 10sec, αυτονομία λίγο κάτω από τα 400Km, πολύ καλό εξοπλισμό (φώτα Led, κλπ), και πολύ όμορφο και ευρύχωρο εσωτερικό.

Με βάση τις επίσημες τιμές κατανάλωσης του κατασκευαστή, ένα Zoe έχει κόστος κίνησης 2.26€/100Km, ενώ ένα Clio 1.5 diesel γύρω στα 5.6€/100Km, αν έχω κάνει σωστά τις πράξεις.

ΥΓ. Όλα τα λεφτά είναι βέβαια το e-Honda με τον ρετρό εξωτερικό σχεδιασμό και το απίστευτα μοντέρνο εσωτερικό. Εξαιρετικό για αυτοκίνητο πόλης, μιας και η αυτονομία του είναι 200 μόλις Km.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#607972
citastak έγραψε:Είναι πολύ ακριβή η kWh - επίσης μου κάνει εντύπωση η χρονοχρέωση.
Νόμιζα ότι βάσει ΕΕ οδηγίας η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας πρέπει να χρεώνει βάσει Kwh.


α)Δεν εχουν ολοι οι φορτιστες την ιδια ικανοτητα παροχης ενεργειας / μοναδα χρονου .
β) Επισης δεν μπορουν ολα τα ειδη ηλεκτροκινητων να αξιοποιησουν τον μαξ ρυθμο που μπορει να παρεχει ο φορτιστης ( μοιραια περιοριζονται στο μαξ ρυθμο που μπορει να δεχτει το αυτοκινητο ) .
Τα α,β ισορροπουνται απο τη χρονοχρεωση .

Το παρον μοντελο ευνοει φορτιση στο σπιτι ,τη δουλεια σου και τα λοιπα σταθερα σημεια μεχρι ενα επιπεδο , και χρηση φορτιστη με χρονοχρεωση για συμπληρωμα πχ σε καποιο ταξιδι ..

axel12p έγραψε:..

ΥΓ. Όλα τα λεφτά είναι βέβαια το e-Honda με τον ρετρό εξωτερικό σχεδιασμό και το απίστευτα μοντέρνο εσωτερικό. Εξαιρετικό για αυτοκίνητο πόλης, μιας και η αυτονομία του είναι 200 μόλις Km.


Αν κανει 30κ , δυσκολα το βλεπω να ανταγωνιζεται kona και e-nero ( >500km αυτονομια(64 kwh), 204 ps, 7.8 s 0-100 km/h)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#608139 Βλέπω σε προγραμματάκια που σου λένε πού έχει βάσεις για φόρτιση διάφορα είδη μπρίζας/σύνδεσης.
Πόσα είδη υπάρχουν, πόσα KW σηκώνει το καθένα και πόσα είδη υποστηρίζει ένα αυτοκίνητο;
Και πόσο εύκολο είναι να κλαπεί το καλώδιο φόρτισης ενός αυτοκινήτου συνδεμένου στο φορτιστή;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#608358 Είναι ενδιαφέρον καμιά φορά να κοιτάμε πίσω στο παρελθόν, αναλογιζόμενοι την απόσταση που διανύσαμε...

Το 2012, με £22000 (€24600 περίπου) μπορούσες να αγοράσεις το νέο Mia Electric:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

13hp (~ όσο ένα 125άρι scooter :vava: ), μπαταρία 8 kWh, αυτονομία 90Km. Εσωτερική διαρύθμιση α λα McLaren F1, αξία ανεκτίμητη. :lol: Το είχα δει από κοντά (στατικά) σε έκθεση όταν βγήκε, και η θέση οδήγησης είναι σαν να οδηγείς τραμ μεγέθους bubble car. Η σχετικά άγνωστη εταιρία προέκυψε από το τμήμα ηλεκτρικών της Heuliez, αλλά είχε την ίδια τύχη, χρεοκοπώντας το 2014. Αν πετύχετε Mia στο δρόμο θα είναι άξιο σπάνιο πουλί, υπάρχουν μόλις 11 τεμάχια σε κυκλοφορία στη Βρετανία.

Το ελαφρώς παλιότερο iMIEV/ iOn / C-Zero είναι μεγαλύτερο, με μεγαλύτερη αυτονομία και -συγκριτικά- θυμίζει συμβατικό αυτοκίνητο, αλλά κόστιζε αισθητά παραπάνω (€30Κ περίπου).

----

Τι αγοράζουν σήμερα τα ίδια λεφτά;

Εικόνα
Εικόνα

Το MG ZS EV ξεκινάει από £21500 στη βασική του έκδοση, έχει μπαταρία 44.5 kWh, μοτέρ 141bhp και αυτονομία 260Km (σε κύκλο WLTP). Ένα κινέζικο crossover δεν είναι η πρώτη ιδέα που έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι τον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης, (και είναι σαφώς υποδεέστερο των Kona / eRobertDeNiro σε αυτονομία και φινίρισμα) αλλά είναι ένα φυσιολογικό, ευρύχωρο φτηνό αμάξι που απλά δεν θα δει ποτέ του βενζινάδικο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#608389 Και μπροστά μοιάζει με Μάζντα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#608743
Focusman91 έγραψε:Και μπροστά μοιάζει με Μάζντα.


Ναι, η περίπου τραπεζοειδής μάσκα που έχουν στα τελευταία μοντέλα τους είναι κλεμμένη από το CX5, ενώ το γενικότερο σουλούπι θυμίζει κάποιο μίγμα Honda CRV - HRV (οκ, είναι SUV, δεν παίζει πολύ έμπνευση στο σχήμα τους γενικώς). Κίνα γαρ.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#608751
sknipper έγραψε:Βλέπω σε προγραμματάκια που σου λένε πού έχει βάσεις για φόρτιση διάφορα είδη μπρίζας/σύνδεσης.
Πόσα είδη υπάρχουν, πόσα KW σηκώνει το καθένα και πόσα είδη υποστηρίζει ένα αυτοκίνητο;
Και πόσο εύκολο είναι να κλαπεί το καλώδιο φόρτισης ενός αυτοκινήτου συνδεμένου στο φορτιστή;


στην Βόρεια Ευρώπη ccs combo 2

καποια επιγραμματικά

https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_Charging_System

δες και εδώ specs και είδη φορτιστη που υποστηριζει το κάθε ev

https://ev-database.org/cheatsheet/range-electric-car
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#608873

50 λεπτα φορτιση για κάθε περίπου 320 χλμ ταξιδιου ( σύμφωνα με το video )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#610522 https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ng-it.html
Άβαταρ μέλους
By JBT
#610527 Γενικά οι ΜΕΚ έχουν πολύ μέλλον ακόμα, μην λέμε τα αυτονόητα τώρα. Γουστάρουμε λάδια, ξύδια, καρκίνο, συμπλέκτες και κουταλοσουπες :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610530 Ας είναι καλά η VW με το DSG της :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#610539
JBT έγραψε:Γενικά οι ΜΕΚ έχουν πολύ μέλλον ακόμα, μην λέμε τα αυτονόητα τώρα. Γουστάρουμε λάδια, ξύδια, καρκίνο, συμπλέκτες και κουταλοσουπες :yahoo:
Εσύ δεν ήσουν "το τελευταίο πριν το Tesla"; Τι έγινε τώρα, ερωτεύτηκες τα Berlingo και λοξοδρόμησες;
Άβαταρ μέλους
By JBT
#610541 Φίλτατε σιχαίνομαι βαθύτατα όλες τις ΜΕΚ... Μακάρι να μπορούσαν να εξαφανιστούν αύριο κιόλας μια για πάντα :s_sorry


Απλά βλέπω ότι μερικοί ακόμα πίνουν νερό στο όνομά τους και είναι να απορείς για την ψυχική τους υγεία :help:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#610552
dimviii έγραψε:https://www.dailymail.co.uk/news/article-7592485/Father-eight-invents-electric-car-battery-drivers-1-500-miles-without-charging-it.html


ΑΝ είναι όντως έτσι (και το ότι η πηγή είναι η dailymail δεν είναι και η καλύτερη διαβεβαίωση γι' αυτό), τότε μιλάμε για τρελή πατέντα, που θα αλλάξει πάρα πολλά.