Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#605495 Εξαρτάται πώς το εννοούν. Base engine μπορεί να είναι ίδια και για 15-20 χρόνια και ολα να είναι εξέλιξη πάνω σε αυτό. Το ίδιο πχ έχει πει κι η Ford, ο 2λιτρος ντίζελ Panther είναι το τελευταίο ντιζελομοτερ που αναπτύχθηκε. Αυτό σημαίνει πως ο,τι βγει στο μέλλον θα είναι εξέλιξη πάνω σε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#605514 Ακριβώς.
Πρακτικά, μια 10ετία την έχουν στο νερό έστω συνεπικουρούμενα απο ηλεκτρομοτέρ. Τα οποία όσο περνάνε τα χρόνια θα γίνονται όλο και πιο αποδοτικά(με μπαταρίες κλπ.) με αποτέλεσμα να πάρουν θέση κάτω απο το καπό μόνα τους.
Στα 10(;) χρόνια αυτά βέβαια θα πρέπει να αναμένονται...τραγικές εξελίξεις στις μπαταρίες και τον χρόνο φόρτισης αυτών, τα αυτονόητα λέω δλδ.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#605522
taxidiwtis έγραψε:Τριπολη Αρκαδιας, σημερα

Εικόνα

Πλατεία Ανεξαρτησίας ;Δεξιά είναι το κτήριο της Περιφέρειας Πελοποννήσου .
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#605528 Σωστος , το κτηριο της περιφερειας ειναι στα δεξια . Εγω στεκομουν απεναντι , στο περιπτερο .
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#606798 Η Tesla υπόσχεται μπαταρίες με διάρκεια ζωής 1,6 εκατ. χιλιομέτρων

Η μπαταρία έχει ως βάση την αντίδραση του οξειδίου του κοβαλτίου λιθίου-νικελίου-μαγγανίου (NMC) και του τεχνητού γραφίτη και βρίσκεται ήδη στη διαδικασίας της ανάπτυξης. Επικεφαλής του προγράμματος είναι ο φυσικός, Jeff Dahn.

Οι πρώτες δοκιμές της μπαταρίας πραγματοποιήθηκαν στον Καναδά, με την επιστημονική ομάδα της Tesla να συγκεντρώνει δεδομένα για την απόδοση της μπαταρίας σε διάφορες θερμοκρασίες.

Από τις μετρήσεις, προέκυψε πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει περισσότερες από 4.000 φορές, χάνοντας μόλις το 10% της ενεργειακής της απόδοσης.

Αξίζει να σημειώσουμε πως, οι μπαταρίες που τροφοδοτούν αυτήν τη στιγμή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν διάρκεια ζωής από 480.000 έως 800.000 χιλιόμετρα και χάνουν σχεδόν τη μισή απόδοση έπειτα από 1.000 φορτίσεις.

https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... iliometron


ισχυει αυτο στο bold? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#606816 Για το ID3 η VW αναφέρει:

"...οι μπαταρίες του νέου ID3 θα έχουν εγγύηση 8 έτη ή 160.000 χλμ (και με εξασφάλιση της δυναμικής των μπαταριών άνω του 70%)"
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#606818 με βλέπω στα γεράματα μετανάστη στα ξένα :sorry:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#607794 Έβλεπα το παρακάτω βιντεάκι, στο οποίο φαίνεται πως το κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού δεν είναι και τόσο χαμηλό όταν φορτίζεις έξω. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607796
vagos67
Πριν από 2 ημέρες
Μιλαμε για τν ορισμο τς αισχροκέρδειας καθως εβαλες σχεδον 20 kwh και σου κοστισε 10+2.5€, οταν η δεη πουλαει τν kwh γυρω στα 0.12€ που σημαινει οτι το κοστος ρευματος που εβαλες ειναι το πολυ 3€ μαζι με φπα. Οκει θα βγαλει και ενα κερδος το "βενζιναδικο" το καταλαβαινω αλλα καπου ελεος πραγματικα. Επισης πολυ περιεργο να πουλαει καποιος ενεργεια κοστολογημενη οχι με βαση τν ποσοτητα αλλα το χρονο. Ενα σοβαρο κρατος πρεπει να ελεγχει ολα αυτα τα παραπανω αλλα εδω μιλαμε για μπανανια πραγματικα. Εσυ προφανως και δν φταις σε τιποτα απο ολα αυτα και καλως βεβαια τα παρουσιαζεις.

108


Βασίλης Σαρημπαλίδης
Βασίλης Σαρημπαλίδης
Πριν από 2 ημέρες
Δεν γνωρίζω τη νομοθεσία αλλά η επένδυση κοστίζει. Θεωρώ πως όσο αυξάνονται τα αυτοκίνητα άρα και τα πρατήρια το κόστος να πέφτει...


Δωστε views στον -καθε - Σαρηαμπαλιδη . :s_hang
Άβαταρ μέλους
By citastak
#607797 Είναι πολύ ακριβή η kWh - επίσης μου κάνει εντύπωση η χρονοχρέωση.
Νόμιζα ότι βάσει ΕΕ οδηγίας η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας πρέπει να χρεώνει βάσει Kwh.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607798 Η χρονοχρέωση είναι απαραίτητη, δεν γίνεται να το αφήνεις στον φορτιστή και να φεύγεις, θέλουν να φορτίσουν και άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607801 :dizzy:

Θα κατσω ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ με χρι να φορτισει. Τα παραπονα σας στους ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ που πουλανε φυκια για γραφιτη. :adminpower:

Σε φορτιστες διαφορετικης ισχυος φορτισης δλδ θα χρεωθεις το ιδιο για 10 λεπτη φορτιση. Βεβαια στην μια περιπτωση θα εχεις αυτονομια 3,6 χλμ και στην αλλη ξερετεποσων. Και στις αντλιες βενζινης περιμενει κοσμος, να βαζουμε και εκει χρονοχρεωση.

Διαβαζω ποπολαρο να πορωθω και επανερχομαι με Χριστοπαναγιες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#607829 Βάζω αυτό εδώ για να τριγκάρω κι άλλο τον από πάνω:
Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της γερμανικής βιομηχανίας είναι έτοιμη να σκάσει
https://www.capital.gr/bloomberg-view/3 ... -na-skasei
Στις πιο σκοτεινές ημέρες της ύφεσης του 2009, η βιομηχανική παραγωγή της Γερμανίας κατέρρεε με ρυθμό απομείωσης άνω του 20% σε ετήσια βάση. Επρόκειτο για καταστροφική απειλή, η οποία όμως ευτυχώς τελείωσε όσο γρήγορα ξεκίνησε.

Περίπου 10 χρόνια αργότερα, μια κρίση εκκολάπτεται και πάλι στην καρδιά της βιομηχανίας της χώρας. Ο πόνος θα μπορούσε να αποδειχθεί πιο διαρκής αυτή τη φορά.

Μέχρι στιγμής τα προβλήματα δεν είναι ούτε κατά προσέγγιση τόσο οξέα όσο το 2009. Η βιομηχανική παραγωγή σημείωσε μια ελεγχόμενη πτώση 4,2% τον Ιούλιο. Η ανησυχία, ωστόσο, είναι ότι η ζήτηση υποβαθμίζεται από έναν συνδυασμό τόσο κυκλικών όσο και πιο διαρκών διαρθρωτικών παραγόντων, όπως η σταδιακή εγκατάλειψη του ντίζελ και η μετάβαση σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Οι εμπορικοί πόλεμοι του Τραμπ και το δράμα του Brexit κάθε άλλο παρά βοηθούν την κατάσταση.

:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#607859 Οι Γερμανοί πουλάνε σε υπερβολικά υψηλές τιμές ένα προϊόν που έχει μεγάλο ρυθμό απαξίωσης τον πρώτο καιρό της ζωής του και βρίσκεται στα πρόθυρα σαρωτικών και ιστορικών αλλαγών...

Έχουν βέβαια ήδη κάνει τα κουμάντα τους γιατί δεν περίμεναν το 2020 για να προσαρμόσουν την παραγωγή τους αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν συνέπειες και παρενέργειες από όλη την αλλαγή που θα επέλθει...
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 04 Οκτ 2019, 16:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά