Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#744051 https://www.carandmotor.gr/electric/dokimes/taxideyontas-stin-ellada-me-tin-bmw-ix

Ωραίο κείμενο, σημαντικό που αναφέρει τα προβλήματα φόρτισης, θα ήθελα να έχει περισσότερα στοιχεία σχετικά με το κόστος και τον χρόνο φόρτισης. Η προσέγγισή του ήταν λίγο επιφανειακή.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#744101 Αυτό νομίζω ότι είναι και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Tesla. Η αξιοπιστία των υποδομών της. Από βιντεο που έχω δει από Αμερική και Ηνωμένο Βασίλειο τα δίκτυα φόρτισης των υπολοίπων κατασκευαστών έχουν σοβαρά θέματα. Χαμηλές ταχύτητες φορτιστής, ασυμβατότητες, αναξιοπιστία.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#746118 Θα προσαρμοστούν άραγε τα βενζινάδικα στην αλλαγή προς την ηλεκτροκίνηση, ακολουθώντας το πιο κάτω παράδειγμα; Είναι η αλλαγή αυτή μέρος της λύσης;

https://insideevs.com/news/559069/shell ... -charging/

The oil giant, which currently operates a network of nearly 8,000 EV charging points, has converted an existing petrol station in Fulham, central London, to an electric vehicle charging hub that features ten 175 kW DC fast-charging stations, built by Australian manufacturer Tritium. The hub will offer “a comfortable seating area for waiting EV drivers,” along with a Costa Coffee store and a Little Waitrose & Partners shop.

The hub features solar panels on the roof, and Shell says the chargers will be powered by 100% certified renewable electricity. It may be open for business by the time you read this.

Many urban dwellers in the UK, who would otherwise be likely EV buyers, don’t have the option of installing charging at home, as they have no assigned parking spaces, and rely on on-street parking. This is a thorny problem, and it remains to be seen whether “charging hubs” are a viable solution (not having to visit gas stations is generally considered one of the major benefits of EV ownership).

https://www.shell.co.uk/a-cleaner-energ ... v-hub.htmlΕικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#746767 Dakar 2022 | AUDI RS Q e-Tron Rally Recharging using Audi RS 5 petrol engine raced in the DTM

Άβαταρ μέλους
By g8777
#747034 Imagine Virginia’s icy traffic catastrophe — but with only electric vehicles

The point is not that electric cars can’t work as well as ICE counterparts in many, or even most, ordinary situations. They can.

The point is that when people invest their money in a vehicle, they expect to be able to count on it even in extraordinary conditions.

Mass adoption of EVs, and the hoped-for cut in greenhouse gas emissions, thus hinges on the availability of EVs that can do everything existing ICE models can, all the time, for the same price and total cost of ownership, with no extra “hassle factor" — in all kinds of weather.

And like that Tesla driver on I-95 in the wee hours of Tuesday morning, we’re not there yet.



:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747035 Γιατί αν δεν έχεις ηλεκτρικό και έχεις βενζίνη ή πετρέλαιο, δεν θα τελειώσει ποτέ το καύσιμο ως γνωστόν! :lol:
Τα ηλεκτρικά δεν θα αντικαταστήσουν όλα τα συμβατικά σύντομα πάντως. Και είναι κρίμα. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα έπρεπε στις πόλεις να μην κυκλοφορεί τίποτε άλλο.
Αλλά αυτό θα χρειαστεί 10ετίες να γίνει, για τον απλό λόγο πως δεν έχουν όλοι λεφτά για ν'αγοράσουν ένα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#747040 με ενα θερμικο ακομα και με μισο ρεζερβουαρ μπορεις να μεινεις ζεστος δεκαδες ωρες.
Φαντασου σκηνικο ξεκινας απο Αθηνα για Λαμια και στο Μαρτινο να βρεθεις σε καποια τετοια κατασταση με ηδη μιση μπαταρια.
με γυναικα παιδια μεσα.
Ουτε να το φανταζομαι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#747042
dimviii έγραψε:με ενα θερμικο ακομα και με μισο ρεζερβουαρ μπορεις να μεινεις ζεστος δεκαδες ωρες.
Φαντασου σκηνικο ξεκινας απο Αθηνα για Λαμια και στο Μαρτινο να βρεθεις σε καποια τετοια κατασταση με ηδη μιση μπαταρια.
με γυναικα παιδια μεσα.
Ουτε να το φανταζομαι.


Φυσικη επιλογη. :shifty:

Εμεις θα ψηνουμε καστανα , κρεμασμενα στους αεραγωγους και τα κοριτσακια στα Τεσλα θα αναβουν σπιρτα.

Για σπιρτα. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747043
dimviii έγραψε:με ενα θερμικο ακομα και με μισο ρεζερβουαρ μπορεις να μεινεις ζεστος δεκαδες ωρες.
Φαντασου σκηνικο ξεκινας απο Αθηνα για Λαμια και στο Μαρτινο να βρεθεις σε καποια τετοια κατασταση με ηδη μιση μπαταρια.
με γυναικα παιδια μεσα.
Ουτε να το φανταζομαι.

Η εμπειρία έχει δείξει πως μια χαρά μένεις και με θερμικό, και επιπλέον παίζει να ζεσταίνεσαι μαζί με μπόλικο μονοξείδιο και καυασαέρια! :lol:
Δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, ήμαρτον.
Πιο σοβαρό είναι πως τα ηλεκτρικά συνήθως είναι πολύ βαριά και στο χιόνι θα είναι χειρότερα από τα ΜΕΚ ξέρω γω... Αλλά αυτό, δεν το βρίσκω ιδιαίτερο πρόβλημα.
Τώρα, αν κάποιος ψάχνει να βρει προβλήματα, σίγουρα θα βρει, ειδικά αν ψάχνει να τα βρει από την μία πλευρά, ξεχνώντας τα προβλήματα των ΜΕΚ.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#747048
All else being equal, though, cars and trucks with internal combustion engines (ICE) would have the advantage in coping with a sudden challenge such as the I-95 fiasco. It is much easier to rehabilitate a disabled ICE vehicle. Rescuers can deliver gallons of gas in convenient jugs; gas stations are still far more numerous than EV charging stations; and ICE car batteries can be jump-started in minutes.

Absent some breakthrough in mobile charging technology, out-of-juice EVs in out-of-the-way places will need a tow. If Monday’s nightmare had been an all-electric affair, they might have littered the highway for miles.


Γκρινιαρης. :s_dunno

Ηταν τοσο ειδυλλιακο το σκηνικο, μια πολυ ομορφη εμπειρια. Κριμα δεν ηταν να την ζησεις μεσα σε αναθυμιασεις; Τι ειμαστε δλδ; 150 χρονια πισω σαν τον Τζιμ Κλαρκ; :hmmm: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747050 Δηλαδή ο φίλος λέει πως είναι πανεύκολο να πας να βρεις κάποιες εκατοντάδες δοχεία για να βάλεις καύσιμο σε μερικές χιλιάδες οχήματα που θα έχουν ακινητοποιηθεί ναι;
:lol:
Ενώ πχ είναι πανδύσκολο να φέρεις μερικές γεννήτριες και μπαλαντέζες για να φορτίσεις (στην περίπτωση που όλος ο κόσμος έχει ηλεκτρικά ναι, φαντάζομαι θα έχουν αντίστοιχες προβλέψεις και οι οδικές βοήθειες, αυτοκινητόδρομοι κλπ κλπ).
Επίσης, ήδη κυκλοφορούν σε πολύ καλές τιμές κάτι σαν τα παρακάτω, που λογικά μπορούν να σου φορτίσουν το αμάξι χωρίς καν να έχεις γεννήτρια κλασική με καύσιμο.
https://www.nytimes.com/wirecutter/revi ... -stations/
Εικόνα
Δεν είναι γκρινιάρης, λίγο άσχετος ναι, αλλά δεν παρεξηγούμε, ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. :s_gamer

Γενικώς, το να προβάλεις ένα μελλοντικό πρόβλημα στις σημερινές υποδομές, είναι παντελώς άκυρο. Είναι σίγουρο πως όταν οι δρόμοι μας αποκτήσουν όλα αυτά τα ηλεκτρικά, όλα αυτά τα "προβλήματα" θα έχουν λυθεί προ πολλού.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#747053
g8777 έγραψε:
All else being equal, though, cars and trucks with internal combustion engines (ICE) would have the advantage in coping with a sudden challenge such as the I-95 fiasco. It is much easier to rehabilitate a disabled ICE vehicle. Rescuers can deliver gallons of gas in convenient jugs; gas stations are still far more numerous than EV charging stations; and ICE car batteries can be jump-started in minutes.

Absent some breakthrough in mobile charging technology, out-of-juice EVs in out-of-the-way places will need a tow. If Monday’s nightmare had been an all-electric affair, they might have littered the highway for miles.


Γκρινιαρης. :s_dunno

Ηταν τοσο ειδυλλιακο το σκηνικο, μια πολυ ομορφη εμπειρια. Κριμα δεν ηταν να την ζησεις μεσα σε αναθυμιασεις; Τι ειμαστε δλδ; 150 χρονια πισω σαν τον Τζιμ Κλαρκ; :hmmm: :thumbsdown:


λες και το ηξερα.Τεζλα οδηγος εψαχνε τροπο να φορτισει απο το φορτηγο (με την αρχαια μεκ που ειχε ακομα για 96 ωρες καυσιμο),μπας και ζεσταθει ο ιδιος και τα παιδια του.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#747056
Dimsabas έγραψε:Τα ΜΕΚ παράγουν θανατηφόρα αέρια, χίλιες φορές καλύτερα να εγκλωβιστείς σε ηλεκτρικό.

https://posts.snowreport.gr/toylachisto ... -pakistan/


βρηκαμε περιστατικο στο Πακισταν, οποτε εαν εγκλωβιστεις σε χιονι με μεκ,ψαχνεις να βρεις τεζλα να μπεις μεσα για να μην πεθανεις απο τα ''θανατηφορα αερια''
ρε τι μαθαινουμε εδω μεσα.