Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#505954 Dimsaba έχεις την εντύπωση ότι η ηλεκτροκινηση είναι τζάμπα;

Θα πας να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για ένα τσοφλι :iconcool:, χωρίς να ξέρεις κατάσταση μπαταρίας, πραγματικά χλμ κλπ;

Βρήκαμε την Βλαχαλα της οικονομίας δλδ. Μετά κατηγορούμε τους μαντραδες για τα ντίζελ 10ετιας με 58.000 χλμ. :roll:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#505971 Για την κατάσταση της μπαταρίας, θα δω ό,τι είναι να δω στη δοκιμή. Θα του προτείνω μια διαδρομή (Κορωπί, Λαύριο, Σούνιο και πίσω από Βάρκιζα) γύρω στα 100 χιλιόμετρα. Και μάλιστα σε συνθήκες που είναι εναντίον του (ανοιχτός δρόμος με υψηλές ταχύτητες). Εκεί θα φανεί αν τα 130 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι ρεαλιστική τιμή ή μούσια. Άλλωστε, δεν το θέλω για κάτι παραπάνω.

Όσο για τα πραγματικά χιλιόμετρα, σε κανένα αμάξι δεν τα ξέρεις, μόνο στο δικό σου αν το αγόρασες καινούριο.
Αν όμως χαζέψεις αγγελίες του εξωτερικού, θα δεις ότι κάνουν λίγα κάθε χρόνο. Κάτω από 10Κ κι είναι λογικό, αφού δεν μπορούν να κάνουν ταξίδια, τα έχουν για δεύτερα... Αυτός λέει για 100Κ από το 2011, μάλλον είναι τα αληθινά. Και σε κάθε περίπτωση, θα δω κι αν η κατάσταση της καμπίνας συνάδει με τα δηλωθέντα χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#505977 Σε αυτά τα λεφτά παιζουν και φυσικά αέρια
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... el_type=11

Γιατι οχι κάτι τέτοιο? Πιο πολυ αυτοκινητο
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505979
g8777 έγραψε:Dimsaba έχεις την εντύπωση ότι η ηλεκτροκινηση είναι τζάμπα;

Θα πας να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για ένα τσοφλι :iconcool:, χωρίς να ξέρεις κατάσταση μπαταρίας, πραγματικά χλμ κλπ;

Βρήκαμε την Βλαχαλα της οικονομίας δλδ. Μετά κατηγορούμε τους μαντραδες για τα ντίζελ 10ετιας με 58.000 χλμ. :roll:


Λίγα πράγματα είναι τζάμπα σε αυτή τη ζωή .

όμως αν μπορεί να βρει ηλεκτροκίνητο , που είναι σαφώς οινομικό , ευκολοδήγητο, πιο ασφαλές από μηχανάκι σίγουρα, και μπορεί να ελέγξει στην αντιπροσωπεία εδώ πότε πουλήθηκε και πόσο και από servise Κλπ να ελέγξει και χλμ ... γιατί να μην το πάρει ;
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505980
Dimsabas έγραψε:Για την κατάσταση της μπαταρίας, θα δω ό,τι είναι να δω στη δοκιμή. Θα του προτείνω μια διαδρομή (Κορωπί, Λαύριο, Σούνιο και πίσω από Βάρκιζα) γύρω στα 100 χιλιόμετρα. Και μάλιστα σε συνθήκες που είναι εναντίον του (ανοιχτός δρόμος με υψηλές ταχύτητες). Εκεί θα φανεί αν τα 130 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι ρεαλιστική τιμή ή μούσια. Άλλωστε, δεν το θέλω για κάτι παραπάνω.

Όσο για τα πραγματικά χιλιόμετρα, σε κανένα αμάξι δεν τα ξέρεις, μόνο στο δικό σου αν το αγόρασες καινούριο.
Αν όμως χαζέψεις αγγελίες του εξωτερικού, θα δεις ότι κάνουν λίγα κάθε χρόνο. Κάτω από 10Κ κι είναι λογικό, αφού δεν μπορούν να κάνουν ταξίδια, τα έχουν για δεύτερα... Αυτός λέει για 100Κ από το 2011, μάλλον είναι τα αληθινά. Και σε κάθε περίπτωση, θα δω κι αν η κατάσταση της καμπίνας συνάδει με τα δηλωθέντα χιλιόμετρα.


Την κατάσταση της μπαταρίας δες αν την πιστοποιεί και η αντιπροσωπεία.
Τα 130 χλμ μπορεί να είναι και πολλά γενικά.
Τα 100 είναι πιο ρεαλιστικά...

Η μιτσουμπίσι (που έβγαζε νομίζω το ίδιο) τότε έδινε εγγύηση μεγάλη σε όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα 7ετής ίσως .
Για δες το και από εκεί ....
Άβαταρ μέλους
By g8777
#505983
vagmag έγραψε:που είναι σαφώς οινομικό

Σε σχέση με τι; Κσι πόσο;
vagmag έγραψε:ευκολοδήγητο

Ε; σε σύγκριση με; Η ευκολία οδήγησης στο δικό μου μυαλό δεν εξαρτάται από τον τύπο καυσίμου /κίνησης.

vagmag έγραψε:πιο ασφαλές από μηχανάκι

:hmmm:
Πλεονέκτημα των τετράτροχων δλδ, καμία ιδιαιτερότητα Όσον αφορά την ηλεκτροκινηση.

Μιλάμε για μια ΑΣΤΕΊΑ αυτονομία, κάθε μία μέρα φόρτιση (πόσες ώρες θέλει το συγκεκριμένο;) για ένα τσοφλι που αν ήταν βεμζινοκινητο θα κοστιζε τα μισά.

Πολύ πιο λογικό ένα CNG κινητο :s_coffee
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505993
g8777 έγραψε:
vagmag έγραψε:που είναι σαφώς οινομικό

Σε σχέση με τι; Κσι πόσο;
vagmag έγραψε:ευκολοδήγητο

Ε; σε σύγκριση με; Η ευκολία οδήγησης στο δικό μου μυαλό δεν εξαρτάται από τον τύπο καυσίμου /κίνησης.

vagmag έγραψε:πιο ασφαλές από μηχανάκι

:hmmm:
Πλεονέκτημα των τετράτροχων δλδ, καμία ιδιαιτερότητα Όσον αφορά την ηλεκτροκινηση.

Μιλάμε για μια ΑΣΤΕΊΑ αυτονομία, κάθε μία μέρα φόρτιση (πόσες ώρες θέλει το συγκεκριμένο;) για ένα τσοφλι που αν ήταν βεμζινοκινητο θα κοστιζε τα μισά.

Πολύ πιο λογικό ένα CNG κινητο :s_coffee


είναι πιο οικονομικό σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο ίσως ; χωρίς τέλη, τεκμήρια κλπ

για την ευκολία οδήγησης ..... όσο να ναι είναι πολύ πιο εύκολο το ηλεκτρικό, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων , με άμεσο γκάζι , χωρίς στροφαρίσματα κλπ..... αυτά εννοώ ευκολία. Είναι ήσυχο κλπ...

Όσο αστεία και να είναι η αυτονομία, αν γνωρίζεις για ποιο λόγο αγοράζεις κάποιο αυτοκίνητο , αν σε καλύπτει είναι μια χαρά.
Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια , τις ίδιες ανάγκες κλπ

Το cng είναι πολύ καλή επιλογή και αγαπημένη ίσως πρόταση του Dimsaba, αλλά αν δεν αποτελεί πργματική άποψη σου ή τρολάρισμα από μεριά σου :lol: δεν καταλαβαίνω γιατί να απαξιώσεις το ηλεκτρικό.

Τέλος πάντων....

Δεν αγοράζουμε πάντα με γνώμονα το οικονομοτεχνικό....

Ο ιδιοκτήτης ενός τσοφλιού.... :yahoo: (που αν ήταν βενζινοκίνητο μάλλον θα κόστιζε λιγότερο από τα μισά :iconcool: )
Άβαταρ μέλους
By mirage
#505997 Συγκρινεις i3 με αυτο που κοιτα ο dimsabas? Oooook...

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#506001 Vagmag δεν απαξιωνω γενικως τα ηλεκτρικα, απλα τα τοποθετω σε πολυ πιο προσγειωμενη βαση απο τους κατα βαση early adopters.

Και κρινω το συγκεκριμενο κουβαδακι που ενδιαφερεται να αγορασει ο dimsabas, οχι γενικως και αοριστως τα υπολοιπα μονδελα :roll:

Τωρα για τα υπολοιπα,


για την ευκολία οδήγησης ..... όσο να ναι είναι πολύ πιο εύκολο το ηλεκτρικό, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων , με άμεσο γκάζι , χωρίς στροφαρίσματα κλπ..... αυτά εννοώ ευκολία. Είναι ήσυχο κλπ..


https://www.car.gr/13248494-peugeot-208-1-4-hdi-euro-5-aytomato-navi

Όσο αστεία και να είναι η αυτονομία, αν γνωρίζεις για ποιο λόγο αγοράζεις κάποιο αυτοκίνητο , αν σε καλύπτει είναι μια χαρά.
Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια , τις ίδιες ανάγκες κλπ


Εσυ τι λες, να μην τον νοιαζει τον dimsaba η αυτονομια αλλα το στροφιλικι; :lol:

Δεν αγοράζουμε πάντα με γνώμονα το οικονομοτεχνικό....


:roll: :roll: :roll:

Τεσπα, η αγγελια διαγραφηκε. :shifty:

Ετσι :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:

YOLO.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#506004
mirage έγραψε:Συγκρινεις i3 με αυτο που κοιτα ο dimsabas? Oooook...


Μάλλον το συγκρίνει με 911 και 320 .
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506011 Δεν είπα ότι ΔΕΝ το νοιάζει η αυτονομία , αλλά ούτε και ότι θα αγοράσει αυτοκίνητο για στροφιλίκι..

Αλλά αν η αυτονομία τον καλύπτει, και την άλλη μέρα δεν έχει έξοδα , όπως πχ το diesel που παρέθεσες, το οποίο έχει καύσιμο , συντήρηση κλπ , γιατί όχι λοιπόν ...

Ναι συγκρίνω εννοείτε το i3.... το οποίο σαν επιλογή είναι ακριβή για να κάνεις ΜΟΝΟ οικονομία. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα, φτηνότερων αυτοκινήτων που όσο και να κάψουν δε θα φτάσουμε το κόστος αγοράς του i3.

Δεν καταλαβαίνω τον τρόπο έκφρασης και τι εννοείτε.... mousatos
Άβαταρ μέλους
By g8777
#506012 Γι αυτο λεω εγω μετα για Βαλχαλες. :s_smile

Ενα ηλεκτροκινητο δλδ δεν εχει συντηρηση; Δεν εχει κοστος ρευματος; Ειναι δωρεαν; :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ισα ισα που σε βαθος χρονου θα βγει ακριβοτερο απο ενα συμβατικο αυτοκινητο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#506015
vagmag έγραψε:Δεν καταλαβαίνω τον τρόπο έκφρασης και τι εννοείτε


έχει σχέση με το "τσόφλι" .
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#506018 Τα ηλεκτροκίνητα έχουν νόημα μέσα στο κέντρο της πόλης που οι αποστάσεις είναι μικρές και οποιοδήποτε άλλο όχημα (και diesel) έχει αυξημένη κατανάλωση στο σταμάτα-ξεκίνα.

Για κάποιον που μένει πχ 30 χλμ από το κέντρο της πόλης το αμιγώς ηλεκτροκίνητο (σαν το citroen που αναφέρθηκε - δεν μιλάμε για tesla) μάλλον είναι κακή ιδέα.

dimsaba τη μπαταρία θα πρέπει να την τσεκάρει η αντιπροσωπεία.
Εσύ τι ακριβώς θα μέτραγες από μια βόλτα που θα το πήγαινες;
Επίσης θα έπρεπε να τσεκάρεις ότι μπορεί να κάνει service κάποια αντιπροσωπεία στην Αθήνα.

vagmag νομίζω ότι είσαι αρκετά διαφορετική περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#506130 Έχει ήδη 100Κ χλμ, τα θεωρώ πολλά για το αυτοκίνητο. Δεν εννοώ μόνο τη μπαταρία αλλά γενικά αμάξωμα, αναρτήσεις, φρένα, μέταλλα κλπ.
Και η τιμή δεν με ενθουσιάζει. Αλλά δες το από κοντά να καταλάβεις τι είδους κουβαδάκι είναι και βέβαια οδήγησέ το.
Βέβαια το πως θα καταλάβεις σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία....
Αυτό βγαίνει και σε Mitsubishi οπότε ψάξτο και έτσι.
Άλλα ηλεκτρικά λιγότερο κουβαδάκι πχ Renault Zoe, Nissan Leaf παίζουν; πόσο πάνε;