When the going gets tough, the tough get going
Dimsabas έγραψε:Πάμε καλά; Αυτοκίνητο με 19,99 το μήνα; Πού ακούστηκε να πληρώνουμε περισσότερα για το κινητό από το αμάξι (όσο αμάξι είναι το Citroen Ami βέβαια).Κάποιος κακεντρεχης ίσως να λέγε ότι στην Ελλάδα πάνε να το πλασάρουν ως αντικαταστατχαχχχαχαχαχαχχα του C1.
https://cartalk.gr/citroen-ami-stin-ell ... -ton-mina/
< Note 8 >
https://www.gwwtotaal.nl/2021/12/20/laa ... aarnpalen/
Το πλάνο ειναι οι θέσεις αυτές να μην ειναι ρεζερβέ για ηλεκτρικά οχήματα μονο, μιας και θα ειναι πολλές.
https://cartalk.gr/katochos-ilektrikou- ... erigrafei/
rx8_drifter έγραψε:Στο Arnhem (Ολλανδια) ξεκίνησε ο Δήμος να πιλοτικά σε καινούργιες γειτονιές να βάζει κολώνες φωτισμού που εχουν και μπριζάκι για φόρτιση:
https://www.gwwtotaal.nl/2021/12/20/laa ... aarnpalen/
Το πλάνο ειναι οι θέσεις αυτές να μην ειναι ρεζερβέ για ηλεκτρικά οχήματα μονο, μιας και θα ειναι πολλές.
Να δούμε αν τελικά θα πεισθούν όσοι λένε πως τα ηλεκτρικά δεν έχουν μέλλον γιατί δεν μπορούμε να φορτίζουμε στο δρόμο...
bibendum έγραψε:Άρα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά εδώ να βάλουμε κάνα φως.
Εγώ θα έλεγα πως είναι ευκαιρία να θάψουμε επιτέλους τα καλώδια για τους ιστούς οδοφωτισμού και ιδανικά να τους βάλουμε σε πιο σωστό σημείο και όχι να εμποδίζουμε τον κόσμο να περάσει από το πεζοδρόμιο.
axel12p έγραψε:Πως θα γίνεται η χρέωση σε αυτές τις θέσεις;
Χωρίς να γνωρίζω, ένας συνηθισμένος τρόπος είναι με NFC και γίνεται πληρωμή με πιστωτική ή με κινητό.
Anonymous Founder έγραψε:bibendum έγραψε:Άρα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά εδώ να βάλουμε κάνα φως.
Εγώ θα έλεγα πως είναι ευκαιρία να θάψουμε επιτέλους τα καλώδια για τους ιστούς οδοφωτισμού και ιδανικά να τους βάλουμε σε πιο σωστό σημείο και όχι να εμποδίζουμε τον κόσμο να περάσει από το πεζοδρόμιο.
.
Θα ελεγα να υπογειοποιηθουν ολα τα καλωδια που σημερα χαλανε το αστικο τοπιο, ωστε να μην εχουμε διακοπες ρευματος απο πτωση κλαδιων, δενδρων, κλπ, να φτιαχτουν σταθμοι φορτισης σε καθε γειτονια, κολωνα, κλπ αλλα πως ακριβως θα κανουν προσβασιμο το πεζοδρομιο των 50-60 εκατοστων που βρισκεται σε ολοκληρες γειτονιες στην Αττικη και οχι μονο;
Αντε κι εβγαλες την θηριωδη τσιμεντοκολωνα των 35 εκ διαμετρου και μπηκε μια οδοφωτισμου 15. Το πεζοδρομιο παλι απροσπελαστο θα μεινει. Να το φαρδυνεις θα υπαρχει θεμα με το παρκαρισμα γιατι πρεπει να γινει και στις δυο μεριες αφου ο οδοφωτισμος ειναι εναλλαξ.
Πες οτι θα βρεθει μια λυση, ολα γινονται αν θες. Σε ποσα χρονια θα εχουν γινει ολα αυτα, οεο;
Fiat Panda 7,6l/100km
-Δήμους
-ΔΕΔΔΗΕ
-Έσοδα από πώληση ρεύματος
-Χρεώσεις για το πάρκινγκ (πχ ελεγχόμενη στάθμευση)
Αυτό είναι ένα project που δεν χρειάζεται να γίνει αύριο. Θα έχει διάρκεια πολλά χρόνια, 10ετίες σχεδόν. Και είναι καιρός να καταργηθεί η ανοχή στο παράνομο πάρκινγκ και ν'ανασάνουν οι πόλεις. Αυτό μπορεί να γίνει με κατάλληλες παρεμβάσεις στα πεζοδρόμια και τους πεζοδρόμους. Έχουμε έναν πεζόδρομο δίπλα στο σπίτι που έχει γίνει υπαίθριο πάρκινγκ.
https://cartalk.gr/bmw-ix3-1i-anafora/
Dimsabas έγραψε:Ερωτευμένος κάτοχος ηλεκτρικού εύχεται στην καλή του κι όπως ισχύει με όλους τους θυελλώδεις έρωτες, δεν είναι όλα ρόδινα.
https://cartalk.gr/bmw-ix3-1i-anafora/
κοιμηθηκε με ανοιχτο παραθυρο για να περναει η μπαλαντεζα που φορτιζε το αυτοκινητο,αλλα τον αποζημιωσε η απουσια μουγκρισματος οταν οδηγησε.
Αλλα επιπεδα φορτισης
dimviii έγραψε:Dimsabas έγραψε:Ερωτευμένος κάτοχος ηλεκτρικού εύχεται στην καλή του κι όπως ισχύει με όλους τους θυελλώδεις έρωτες, δεν είναι όλα ρόδινα.
https://cartalk.gr/bmw-ix3-1i-anafora/
κοιμηθηκε με ανοιχτο παραθυρο για να περναει η μπαλαντεζα που φορτιζε το αυτοκινητο,αλλα τον αποζημιωσε η απουσια μουγκρισματος οταν οδηγησε.
Αλλα επιπεδα φορτισης
dimviii, ο Τελευταίος των Θερμικών!
Εγώ προσωπικά δηλώνω ότι δεν θα προδώσω τις ΜΕΚ.
Ίσως θα το έκανα για την TONALE εν μέρει.
.