Κάποιος έπρεπε να του εξηγήσει ότι στην παρούσα φάση η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου προϋποθέτει στρατηγικό σχέδιο με σαφή αποστολή, όραμα, στόχους μη συμμόρφωσεις και λοιπά.
Όχι καραπτσαριο.
Σηκώνομαι, παίρνω τσιγάρα, κλειδιά μπαίνω στο αυτοκίνητο και όπου με βγάλει ο δρόμος .
Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να γίνουμε και εμείς σύγχρονο δυτικό κράτος.
Εντάξει τσίμπησε τα 15 λεπτά δημοσιότητας του, επόμενη γραμμουλα!!
< Note 8 >
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Λέει κάτι που δεν ισχύει;
Κοίτα, μπορώ να σου γράψω και εγώ ένα φοβερό κείμενο για την Ferrari των 200.000 που δεν μπορούσε να πάει ούτε 10 μέτρα στον χωματόδρομο που πήγαινα άνετα με το παλιό μου Samurai, και πίστεψε με δεν θα λέω κάτι που δεν ισχύει.
Το θέμα είναι, αν πρέπει να κατηγορήσουμε το αυτοκίνητο ή εμένα που δεν ήξερα τι αγόραζα.
Με "έκπληξη" αναφέρει ότι όταν πάει με 150Kmh το αυτοκίνητο δεν βγάζει την αυτονομία που αναφέρει το εργοστάσιο.
Τόσα χρόνια που ο τύπος οδηγούσε συμβατικά αυτοκίνητα, όταν τα πήγαινε με 150Kmh τα αυτοκίνητα του έβγαζαν την αυτονομία και την κατανάλωση που ανέφεραν οι κατασκευαστές;
Εσύ ξέρεις ότι αυτά που λέει ισχύουν, χωρίς να είσαι και "φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης", αυτός δεν θα έπρεπε να τα ξέρει πριν στάξει τα 40 χιλιάρικα για το ID3; Ίσως βέβαια να έφταιγε το ήταν φανατικός!
Κι εγω βλεπω το Τεσλα που 300αριζει και σκεφτομαι "σε 3 ωρες το πολυ Θεσσαλονικη/Αθηνα". Αν δε διαβασω τα ψιλα γραμματα και κανω 3 στασεις για γεμισμα και με περασει στο τελος ο Ντιμης με το πετρελαιο η Τεσλα μου φταει?
Σε άλλα νέα, το 500e είναι πολύ καλό.
axel12p έγραψε:markvag έγραψε:Λέει κάτι που δεν ισχύει;
Κοίτα, μπορώ να σου γράψω και εγώ ένα φοβερό κείμενο για την Ferrari των 200.000 που δεν μπορούσε να πάει ούτε 10 μέτρα στον χωματόδρομο που πήγαινα άνετα με το παλιό μου Samurai, και πίστεψε με δεν θα λέω κάτι που δεν ισχύει.
Το θέμα είναι, αν πρέπει να κατηγορήσουμε το αυτοκίνητο ή εμένα που δεν ήξερα τι αγόραζα.
Με "έκπληξη" αναφέρει ότι όταν πάει με 150Kmh το αυτοκίνητο δεν βγάζει την αυτονομία που αναφέρει το εργοστάσιο.
Τόσα χρόνια που ο τύπος οδηγούσε συμβατικά αυτοκίνητα, όταν τα πήγαινε με 150Kmh τα αυτοκίνητα του έβγαζαν την αυτονομία και την κατανάλωση που ανέφεραν οι κατασκευαστές;
Εσύ ξέρεις ότι αυτά που λέει ισχύουν, χωρίς να είσαι και "φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης", αυτός δεν θα έπρεπε να τα ξέρει πριν στάξει τα 40 χιλιάρικα για το ID3; Ίσως βέβαια να έφταιγε το ήταν φανατικός!
Τόσα χρόνια, με την βενζίνη, έκανε το ίδιο ταξίδι με 150 km/h (213 km δίνει το google maps Αθήνα-Σπάρτη, δεν νομίζω να άδειαζε ένα ντεπόζιτο στην μέση της διαδρομής), έκανε την δουλειά του στην Σπάρτη, έβλεπε ότι δεν έχει αρκετό καύσιμο για πίσω, έβαζε βενζίνη 5 λεπτά πριν ξεκινήσει για πίσω και μετά από 2,5 ώρες ήταν σπίτι του χωρίς να ψάχνει χάρτες, πόσα kW είναι ο φορτιστής κ.τ.λ.
Παραδόξως επειδή είναι αδαής (και δεν το λέω ειρωνικά) νόμιζε ότι μπορεί να κάνει το ίδιο με το νέο τσίλικο αμάξι των 40000 € ευρώνε, σκεφτόμενος ότι στο παράδειγμα με την βενζίνη μπορείς να το κάνεις και με 1400αρι μτχ 10ετίας, να μην μπορεί να το κάνει το καινούργιο αμάξι που έρχεται από το μέλλον;
Scotch έγραψε:Ρε τι έπαθε ο άνθρωπας. Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης, αλλά έπρεπε να το πάρει για να μάθει ότι δεν θα βγάλει τα ονομαστικά km στην ΕΟ.Συνειδητοποίησα ότι τον γνωρίζω. Του αρέσει η ιδέα της ηλετροκίνησης αλλά δεν είναι πετρολχέντ με τίποτα και καθόλου γνώστης αυτοκινήτων κλπ. Δεν είναι καν οδηγός που αποζητά την οδήγηση, απλά θέλει να καλύπτει τις μεταφορικές του ανάγκες. Είχε πάρει μοτοσυκλέτα σε σχετικά μεγάλη ηλικία για να κυκλοφορεί πιο εύκολα στην Αθήνα. Πρέπει να χωρέσει 3 παιδιά +συμπράγκαλα οπότε θέλει μεγάλο και άνετο αυτοκίνητο. Είχε 8κύλινδρο Grand Cherokee και τώρα έχει Lexus RX, το οποίο του φάνηκε πολιτισμικό σοκ στο θέμα κύλισης, αξιοπιστίας, οικονομίας κλπ.
Και να μην μπορείς να πας κι όπως όλος ο κόζμος με 150. Quelle decadence
Κυκλοφορεί συχνά μεταξύ Αθήνας-Σπάρτης για δουλειά, συχνά αυθημερόν και φυσικά το κάνει με το Lexus χωρίς να το σκέφτεται και προφανώς πηγαίνει με τις ταχύτητες που αναφέρει που νομίζω είναι συνήθεις στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο (δεν βλέπω γιατί θα πρέπει αυτό να είναι θέμα κριτικής). Είμαι σίγουρος ότι πάει κι έρχεται χωρίς να πρέπει να σταματήσει πουθενά πέραν του τελικού σκοπού του. Οπότε αναμενόμενο να είναι απογοητευμένος και σαφώς και είναι εντελώς ακατάλληλος πελάτης ηλεκτρικού όπως τα πράματα έχουν σήμερα. Κάτι που συνειδητοποίησε και μόνος του. Θεωρώ όμως ότι κάνει λάθος και ότι οι ανάγκες του θα καλυφθούν σε λιγότερο από τα μισά χρόνια από όσα υπολογίζει.
Έπεσε λίγο σαγόνι. Από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχω δει τελευταία
< >