Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#506224 Καταρχάς, να ξεκαθαρίσω ότι είμαι μεγάλος λάτρης του φυσικού αερίου.
Όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, που μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αστικής χρήσης και με διαδρομές που δε θα τερματίζουν την αυτονομία του, νομίζω ότι το ηλεκτρικό έχει σαφή πλεονεκτήματα. Τα εξής τέσσερα με σειρά σπουδαιότητας:
1) οδηγάς κάτι εξαιρετικά αγχολυτικό. Κι αυτόματο και μηδενικός θόρυβος, ακαριαία απόκριση από το μηδέν. Αυτά ΔΕΝ τα συναντάς σε κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσα χρήματα κι αν διαθέσεις. Κι όπως λένε πολλά δημοσιεύματα του εξωτερικού, ελάχιστοι ηλεκτροκίνητοι καταδέχονται να τα αντικαταστήσουν με κάτι μη ηλεκτρικό.
2) οικονομία. Όσο χαμηλό κόστος κι αν είναι τα 3 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, το 1 είναι ακόμα πιο κάτω.
3) μη εξάρτηση από το πού υπάρχουν πρατήρια φυσικού αερίου. Φορτίζεις κάθε βράδυ στο σπίτι σου, στο σπίτι που έχεις πάει επίσκεψη, στο πάρκινγκ (έμαθα ότι τα Auto Polis έχουν πλέον φορτιστές).
4) οικολογική συνείδηση.

Δε λέω πως δεν έχει σαφέστατα μειονεκτήματα. Ναι, δεν είναι όσο αυτοκίνητο είναι ένα Up CNG. Δεν το έχω δει ακόμα από κοντά, οπότε δεν έχω σαφή γνώμη. Λογικά όμως θα είναι κουβάς, τσόφλι. Δε βαυκαλίζομαι ότι έχει την παραμικρή σχέση με ένα i3, εκτός από το θέμα της οικονομίας και της ευκολίας οδήγησης. Ούτε σε αυτονομία ούτε σε επιδόσεις ούτε σε ποιότητα ούτε σε παθητική ασφάλεια.

Όσο για την μπαταρία, με εκπλήσσει που δεν μπορείτε να καταλάβετε πώς θα δοκιμάσω αν μου κάνει ή όχι. Αν δηλαδή διανύσω μια γερή απόσταση και δω ότι μετά από 80 χιλιόμετρα, έχω ακόμα 20% στην μπαταρία, ε, τότε μου κάνει. Για παράδειγμα, μπορώ να κατέβω από το Κορωπί στον Πειραιά μέσω παραλιακής (ξεγυρισμένο μποτιλιάρισμα) και μετά να γυρίσω από ποτάμι κι Αττική Οδό. Βγαίνει πάνω από 80 χιλιόμετρα και μάλιστα με AC αναμμένο τέτοια εποχή, ενώ η επιστροφή θα περιλαμβάνει κίνηση σε υψηλές ταχύτητες, που δεν είναι από τις αγαπημένες συνήθειες των ηλεκτρικών.
Ιδανικά, για να είμαι τελείως σίγουρος, θα πρέπει να πάρω αγκαζέ τάμπλετ/βιβλίο και να την αράξω στο πεζοδρόμιο όσο θα το φορτίζει, ώστε να σιγουρευτώ ότι όντως γεμίζει απροβλημάτιστα και μάλιστα στις ώρες που λέει ο πωλητής (5 από τελείως άδειο σε ξέχειλο). Τι άλλο πρέπει να ελέγξω δηλαδή;

Υπάρχει ήδη άλλος ενδιαφερόμενος, αν δεν προχωρήσει με αυτόν, από βδομάδα ίσως έχουμε εξελίξεις.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#506258 Ένα ηλεκτρικό θα ήταν ιδανικό και για εμένα πάντως...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#506266 Dimsaba μετά από όλο αυτό εύχομαι καλοταξιδο και yolo. :s_howdy :s_howdy :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#506293 Dimsaba απ' όσο ξέρω για τα ηλεκτρικά/υβριδικά υπάρχει διαδικασία μέτρησης της μπαταρίας στις αντιπροσωπείες.
Εσύ ότι και να δεις θα είναι 'αίσθηση'.

Αν εσένα 'σου κάνει' αλλά επί της ουσίας η μπαταρία είναι για αλλαγή;

στο σπίτι που έχεις πάει επίσκεψη


Θα πας επίσκεψη κάπου και θα πεις 'να σας κάνω τράκα λίγο ρεύμα;' ή κατάλαβα κάτι λάθος;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#506296 Αν πιστευεις οτι θα βρεις πωλητη να κανει 80 χλμ βολτα μαζι σου, περιμου μιαμιση ωρα, και μετα να σε αφησει να το βλεπεις να φορτιζει για κανα 5ωρο, καλοριζικο. :)

Αλλα νομιζω πως δεν θα βρεις.
Μονο αν μπορει η αντιπροσωπεια να σου πει την κατασταση της μπαταριας θα θεωρουσα λογικη την αγορα του. Σε συνδυασμο με μια βολτα μισης ωρας σε κινηση για την αισθηση που αφηνει σαν αυτοκινητο πολης, μπορεις να καταληξεις ευκολα αν σου κανει.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506339 Εννοείται έλεγχος σε αντιπροσωπεία για κάθε μεταχειρισμένο! :rtfm: Ή σε καλό και δοκιμασμένο εξωτερικό συνεργείο!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#506357 Η πλάκα είναι ότι την περισσότερη εμπειρία θα έχουν αντιπροσωπείες Honda και Toyota/Lexus. Σιγά τα πολλά ηλεκτρικά Citroen που θα υπάρχουν στην Ελλάδα.
Θα ψάξω κάποια αντιπροσωπεία από τις ιαπωνικές που να είναι δεκτική, αφού δεν είναι δικό της μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506393 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV

The Mitsubishi i-MiEV (MiEV is an acronym for Mitsubishi innovative Electric Vehicle[5]) is a five-door hatchback electric car produced by Mitsubishi Motors, and is the electric version of the Mitsubishi i. Rebadged variants of the i-MiEV are also sold in Europe by PSA Peugeot Citroën (PSA) as the Peugeot iOn and Citroën C-Zero
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506411 O Musk το έχει χάσει τελείως... :tomato:

Elon Musk: No 'bonehead' analyst questions please

Technology entrepreneur Elon Musk made the unusual choice of vetoing "boring" questions during Tesla's latest earnings call.

The electric car maker posted a record quarterly loss of almost $710m (£523m) for the three months to March - more than double the same period last year.

However, following a series of probing financial questions posed by analysts, Mr Musk decided to stop answering.

"Boring bonehead questions are not cool. Next," he said.


Σε συνάντηση με χρηματοοικονομικούς αναλυτές για τα οικονομικά της εταιρείας του αρνήθηκε (με τελείως προσβλητικό τρόπο) να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τα οικονομικά... :vava:

ΟΚ, προφανώς και δεν ήθελε να τις απαντήσει γιατί ήταν ερωτήσεις που δεν τον βόλευαν και αφορούσαν το (πολύ κακό) παρόν της εταιρείας του και όχι το (φανταστικό στο μυαλό του) μέλλον της, αλλά πρέπει να είσαι τελείως βλάκας για να μιλάς έτσι. Και ξαναλέω, μιλάμε για συνάντηση με οικονομικούς αναλυτές με θέμα τα οικονομικά της εταιρείας! :vava: Και τους προσβάλλεις τη στιγμή που εξαρτάσαι από αυτούς, μιας και οι ζημιές είναι τεράστιες, η παραγωγή σου είναι για τα μπάζα και η αξιοπιστία των προϊόντων σου είναι ΓΤΠΚ... :dizzy: Άμα του κόψουν τη χρηματοδότηση και τον θάψουν στις αναλύσεις τους (πολύ εύκολο με τις άπειρες αφορμές που δίνει η εταιρεία και ο ίδιος, με τις κατά καιρούς γελοιότητες που πετάει τα λεφτά του, πχ Hyperloop), θα βρεθεί να ζητιανεύει στη Sunset Boulevard και η εταιρεία του να κάνει παρέα την Enron...

Η τέσλα εξελίσσεται πολύ γρήγορα στην Apple των αυτοκινήτων, μόνο που αντί για κέρδη έχει τεράστιες ζημιές. Πόσο ακόμα θα τον χρηματοδοτούν τα φάνμπόιζ;;;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#506413
markvag έγραψε:Η τέσλα εξελίσσεται πολύ γρήγορα στην Apple των αυτοκινήτων,


Εμμ... Οχι.
Ο Μασκ εξελίσσεται σε Τρακη Γιαννακοπουλο. :superman:
Μην τολμήσεις να ρωτήσεις ποιος είναι ο Τρακης, θα σφαχτούμε. :s_mad
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#506416
EDDIE_147 έγραψε:Dimsaba απ' όσο ξέρω για τα ηλεκτρικά/υβριδικά υπάρχει διαδικασία μέτρησης της μπαταρίας στις αντιπροσωπείες.
Εσύ ότι και να δεις θα είναι 'αίσθηση'.

Αν εσένα 'σου κάνει' αλλά επί της ουσίας η μπαταρία είναι για αλλαγή;

στο σπίτι που έχεις πάει επίσκεψη


Θα πας επίσκεψη κάπου και θα πεις 'να σας κάνω τράκα λίγο ρεύμα;' ή κατάλαβα κάτι λάθος;


Έχεις να με τρατάρεις μια τριφασική παροχή ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#506473
markvag έγραψε:O Musk το έχει χάσει τελείως... :tomato:

Elon Musk: No 'bonehead' analyst questions please

Technology entrepreneur Elon Musk made the unusual choice of vetoing "boring" questions during Tesla's latest earnings call.

The electric car maker posted a record quarterly loss of almost $710m (£523m) for the three months to March - more than double the same period last year.

However, following a series of probing financial questions posed by analysts, Mr Musk decided to stop answering.

"Boring bonehead questions are not cool. Next," he said.


Σε συνάντηση με χρηματοοικονομικούς αναλυτές για τα οικονομικά της εταιρείας του αρνήθηκε (με τελείως προσβλητικό τρόπο) να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τα οικονομικά... :vava:

ΟΚ, προφανώς και δεν ήθελε να τις απαντήσει γιατί ήταν ερωτήσεις που δεν τον βόλευαν και αφορούσαν το (πολύ κακό) παρόν της εταιρείας του και όχι το (φανταστικό στο μυαλό του) μέλλον της, αλλά πρέπει να είσαι τελείως βλάκας για να μιλάς έτσι. Και ξαναλέω, μιλάμε για συνάντηση με οικονομικούς αναλυτές με θέμα τα οικονομικά της εταιρείας! :vava: Και τους προσβάλλεις τη στιγμή που εξαρτάσαι από αυτούς, μιας και οι ζημιές είναι τεράστιες, η παραγωγή σου είναι για τα μπάζα και η αξιοπιστία των προϊόντων σου είναι ΓΤΠΚ... :dizzy: Άμα του κόψουν τη χρηματοδότηση και τον θάψουν στις αναλύσεις τους (πολύ εύκολο με τις άπειρες αφορμές που δίνει η εταιρεία και ο ίδιος, με τις κατά καιρούς γελοιότητες που πετάει τα λεφτά του, πχ Hyperloop), θα βρεθεί να ζητιανεύει στη Sunset Boulevard και η εταιρεία του να κάνει παρέα την Enron...

Η τέσλα εξελίσσεται πολύ γρήγορα στην Apple των αυτοκινήτων, μόνο που αντί για κέρδη έχει τεράστιες ζημιές. Πόσο ακόμα θα τον χρηματοδοτούν τα φάνμπόιζ;;;
Η φάση με την Τέσλα είναι ότι οι μισοί επενδυτές σορταρουν εδώ και χρόνια πονταροντας ότι οπου να ναι θα χρεωκοπήσει και έχουν χάσει δισεκατομμύρια και οι άλλοι μισοί σπρώχνουν χρήμα όχι με βάση τα πραγματικά οικονομικά αποτελέσματα αλλά με βάση προβλέψεις που πάντα απομακρύνονται στο μέλλον.

< >
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#506481 Τεράστιο μυαλο ο τύπος και μακαρι να του βγει και το όραμα της Τέσλα.
Και μαγκια το τρολαρισμα στους οικονομικους "αναλυτές" της πουτσας.
Τους έχουμε δει ποσο μέσα πέφτουν κι αυτοι στις αναλύσεις τους.....
Ο τύπος δε μασαει μία και στα @@ του όλα. Δεν τον νοιάζει και να χρεοκοπήσει και το έχει αποδείξει στο παρελθόν.

< >