Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#496644 ΔΕΔΔΗΕ: Πάνω από 1.500 σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2020



http://www.zougla.gr/money/agores/artic ... os-to-2020
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#496648 Να δείς που στους λογαριασμούς της ΔΕΗ θα μπεί και τέλος σταθμών φόρτισης όπως έχουν τέλος για την ηλεκτροδότηση των νησιών που το πληρώνουμε όλοι.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#496664
21 quadra έγραψε:Να δείς που στους λογαριασμούς της ΔΕΗ θα μπεί και τέλος σταθμών φόρτισης όπως έχουν τέλος για την ηλεκτροδότηση των νησιών που το πληρώνουμε όλοι.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ χΑΧΑ ΧΑΧ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#496679
21 quadra έγραψε:Επίσης κατασκεύασα αυτό εξ ολοκλήρου σύμφωνα με σχέδια του παιδιού που το σχεδίασε και το έτρεξε και αυτό στην Ολλανδία

Εικόνα
.


Ωραίος. Αλλά αυτό το δεύτερο μοιάζει με το γυάλινο φέρετρο της σταχτοπούτας. :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#496702
Zorz έγραψε:
21 quadra έγραψε:Επίσης κατασκεύασα αυτό εξ ολοκλήρου σύμφωνα με σχέδια του παιδιού που το σχεδίασε και το έτρεξε και αυτό στην Ολλανδία

Εικόνα
.


Ωραίος. Αλλά αυτό το δεύτερο μοιάζει με το γυάλινο φέρετρο της σταχτοπούτας. :lol:


Τα παράπονα στον ιδιοκτήτη του οχήματος που είναι και ο σχεδιαστής και όχι στον κατασκευαστή που ακολούθησε κατά γράμμα το σχέδιο, παρακαλώ λίγη σοβαρότητα, και για να το προχωρήσω λίγο ακόμα, όταν του είπα ότι το ηλεκτρικό μοτέρ που διάλεξε από Κινέζικο τηλεκατευθυνόμενο παιγνίδι δεν θα τον πήγαινε ούτε 10 μέτρα μακριά μου ανέλυσε ένα κάρο θεωρίες που είχε αναπτύξει με τον καθηγητή του στο ΤΕΙ Πειραιά που τα στοιχεία τους έλεγαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, πήγε 2 φορές στον διαγωνισμό, την χρονιά εκείνη και την επόμενη, και τις 2 φορές κάηκαν τα μοτεράκια που είχε πάρει μαζί του χωρίς να κάνει ούτε μισό γύρο.

Αυτά για την τάξη, όσο για το άλλο όχημα του Πολυτεχνείου, είχε υποσχεθεί ο υπεύθυνος καθηγητής για το project να έβαζε αυτοκόλλητο με το όνομα μου σε μια γωνίτσα του οχήματος αποσπώντας μου μια έκπτωση 70% και με έγραψε στα παπάκια του ( στην ουσία τον εαυτό του ξεφτύλισε ) οπότε ποτέ πια ξένα project με ψεύτες και ηλίθιους
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#496791 Μπορεί το παρακάτω να αφορά scooter, αλλά δείχνει πώς μπορούν να λυθούν πολλά πρακτικά προβλήματα. Διαβάστε το, αξίζει.
Αφορά την Kymco και το νέο ηλεκτρικό scooter, αλλά και το τι έρχεται μαζί: δίκτυο, τρόποι φόρτισης, κλπ.
http://www.motomag.gr/news/nea-montela- ... oter-video
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By xenos
#505707 https://www.independent.co.uk/environment/electrified-road-sweden-first-ever-charge-cars-trucks-vehicles-stockholm-a8302656.html

Sweden builds first ever electrified road for charging vehicles as they drive

The world’s first road that allows electric vehicles to recharge as they drive has been installed in Sweden.

Around 1.2 miles of electric rail has been built into a public road just outside Stockholm, and plans are in place to expand the project throughout other parts of the country and the world.

The electrified road works by transferring energy from the rail through a moveable arm on the bottom of an electric car or truck.

As the vehicle moves over the rail, the arm detects its location and moves into contact with it. When overtaking, the arm automatically raises.
The rail is connected to the power grid and divided into sections that are only powered when vehicles move over them.

Energy consumption of each vehicle passing over the rails is calculated by the system, enabling electricity costs to be charged to each user.

The electrified road is being trialled using electrified trucks that have been developed as part of the project.

“One of the most important issues of our time is the question of how to make fossil-free road transportation a reality,” said Hans Säll, chairman of the eRoadArlanda consortium, which is responsible for the project.
.................
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#505903 Θα αγοράζατε μεταχειρισμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις αστικές μετακινήσεις; Δεν αναφέρομαι στην i3 αλλά σε κάτι πολύ πιο φθηνό, εργαλειώδες, σαν αυτό καλή ώρα:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9376503/

Το αν η μπαταρία μπορεί ακόμα να βγάλει τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων επαληθεύεται εύκολα με μια καλή βόλτα. Θα έχει κόστος κίνησης περί το 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, ειδικά αν φορτίζεις το βράδυ με μειωμένο τιμολόγιο.
Το ότι η μπαταρία θα έχει εκφυλιστικές τάσεις είναι δεδομένο, αλλά αν αυτό δε συμβαίνει γρήγορα (γράφουν ότι πρόβλημα θεωρείται πάνω από 20% πτώση στην πενταετία), δεν πειράζει. Στο κάτω-κάτω, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας κι ελάχιστη συντήρηση (τακάκια και λάστιχα όποτε), ακόμα κι αν μετά από (άλλα) δέκα χρόνια έχει πέσει η αυτονομία στα 50 χιλιόμετρα (από τα 160 που είχε αρχικά), δε σου κοστίζει τίποτα να το έχεις απ'έξω για τα πολύ κοντινά.
Χώρος φόρτισης υπάρχει, θα γεμίζει κάθε βράδυ με οικιακή πρίζα (άρα δε θα ζορίζεται η μπαταρία), θα είναι ο χαμάλης και θα γράφει κάμποσα χιλιόμετρα ετησίως. Τουλάχιστον 20Κ για τα πρώτα χρόνια.

Η μία λύση είναι τα εγχώρια ηλεκτρικά. Η άλλη λύση είναι να εισαχθεί κάποιο, αφού δεν υφίστανται έξοδα εκτελωνισμού.

Τι φοβόμαστε πέρα από την μπαταρία; Άραγε υπάρχει στοιχειώδης κάλυψη από την εγχώρια αντιπροσωπεία;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#505907 Αν καλύπτει τις ανάγκες σου γιατί όχι; Για το θέμα τις υποστήριξης θα πρέπει να το ψάξεις για κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Προσωπικά θα κοιτούσα για εισαγωγή από εξωτερικό, μιας και υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#505909 Go for it , στη χειρότερη του βάζεις φυσικό αέριο αν πέσει πολύ η αυτονομία.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505912 Εννοείτε !!!!
Αν σε βγάζουν τα καθημερινά χιλιόμετρα ναι !!!
Ρώτησες κ στο άλλο τοπικό . Δεν έχει τελωνείο. Το φέρνεις με Μεταφορικη κ μπαίνεις στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης .
Άντε με το καλό .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#505915 Αμαξαρα ο εν λογω ντενεκες. Αλλα καλορίζικο. Γιατι να πουμε κακο λογο άλλωστε. Χαχα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#505927 Εντάξει, τενεκές όντως αλλά αν θες να αγοράσεις ελληνικό, το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος. Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα χίλιες φορές μια Ρενό Ζωή αλλά οι ελληνικές είμαι πανάκριβες κι οι ξένες... μακριά.

Άλλο το ελληνικό που το οδηγάς εκτενώς να δεις πώς τα πάει η μπαταρία (αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί το εκτενές του ζητήματος και προσφέρει μια τυπική βόλτα, την κοπανάς χωρίς δεύτερη σκέψη).
Κι άλλο το ευρωπαϊκό που θα το δείξεις στην οθόνη του υπολογιστή στον έμπορο και θα στο φέρει γουρούνι στο σακί. Κι εδώ δε χωράνε χωρατά, η αλλαγή μπαταρίας είναι πενταψήφιο νούμερο. Δε μιλάμε για φθαρμένα λάστιχα ή να χάνει το ψυγείο.

Αχ Vagman, μας έβαλες σε περιπέτειες.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505953
Dimsabas έγραψε:Εντάξει, τενεκές όντως αλλά αν θες να αγοράσεις ελληνικό, το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος. Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα χίλιες φορές μια Ρενό Ζωή αλλά οι ελληνικές είμαι πανάκριβες κι οι ξένες... μακριά.

Άλλο το ελληνικό που το οδηγάς εκτενώς να δεις πώς τα πάει η μπαταρία (αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί το εκτενές του ζητήματος και προσφέρει μια τυπική βόλτα, την κοπανάς χωρίς δεύτερη σκέψη).
Κι άλλο το ευρωπαϊκό που θα το δείξεις στην οθόνη του υπολογιστή στον έμπορο και θα στο φέρει γουρούνι στο σακί. Κι εδώ δε χωράνε χωρατά, η αλλαγή μπαταρίας είναι πενταψήφιο νούμερο. Δε μιλάμε για φθαρμένα λάστιχα ή να χάνει το ψυγείο.

Αχ Vagman, μας έβαλες σε περιπέτειες.


VagmaG παρακαλω.... ο vagman ηταν αλλο μελος του mx5club :lol: :lol:

Πάντως κ αυτο που κοιτας δεν ξερω αν ειναι ελληνικο. Η αντιπροσωπεία νομιζω είχε φερει καποια?
Ρώτησε τους .

Το zoe είναι ισως καλυτερη υλοποίηση αλλά έπαιζε ενα σενάριο ενοικιασης της μπαταριας.