Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#722990 Νομίζω επανερχόμαστε στην ιστορία που προανέφερε ο Chris :lol:

Υπάρχουν πολλά συστήματα πλέον, απλά ορισμένες φορές το μόνο που θέλεις είναι να μπορείς μετακινώντας το κεφάλι να τσεκάρεις καλύτερα στον καθρέφτη ότι δεν έρχεται κάποιος από πίσω σου. Τόσο απλά!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#723034 Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Rivian: Η αξία της θα ξεπεράσει τα 80 δισ. δολάρια

Η αμερικανική start up, θα ξεπεράσει σε κεφαλαιοποίηση τα 80 δισ. δολάρια, τουλάχιστον βάσει των όσων υποστηρίζουν τόσο οικονομικοί αναλυτές της αγοράς όσο και η Goldman Sachs. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η νεοσύστατη φίρμα θα αξίζει περισσότερο από τη Ford ή τη GM!



To παράδοξο βέβαια στην όλη υπόθεση έχει να κάνει με το γεγονός πως η Rivian δεν έχει παραδώσει ακόμα ούτε ένα αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε πελάτη της παγκοσμίως! Οι πρώτες παραδόσεις του ηλεκτρικού R1T θα ξεκινήσουν σύντομα αφού ακόμα η φίρμα περιμένει την έγκριση από τις αρμόδιες αρχές των ΗΠΑ.



Ακόμα ούτε μία ρόδα σε πελάτη. :lol: :lol:

Και θεωρητικά, εφόσον δεν έχει δοθεί καμία έγκριση τύπου ακόμα, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να τσιμπήσει ένα @ η εταιρεία και όσοι δώσουν τα λεφτάκια τους για να αγοράσουν τις μετοχές της. :inlove:

Δεν συζητάμε για έσοδα ή κέρδη φυσικά.

Φαίνεται σοβαρή εταιρεία (πέρα από την πλάκα), αλλά κάπου έχει παρατραβήξει αυτό το αστείο με τις start-up... Ας βγάλει κανένα δολάριο πρώτα θα έλεγα εγώ...


Η επόμενη dot.com bubble θα σκάσει πολύ άσχημα :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#723040 Προφανώς δεν βλέπουν μόνον το χθες και το σήμερα, αλλά και το μέλλον. Για την ακρίβεια, βλέπουν τι παραγγελίες έχει μπροστά της και ποιοι έχουν επενδύσει σ'αυτήν. Δεν είμαι ο Warren Buffet, αλλά δεν περιμένω να χρεωκοπήσει άμεσα η εν λόγω!
Δες ποιοι και πόσα λεφτά έχουν βάλει στην Rivian.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#723598
axel12p έγραψε:Νομίζω επανερχόμαστε στην ιστορία που προανέφερε ο Chris :lol:

Υπάρχουν πολλά συστήματα πλέον, απλά ορισμένες φορές το μόνο που θέλεις είναι να μπορείς μετακινώντας το κεφάλι να τσεκάρεις καλύτερα στον καθρέφτη ότι δεν έρχεται κάποιος από πίσω σου. Τόσο απλά!
Επειδή δηλαδή έχουμε μάθει να κουνάμε το κεφάλι αυτό είναι το σωστό; Όχι απλά ήταν ανάγκη. Όταν καταλάβουμε ότι βλέπουμε τα πάντα χωρίς να κουνάμε το κεφάλι δεν θα είναι καλύτερα;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#724109 Εντωμεταξύ γίνεται τέτοιος πανικός με τα ηλεκτρικά, που ο Autogefühl έχει ανεβάσει μέσα σε λίγες ώρες 5 ηλεκτρικά μοντέλα!
Mercedes EQE, EQS AMG, G Class EV, EQS SUV και VW ID Buzz! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#724161
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#724903 Το βίντεο αφορά την Αμερική, αλλά δεν παύει να είναι μια ενδιαφέρουσα σύγκριση!

Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#725495

ερχεται πολύ ηλεκτρικό αμάξι
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#725531
axel12p έγραψε:Το βίντεο αφορά την Αμερική, αλλά δεν παύει να είναι μια ενδιαφέρουσα σύγκριση!



Όντως ήταν μια ενδιαφέρουσα σύγκριση. Κι ο παρουσιαστής ήταν πολύ ευχάριστος, άσε που θυμίζει και την αδυναμία Κλάιμπερν της ΤΣΣΚΑ (για τους μπασκετικούς). Μια παρατήρηση μόνο: τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέλουν διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης, περίπου όπως τα κινητά τηλέφωνα. Όπως λοιπόν το σεβάστηκε αυτό και ξεκίνησε το ταξίδι με 100% μπαταρία, έπρεπε να βρει ξενοδοχείο με φορτιστή ώστε να ξεκινήσει και το δεύτερο πρωινό με 100%. Βέβαια, ο αντίλογος είναι ότι με τόσους Tesla-φορτιστές, δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο το να μην ξεκινήσεις γεμάτος.
Το βίντεο έρχεται να επιβεβαιώσει το πόσο μπροστά είναι η Tesla, μέρος τής προπορείας είναι το δίκτυό της. Ακριβώς όπως και στο άλλο βίντεο που έβαλα, όπου το μικρό Μ3 κατατροπώνει μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία, διότι σε ένα μεγάλο ταξίδι, μετράει πολύ λιγότερο το αν θα βγάλεις +50 ή +100 χιλιόμετρα από την πρώτη φόρτιση και πολύ περισσότερο το να φορτίζεις γρήγορα και σωστά στα ενδιάμεσα.

https://www.youtube.com/watch?v=qz429zyteUg

Επιβεβαιώνει επίσης αυτό που έλεγα περί αξίας τού μικρού Μ3 σε σχέση με τις εκδόσεις με μεγάλη μπαταρία: σε μια χώρα με σωστό δίκτυο, η μεγάλη μπαταρία ΔΕΝ είναι τόσο απαραίτητη. Προφανώς κι η Ελλάδα ΔΕΝ ανήκει στις παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#725564 Και από Αγγλία όσα βιντεάκια έχω δει, εστιάζουν σε αυτό ακριβώς το πράγμα. Την αξιοπιστία του δικτύου της Tesla. Όπως δηλαδή με το συμβατικό ξέρεις ότι μπορείς να φουλάρεις το αμάξι σου σε όποιο βενζινάδικο και να μπεις, το ίδιο ισχύει και με τα Tesla και τους supercharger της. Αντιθέτως, όλα τα υπόλοιπα δίκτυα φόρτισης και επομένως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βασίζονται σε αυτά, δεν μπορούν να προσφέρουν ακόμα μια αντίστοιχα αξιόπιστη λύση. Κάτι που αυξάνει ακόμη περισσότερο το range anxiety του χρήστη.
Να σημειώσουμε επίσης πως η Tesla αναλαμβάνει μόνη της εξ ολοκλήρου το κόστος ανάπτυξης του δικτύου της.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#725566 Οι superchargers ηταν και ειναι το πιο δυνατό, και ίσως και το πιο απτό, USP της Tesla. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί και αυτό όταν τους ανοίξουν σε όλους.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#725572 Θα ειναι τρελλα να τους ανοιξουν σε ολους εκτος και χρεωνουν 5 φορες το κοστος φορτισης.
Άβαταρ μέλους
By skous
#725575 Θεωρητικά θα επιβληθεί το να είναι ανοιχτοί σε όλους.
Και με regulated τιμή.
Δεν μπορεί να γεμισουν οι δρόμοι με 10 διαφορετικούς σταθμούς.

Edit: βλέπω ότι έχει πει μονη της ότι θα το ανοίξει το 2022

< >
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#725610 Κ εγώ το βλέπω ένα πράγμα σαν το e pass με τα διόδια...,απλά μάλλον ο καταναλωτής θα πληρώνει το κάτι τις του παραπάνω

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#725615 Στους δημοσιους φορτιστές στην Ελβετία το "γεμισμα" είναι στα ίδια επίπεδα με το γέμισμα με diesel, που είναι ακριβότερο απο την βενζίνη. Τουλάχιστον αυτό διάβασα πριν λίγο καιρό. Δεν ξέρω τι πληρώνουν οι κάτοιχοι Tesla.