Dimsabas έγραψε:Συγγνώμη, αλλά δε σχολιάζω το αμάξι αλλά το άρθρο που αποκρύπτει πολύ σοβαρά ζητήματα και παραπληροφορεί τον αναγνώστη.
παντα αυτο δεν εκαναν?
kubiak έγραψε:Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η επίμονη εστίαση στις επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι προς τη λάθος κατεύθυνση, δεν αναφέρομαι σε εσένα axel12p, γενικά αναφέρομαι και το έχω σχολιάσει πάλι...
Ποια η διαφορά με τα βίντεο που δείχνουν π.χ. την M5 με την Ε63 ή μια 911 GT2 με κάποια McLaren.
Είναι το σουπερκαρ της Rimac με το S που έκανε π.χ. ρεκόρ γύρου στην Laguna Seca, δεν βάλαν Zoe εναντίον eUp.
Vagnar έγραψε:Υπερτονίζεται το θέμα των επιδόσεων, αναφέρεται πρώτο και σχεδόν αποκλειστικά ενώ πιο καθημερινά μοντέλα όπως πολύ σωστά ανέφερες τα Zoe και eUp είναι σχεδόν αόρατα...kubiak έγραψε:Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η επίμονη εστίαση στις επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι προς τη λάθος κατεύθυνση, δεν αναφέρομαι σε εσένα axel12p, γενικά αναφέρομαι και το έχω σχολιάσει πάλι...
Ποια η διαφορά με τα βίντεο που δείχνουν π.χ. την M5 με την Ε63 ή μια 911 GT2 με κάποια McLaren.
Είναι το σουπερκαρ της Rimac με το S που έκανε π.χ. ρεκόρ γύρου στην Laguna Seca, δεν βάλαν Zoe εναντίον eUp.
Με ενδιαφέρει και εμένα η ηλεκτροκίνηση για πάρα πολλούς λόγους, αισθάνομαι όμως ότι προωθείται με λάθος τρόπο και σε μη ρεαλιστική βάση...
Με τον καιρό και την κυκλοφορία αρκετών ηλεκτρικών θα διαβάσουμε από κατόχους πως είναι να πραγματικά ζεις με ένα ηλεκτρικό, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, τους περιορισμούς, τις ελευθερίες, τα οφέλη και τα κόστη...
kubiak έγραψε:
Με τον καιρό και την κυκλοφορία αρκετών ηλεκτρικών θα διαβάσουμε από κατόχους πως είναι να πραγματικά ζεις με ένα ηλεκτρικό, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, τους περιορισμούς, τις ελευθερίες, τα οφέλη και τα κόστη...
Υπάρχει άπειρη πληροφορία εκεί έξω. ΚΑΙ από Ελλάδα.
Dimsabas έγραψε:Θα προτιμούσα να είναι κάποιος "δικός" μας ή τουλάχιστον μία συζήτηση από νέα μέλη που έχουν στην κατοχή τους ηλεκτρικό, εδώ, στο petrolheads...kubiak έγραψε:
Με τον καιρό και την κυκλοφορία αρκετών ηλεκτρικών θα διαβάσουμε από κατόχους πως είναι να πραγματικά ζεις με ένα ηλεκτρικό, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, τους περιορισμούς, τις ελευθερίες, τα οφέλη και τα κόστη...
Υπάρχει άπειρη πληροφορία εκεί έξω. ΚΑΙ από Ελλάδα.
Είναι πολύ καλύτερα για εμένα...
Dimsabas έγραψε:Ίσα ίσα που δεν τονίζεται καθόλου. Δε μιλάω για το Plaid (το ταχύτερο μοντέλο όλων των εποχών, προφανώς και θα προβληθεί κάτι τέτοιο ανεξαρτήτως καυσίμου), αλλά στα καθημερινά μοντέλα περνάει απαρατήρητο, ενώ κάνει πολύ μεγάλη διαφορά στην καθημερινή αστική χρήση. Διαβάζεις, ας πούμε, σύγκριση ηλεκτρικού Up με το αντίστοιχο φυσικό αέριο και τους νοιάζει μόνο η οικονομία. Ενώ το ένα δεν μπορεί να ανέβει ζόρικη ανηφόρα, το άλλο έχει υπερδιπλάσια ροπή από το μηδέν. Χάος στην οδήγηση.Αναφέρεσαι στο μήνυμά σου για το Lexus;
Αν ναι, αυτού του είδους τα μηνύματα είναι -κατά την άποψή μου- χρήσιμα για να κατανοήσουμε καλύτερα τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει κάποιος από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο...
Έχεις οδηγήσει κάποιο ηλεκτρικό;
Dimsabas έγραψε:Όχι, αναφέρομαι στο ότι πολλοί κολλούν στα νούμερα (α, 9" για το 0-100 το τάδε βενζίνης, 9" και το αντίστοιχο ηλεκτρικό, ΑΡΑ σε γκάζι είναι το ΙΔΙΟ) ενώ είναι τόσο πιο χρηστικό/ξεκούραστο/ασφαλές να έχεις όλη τη ροπή διαθέσιμη αμέσως. Πρέπει να οδηγήσεις ένα για να το καταλάβεις: έχεις όλο το γκάζι εκεί, όποτε θες, είτε για να σε βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση, είτε για να μην κολλήσεις σε μια ανηφόρα, είτε για να παίξεις.Όχι ακόμα δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρικό, είναι λίγο νωρίς για να μπω στη διαδικασία (για πάρα πολλούς λόγους)...
Έχεις οδηγήσει κάποιο ηλεκτρικό;
Ακριβώς! Η ροπή και η αμεσότητά της κάνουν τη διαφορά και όχι το 0-100...