Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#718276
edmond έγραψε:Προσπαθώ να πιαστώ από κάποια από τις προτάσεις σου αλλά δεεεννν.
Πάω πχ. σε ένα βενζινάδικο(ρευματάδικο :lol: ) για να φορτίσω. Περιμένουν άλλοι 3 μπροστά από εμένα. Θα πρέπει δλδ να περιμένω 30 λεπτά για τους άλλους + 10 για μένα. Για να γεμίσω 100-150χλμ ας πούμε. Και χωρίς να είμαι σίγουρος αν ο μπροστινός μου θέλει να κάτσει 20' και όχι 10' επειδή έχει χρόνο ή βαριέται ή επειδή θέλει να φουλάρει παραπάνω, whatever.
Δεν ξέρω, δεν ξέρω...



Δε θα υπαρχει μονο μια "αντλια" σε καθε ηλεκτραδικο , ειδικα τωρα που μαλλον δε θα χρειαζονται μεγαλες υπογειες δεξαμενες .

Μπορει στις 10 "αντλιες " να δινει πχ τις 2 διαθεσιμες για ραντεβου

Θα μπορουσε ταμπελα απεξω να λεει "ελευθερες θεσεις φορτισης :4"



Θα μπορουσε να υπαρχει και app που να σε οδηγει realtime σε ηλεκτραδικο με κενες θεσεις

Ο χρονος φορτισης για 100-150 χλμ ειναι ηδη παντως στο 10 λεπτο για τα πιο συγχρονα (πχ για το χιουνται ιονικ 5) , οποτε δε θα μενεις και για πολυ εκει
Άβαταρ μέλους
By g8777
#718278 Κοιταζω και γω λοιπον την μαγικη μου σφαιρα , και τί βλεπω;

Μεσος αριθμος αυτοκινητων σε παρκινγκ σουπερ μαρκετ: 4522 χιλιαδες εκατομμυρια.

Φορτιστες: 4

Λειτουργικοι: 0,4

Ισχυς φορτισης: 0,1 Angstrom (συνολο)

Θανατοι απο ηλεκτροπληξια στην ελλαδα (κοκκινο) / αριθμος φορτιστων (μπλε):

Εικόνα

Ενα τυπικο πρωινο στην γειτονια της Κυψελης:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#718280
Anonymous Founder έγραψε:Λογικά, θα βγει κάποιος νόμος να το απαγορεύει, και ειλικρινά, καλώδιο χύμα πάνω στο πεζοδρόμιο, ΕΙΝΑΙ θέμα. Φυσικά, αν είναι δικό σου το σπίτι, μπορείς να κάνεις μερεμέτι στο πεζοδρόμιο και να το περάσεις από κάτω, αλλά και πάλι, κανείς δεν σου εγγυάται πως η θέση θα σε περιμένει...




Δλδ δεν μπορούμε να βάλουμε δύο καφάσια, δύο καρέκλες κάνα παλιό παπί να κρατάμε την θέση; Γίνεται χρόνια με επιτυχία και χωρίς φόρτιση.


< Note 9 >
Άβαταρ μέλους
By bebes
#718353 Αν αρχίσουν τα ηλεκτρικά να είναι σημαντικό ποσοστό των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, εκτός απο τους σταθμούς φότισης, θα πρέπει να υπάρχουν και χωροι φορτισης στο πεζοδρόμιο. Απο την κολώνα φωτισμού όπως αναφέρθηκε παραπάνω ή απο κολωνάκι που θα μπει γιαυτο το λόγο, κουτι ΚΑΦΑΟ κλπ)
Η λύση εκει ειναι να οριστουν θέσεις στάθμευσης μονο για ηλεκτρικά, όπως των μονίμων κατοίκων, ΑΜΕΑ κλπ
Θα παρκάρεις το βράδυ, θα μπριζώνεις και με ενα χαμηλο αντίτιμο το πρωι θα είσαι έτοιμος (αν δεν περάσει κανενας οπαδός της Ρόμα να μαζέψει τα καλώδια :s_devil ).

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είναι σαν το αυγό και την κότα, οι μεν λένε "δεν παιρνουμε ακόμα γιατί δεν εχει εξασφαλιστεί η επάρκεια προμήθειας ενέργειας", οι δε ανταπαντάνε "δεν υπάρχουν ακόμα πελάτες για να επενδύσουμε σε ενα ευρύτερο δίκτυο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#718355
bebes έγραψε:Αν αρχίσουν τα ηλεκτρικά να είναι σημαντικό ποσοστό των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, εκτός απο τους σταθμούς φότισης, θα πρέπει να υπάρχουν και χωροι φορτισης στο πεζοδρόμιο. Απο την κολώνα φωτισμού όπως αναφέρθηκε παραπάνω ή απο κολωνάκι που θα μπει γιαυτο το λόγο, κουτι ΚΑΦΑΟ κλπ)
Η λύση εκει ειναι να οριστουν θέσεις στάθμευσης μονο για ηλεκτρικά, όπως των μονίμων κατοίκων, ΑΜΕΑ κλπ
Θα παρκάρεις το βράδυ, θα μπριζώνεις και με ενα χαμηλο αντίτιμο το πρωι θα είσαι έτοιμος (αν δεν περάσει κανενας οπαδός της Ρόμα να μαζέψει τα καλώδια :s_devil ).

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είναι σαν το αυγό και την κότα, οι μεν λένε "δεν παιρνουμε ακόμα γιατί δεν εχει εξασφαλιστεί η επάρκεια προμήθειας ενέργειας", οι δε ανταπαντάνε "δεν υπάρχουν ακόμα πελάτες για να επενδύσουμε σε ενα ευρύτερο δίκτυο :dizzy:


+1

Επισης οπως συμβαινει παντα σε τετοιες περιπτωσεις οι υποδομες δημιουργουνται αφου υπαρξει ζητηση και οχι πριν λογω κοστους.

Οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να δειτε φορτιστες στους δρομους πριν τα αυτοκινητα γινουν αρκετα και φυσικα αυτο θα ξεκινησει απο τα ακριβοτερα προαστια προς τα φθηνοτερα, οπως γινεται ηδη. Εκει που ζουν οι αγοραστες τους.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#718357 Για αρχή θα μπορούσαν να πάρουν οσοι εχουν συνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι και στη δουλειά τους.
Το μονο θέμα είναι κάποιο μακρυνό ταξίδι


Τσούκου τσούκου αυξάνονται τα σημεία, σιγουρα θα πέσουν και τιποτα πακέτα επιδοτήσεων, οπότε κάποτε θα "εκτιναχθούν"
πιστεύω σε κανα δυο χρόνια θα διαβάζουμε τα τωρινά πόστ μας και θα γελάμε...
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μαζί με τη ΔΕΗ δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας!

Περισσότεροι από 250 σταθμοί ΔΕΗ Blue ήδη βρίσκονται σε λειτουργία σε καταστήματα ΑΒ πανελλαδικά και 100 ακόμα νέοι θα προστεθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

https://www.protothema.gr/greece/articl ... utokinito/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#718358
Anonymous Founder έγραψε:Ερωτηματικό είναι επίσης και αν οι πρώτες ύλες θα φτάσουν για όλους επίσης.


Για εμένα το μεγαλύτερο ερωτηματικό για την επόμενη 5-10ετία. Οι μπαταρίες είναι ήδη ψιλο-λυμένο, μιας και υπάρχουν αυτοκίνητα με κόστος 40-50Κ που πιάνουν 400-500χλμ αυτονομία και οι βελτιώσεις φαίνεται να "έχουν μπει στη σειρά τους" (δηλαδή είναι στον ορατό ορίζοντα). Θεωρώ δηλαδή πως σύντομα θα έχουμε αρκετά ηλεκτρικά στην περιοχή των 25-30Κ με αυτονομία στα 500χλμ, ενώ ήδη υπάρχουν ανακοινώσεις για καλύτερες μπαταρίες που είναι ένα βήμα πριν την παραγωγή. Η φόρτιση θεωρώ πως μπορεί να λυθεί σχετικά εύκολα, με αργούς φορτιστές πχ σαν παρκόμετρα παντού (εξάλλου, εάν φορτίζεις συνέχεια, δεν υπάρχει ανάγκη για ταχυφορτιστές) και ταχυφορτιστές σε πιο στρατηγικά σημεία (πχ αυτοκινητόδρομους, όπου χρειάζεσαι πολύ φόρτιση και πολύ γρήγορα).

Επαναλαμβάνω, πως ο μέσος οδηγός, για την καθημερινότητά του, δεν θα χρειάζεται να πάει σε σταθμό φόρτισης. Εάν πούμε πως κάνει πχ 50χλμ να πάει δουλειά και άλλα τόσα να γυρίσει (σύνολο 100) και άλλα 50 για τις διάφορες άλλες ανάγκες (σούπερ μάρκετ, δραστηριότητες, έξοδος, κτλ), την ημέρα χρειάζεσαι ρεύμα για 150χλμ. Εάν έχει παντού πρίζες, που σου δίνουν αργή φόρτιση, έστω 10χλμ / ώρα αυτονομία και το πριζώνεις με το που το παρκάρεις το σενάριο έχει ως εξής:

Το πρωί ξεκινάς γεμάτος. Κάνεις 50χλμ για τη δουλειά, όπου θα το βάλεις στην πρίζα (γιατί ξαναλέω είναι σαν παρκόμετρα). 8 (ή 10) ώρες στη δουλειά, το αμάξι έχει φορτίσει ήδη στις 5 ώρες στο 100%. Γυρνάς σπίτι και φεύγεις κατευθείαν για τις υπόλοιπες δουλειές σου, άρα το βραδάκι που επιστρέφεις έχεις χάσει 100χλμ αυτονομίας. Δηλαδή 10 ώρες φόρτιση. Μέχρι τις 7-8 το πρωί που θα ξαναφύγεις για δουλειά, η μπαταρία θα είναι πάλι στο 100% ή κάπου εκεί κοντά (αν έχεις ξενυχτίσει).

Αν έχεις ταξίδι, σταματάς κάθε πχ 300χλμ για 20 λεπτά (που ούτως ή άλλως συνίσταται στάση τουλάχιστον 10 λεπτά ανά 2 ώρες οδήγησης, για λόγους ασφαλείας) και κερδίζεις άλλα 300χλμ στον ταχυφορτιστή. Και αυτό τις 2-3 φορές το χρόνο που κάνεις πιο μεγάλα ταξίδια.

ΟΚ, δεν καλύπτει το 100% των οδηγών αυτό το σενάριο, αλλά νομίζω πως πολλοί εδώ μέσα ζούμε κάτι παρόμοιο...




Το θέμα των πρώτων υλών είναι για μένα το πιο δύσκολο...
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#718372
Obelix έγραψε:...

Δλδ δεν μπορούμε να βάλουμε δύο καφάσια, δύο καρέκλες κάνα παλιό παπί να κρατάμε την θέση; Γίνεται χρόνια με επιτυχία και χωρίς φόρτιση.


Γίνονται τέτοια πράματα στην Ελλάδα; απαπαπα :innocent:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#718400
bebes έγραψε:Για αρχή θα μπορούσαν να πάρουν οσοι εχουν συνατότητα να φορτίζουν στο σπίτι και στη δουλειά τους.
Το μονο θέμα είναι κάποιο μακρυνό ταξίδι


Εμένα πάλι, που έχω δυνατότητα να φορτίζω σπίτι, το θέμα μου φαίνεται πως είναι τα λεφτά και όχι το ταξίδι. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#718415 Μιχάλης Γεωργιάδης:

Νιώθω ξαφνικά πίσω μου ένα βουητό, σαν να με κυνηγά ένα τσαντισμένο μελίσσι. Τα φώτα δεν φαίνονταν, είχαν χωθεί κάτω από τον προφυλακτήρα, στο ψευδο-diffuser του Q4 e-tron. Πιο σφιχτό από το ID4, με πιο γεμάτο τιμόνι και περισσότερο grip, όπως δλδ σχεδόν κάθε Audi σε σχέση με το αντίστοιχο VW... Είχα γυρίσει από ώρα σε Dynamic mode και ανέβαινα κάπως ζωηρά τη σχετικά άδεια εθνική. Κάπως πιο γρήγορα, ας πούμε, από τη ροή της κυκλοφορίας.
Ποιες είναι οι επιλογές σε μια τέτοια πρόκληση; Τα τελευταία (πολλά) χρόνια θα έκανα δεξιά. Οδηγώντας ένα ηλεκτρικό SUV, ένας λόγος παραπάνω. Αλλά όχι απόψε.
Ταχύτητες δεν έχει να κατεβάσω μία, όποτε τέντωσα απλώς το δεξί πόδι ως το πάτωμα. Και το κουμπί του kickdown, παρότι ούτε kickdown κάνει, προφανώς. Γκάζι έχει όμως. Αρκετό μάλιστα. Τα φώτα πάντως εξακολουθούν να είναι χωμένα κάτω από τον προφυλακτήρα.
Φτάνουμε στη Ροσινιόλ. Μια ελαφριά δεξιά καμπή για το ανέβασμα στη γέφυρα, κατηφόρα και μια κανονική γρήγορη στροφή, αριστερή. Με ψικοχαλασμένη άσφαλτο. Και κίνηση πάντα στη μεσαία, να οριοθετεί το πλάτος. Το Q4 στρίβει στο όριο των ελαστικών του, με ταχύτητα πολύ κοντά στην περιορισμένη ηλεκτρονικά τελική του, μέσα στη λωρίδα. Την οποία φτάνει αμέσως στην έξοδο. Ενώ έχει πλέον όλο το δρόμο δικό του, όποιος, ό,τι και αν είναι αυτό που με κυνηγά, δεν δοκιμάζει να προσπεράσει, ενώ είναι σαφές ότι μπορεί. Από λύπηση ή από σεβασμό, άραγε; Η επόμενη δεξιά καμπή έχει εκείνες τις πολύ έντονες ανωμαλίες από τις εγκάρσια ενώσεις του ανισόπεδου. Κρατάω το γκάζι στη μοκέτα, η ανάρτηση ελέγχει άψογα, περνάω χωρίς άγχος με το κοντέρ να έχει τερματίσει στα 163 km/h, ακριβώς. Όχι 160, ούτε 165.
Βγάζω δεξί φλας, αφήνω και τραβιέμαι στη μεσαία λωρίδα. Ένα θορυβώδες Honda Civic, χαμηλωμένο να ξύνει την άσφαλτο, με ζάντες, εξάτμιση, αεροτομές κλπ. με περνά αργά αργά και πιάνει δεξιά για να βγει στην Αχαρνών. Λίγο πριν την έξοδο σηκώνει το κρεμασμένο χέρι και μου γνέφει ανάβοντας ταυτόχρονα τα αλαρμ, χειρονομία σεβασμού και εκτίμησης από "τιμόνι" σε "τιμόνι". Brothers in arms, και καλά...
Η αλεπού στο παζάρι, ή αλλιώς, με το premium ηλεκτρικό SUV στην "Καγκουρας-land". Όπως και να έχει, το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο ευρύτερα νομίζω απόψε κέρδισε λίγη εκτίμηση από ένα πολύ δύσκολο για αυτό κοινό.
Καιρό είχα να το ζήσω όλο αυτό. Κάποτε έτσι ήταν κάθε καλοκαιρινή βόλτα.

#audi #etron #midnight #drive #GOCAR #GOFWD
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#718416
Dimsabas έγραψε:Μιχάλης Γεωργιάδης:

Νιώθω ξαφνικά πίσω μου ένα βουητό, σαν να με κυνηγά ένα τσαντισμένο μελίσσι. Τα φώτα δεν φαίνονταν, είχαν χωθεί κάτω από τον προφυλακτήρα, στο ψευδο-diffuser του Q4 e-tron. Πιο σφιχτό από το ID4, με πιο γεμάτο τιμόνι και περισσότερο grip, όπως δλδ σχεδόν κάθε Audi σε σχέση με το αντίστοιχο VW... Είχα γυρίσει από ώρα σε Dynamic mode και ανέβαινα κάπως ζωηρά τη σχετικά άδεια εθνική. Κάπως πιο γρήγορα, ας πούμε, από τη ροή της κυκλοφορίας.
Ποιες είναι οι επιλογές σε μια τέτοια πρόκληση; Τα τελευταία (πολλά) χρόνια θα έκανα δεξιά. Οδηγώντας ένα ηλεκτρικό SUV, ένας λόγος παραπάνω. Αλλά όχι απόψε.
Ταχύτητες δεν έχει να κατεβάσω μία, όποτε τέντωσα απλώς το δεξί πόδι ως το πάτωμα. Και το κουμπί του kickdown, παρότι ούτε kickdown κάνει, προφανώς. Γκάζι έχει όμως. Αρκετό μάλιστα. Τα φώτα πάντως εξακολουθούν να είναι χωμένα κάτω από τον προφυλακτήρα.
Φτάνουμε στη Ροσινιόλ. Μια ελαφριά δεξιά καμπή για το ανέβασμα στη γέφυρα, κατηφόρα και μια κανονική γρήγορη στροφή, αριστερή. Με ψικοχαλασμένη άσφαλτο. Και κίνηση πάντα στη μεσαία, να οριοθετεί το πλάτος. Το Q4 στρίβει στο όριο των ελαστικών του, με ταχύτητα πολύ κοντά στην περιορισμένη ηλεκτρονικά τελική του, μέσα στη λωρίδα. Την οποία φτάνει αμέσως στην έξοδο. Ενώ έχει πλέον όλο το δρόμο δικό του, όποιος, ό,τι και αν είναι αυτό που με κυνηγά, δεν δοκιμάζει να προσπεράσει, ενώ είναι σαφές ότι μπορεί. Από λύπηση ή από σεβασμό, άραγε; Η επόμενη δεξιά καμπή έχει εκείνες τις πολύ έντονες ανωμαλίες από τις εγκάρσια ενώσεις του ανισόπεδου. Κρατάω το γκάζι στη μοκέτα, η ανάρτηση ελέγχει άψογα, περνάω χωρίς άγχος με το κοντέρ να έχει τερματίσει στα 163 km/h, ακριβώς. Όχι 160, ούτε 165.
Βγάζω δεξί φλας, αφήνω και τραβιέμαι στη μεσαία λωρίδα. Ένα θορυβώδες Honda Civic, χαμηλωμένο να ξύνει την άσφαλτο, με ζάντες, εξάτμιση, αεροτομές κλπ. με περνά αργά αργά και πιάνει δεξιά για να βγει στην Αχαρνών. Λίγο πριν την έξοδο σηκώνει το κρεμασμένο χέρι και μου γνέφει ανάβοντας ταυτόχρονα τα αλαρμ, χειρονομία σεβασμού και εκτίμησης από "τιμόνι" σε "τιμόνι". Brothers in arms, και καλά...
Η αλεπού στο παζάρι, ή αλλιώς, με το premium ηλεκτρικό SUV στην "Καγκουρας-land". Όπως και να έχει, το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο ευρύτερα νομίζω απόψε κέρδισε λίγη εκτίμηση από ένα πολύ δύσκολο για αυτό κοινό.
Καιρό είχα να το ζήσω όλο αυτό. Κάποτε έτσι ήταν κάθε καλοκαιρινή βόλτα.

#audi #etron #midnight #drive #GOCAR #GOFWD


ολο αυτο για να μας πει οτι εστριψε στο Γαλαξια με λιγοτερα απο 160 χλμ? :s_no
Άβαταρ μέλους
By edmond
#718421 Όλο αυτό για να μας πει πως ενέδωσε σε κοντρίτσα, σε δημόσιο δρόμο, με "αυτοκίνητα στην μεσαία να οριοθετούν το πλάτος"...
Λίιιιγο να γλίστραγε δλδ στον Γαλαξία, έφευγε με πολλές τούμπες ή απλά παίρνοντας την στροφή(καθότι ψιλοτυφλή) αμέσως μετά να είναι μποτιλιαρισμένη η λωρίδα του(σύνηθες) και να μην προλάβει καν να σκεφτεί να φρενάρει.
Εύγε!!! :s_hang
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#718438
kubiak έγραψε:Μάγκε-sh...
Να συμπληρώσω:

https://www.youtube.com/watch?v=bC86z5TRwUU

Ο εξωραϊσμός της αλητείας Νo4 από τον Δαλιανίδη...
Τελευταία επεξεργασία από kubiak και 22 Ιούλ 2021, 11:07, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά