Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By melos86
#620992 Δυστυχως η ιδια ιστορια που βιωνουμε παντα... Το ειδαμε και στο υγραεριο 8-9 χρονια πριν!
Χρειαζεται σταθεροτητα παντως για να μπορεσει να γινει η μεταβαση απο βενζινη και πετρελαιο στα PHEV!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#620993 Έρχεται και η Mazda να μπερδέψει ακόμα περισσότερο την κατάσταση...

https://unboxholics.com/news/tech/71078 ... lQup_AKOdQ
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#620997 Δεν έχεις μόνο αυτά, να τα λέμε όλα για να είμαστε σωστοί: έχεις μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία, χωρίς θορύβους και κραδασμούς, με άπειρη ροπή από το μηδέν. Έχεις σούπερ καθαρή ατμόσφαιρα εκεί που μένεις, έχεις εξωπραγματικά χαμηλό κόστος κίνησης στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ουσιαστικά μηδενικό.

Κι αν μιλήσουμε και για ζόρικα ηλεκτρικά οχήματα όπως τα Tesla, έχεις επιδόσεις supercar στο 1/3 της τιμής, με το 1/30 του κόστους κίνησης και με μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος γύρω σου. Επίσης, έχεις γκατζετιές που δεν μπορεί να σου προσφέρει καμία εταιρεία θερμικών μοντέλων.

Έτσι για να είμαστε αντικειμενικοί.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#620998 Ποιές γκατζετιές είναι αυτές;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#620999
Dimsabas έγραψε:Δεν έχεις μόνο αυτά, να τα λέμε όλα για να είμαστε σωστοί: έχεις μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία, χωρίς θορύβους και κραδασμούς, με άπειρη ροπή από το μηδέν. Έχεις σούπερ καθαρή ατμόσφαιρα εκεί που μένεις, έχεις εξωπραγματικά χαμηλό κόστος κίνησης στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ουσιαστικά μηδενικό.

Κι αν μιλήσουμε και για ζόρικα ηλεκτρικά οχήματα όπως τα Tesla, έχεις επιδόσεις supercar στο 1/3 της τιμής, με το 1/30 του κόστους κίνησης και με μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος γύρω σου. Επίσης, έχεις γκατζετιές που δεν μπορεί να σου προσφέρει καμία εταιρεία θερμικών μοντέλων.

Έτσι για να είμαστε αντικειμενικοί.


εχεις πληρωσει 2-3 φορες πανω στην αγορα,οποτε οικονομια δεν κανεις,σπαταλη κανεις.
ναι πολυ ροπη,αλλα και με τα φθηνοτερα κουβαδακια δεν ειναι προβλημα η ροπη στο 95% των χλμ σου.
θορυβο και κραδασμο δεν εχει ουτε πικαντο χιλιαρι.
εξαιρετικη οδηγικη εμπειρια δεν ειναι για μενα,απλα διαφορετικη.
το ποσο καθαρα ειναι εντελει θελει πολυ συζητηση.
Το μελλον σιγουρα θα παει προς τα εκει,αλλα ακομα δεν ειναι πανακεια.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#621001 καλα dimsabas, δε σε λες κι αντικειμενικό... :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#621004
dimviii έγραψε:θορυβο και κραδασμο δεν εχει ουτε πικαντο χιλιαρι.


Οταν μπεις για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό , θα αναθεωρήσεις
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#621007
Dimsabas έγραψε:έχεις εξωπραγματικά χαμηλό κόστος κίνησης στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ουσιαστικά μηδενικό.


Αυτό πως ακριβώς το ξέρεις;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#621008
KiloMeater έγραψε:
dimviii έγραψε:θορυβο και κραδασμο δεν εχει ουτε πικαντο χιλιαρι.


Οταν μπεις για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό , θα αναθεωρήσεις


δλδ το πεζω σου εχει θορυβο και κραδασμο που σε ενοχλει? σου δημιουργει καποιο θεμα?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#621009
KiloMeater έγραψε:
dimviii έγραψε:θορυβο και κραδασμο δεν εχει ουτε πικαντο χιλιαρι.


Οταν μπεις για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό , θα αναθεωρήσεις


Επειδή έχω μπει σε ηλεκτρικό, και σε Tesla S, δεν μπορώ να πω πως είναι κάτι το τοσο φοβερο. Επίσης αρχίζεις και ακούς αλλα πράγματα που τα κάλυπτε ο θερμικος κινητήρας.
Τεσπα η φαση ηλεκτρικα=holy grail ειναι λιγο φανμπόιζμος του Ελονα. Αληθεια dimsabas ποια η άποψη σου για το υδρογόνο;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#621017
dimviii έγραψε:
KiloMeater έγραψε:
dimviii έγραψε:θορυβο και κραδασμο δεν εχει ουτε πικαντο χιλιαρι.


Οταν μπεις για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό , θα αναθεωρήσεις


δλδ το πεζω σου εχει θορυβο και κραδασμο που σε ενοχλει? σου δημιουργει καποιο θεμα?


Όχι δεν ενοχλεί αλλά αν οδηγήσεις ηλεκτρικό και μετά ICE θα προσέξεις ήχους και κραδασμούς που δεν είχες προσέξει πριν :-)
Φυσικά ισχύει και αυτό που γράφτηκε για άλλους ήχους που ακούς στα ηλεκτρικά παραπάνω όπως ο κύλησης πχ , ελλείψει άλλων θορύβων.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#621036
panos2171 έγραψε:
Dimsabas έγραψε:έχεις εξωπραγματικά χαμηλό κόστος κίνησης στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ουσιαστικά μηδενικό.


Αυτό πως ακριβώς το ξέρεις;


Μηδενικό δεν είναι, αλλά με τις υπάρχουσες τιμές ρεύματος είναι αστείο. Με τα χιλιόμετρα που κάνει δε ο συνηθισμένος οδηγός η συντήρηση που χρειάζεται, αν δεν βγαλει αβαρεία είναι πρακτικά λάστιχα-τακάκια.

Πλέον υπάρχει και καλό δείγμα από ταξί που γράφουν πολλά χιλιόμετρα.

https://insideevs.com/news/334976/it-tu ... eat-taxis/

Κάπου διάβαζα τις προάλλες για μαζικές αγορές στη Γερμανία από εταίρες ταξί επισης
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#621038
rx8_drifter έγραψε:αλλά με τις υπάρχουσες τιμές ρεύματος είναι αστείο.


Mε τις υπάρχουσες τιμές όπως λες. Αν εξαφανιστούν οι ΜΕΚ και άρα δε θα γίνεται χρήση βενζίνης και άρα δε θα πληρώνεται ο φόρος σε κάθε ανεφοδιασμό θεωρείς ότι δε υπάρξει φόρος στις τιμές ρεύματος;
Για κανένα λόγο κανένα κράτος δε θα μειώσει τα έσοδά του για την ηλεκτροκίνηση. Αν κάτι μακροπρόθεσμα είναι πιο οικονομικό στον καταναλωτή σημαίνει ότι τα κρατικά έσοδα είναι λιγότερα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#621042
panos2171 έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:αλλά με τις υπάρχουσες τιμές ρεύματος είναι αστείο.


Mε τις υπάρχουσες τιμές όπως λες. Αν εξαφανιστούν οι ΜΕΚ και άρα δε θα γίνεται χρήση βενζίνης και άρα δε θα πληρώνεται ο φόρος σε κάθε ανεφοδιασμό θεωρείς ότι δε υπάρξει φόρος στις τιμές ρεύματος;
Για κανένα λόγο κανένα κράτος δε θα μειώσει τα έσοδά του για την ηλεκτροκίνηση. Αν κάτι μακροπρόθεσμα είναι πιο οικονομικό στον καταναλωτή σημαίνει ότι τα κρατικά έσοδα είναι λιγότερα.


Θα εξαρτηθεί και πως παραγεις το ρευμα.Υδροηλεκτρικα, πυρηνικα κλπ δεν κοστιζουν πολύ και χανεται ο ηλεκτρισμος αν δεν καταναλωθεί και επισης τα αμαξια θα φορτιζουν το βραδυ οποτε εκει δεν θα εχουν επιβαρυνση στο δικτυο. Παντως στην Ελλαδα αλλα και στις περισσοτερες χωρες τα ηλεκτρικα αυτοκίνητα είναι αμελητέες ποσοτητες για να σκεφτει το κρατος πως θα τα φορολογησει. Εδώ βλέπεις στην Αθηνα να κυκλοφορουν στους δρομους καθημερινα αμαξια από τα 70ς/80ς αλλα και 90ς που θυμαμαι όταν πηγαινα στο πολυτεχνειο τα θεωρούσαμε ηδη παλια και από τοτε εχουν περασει 30 χρονια :help: Και δεν είναι καθολου λιγα αυτά.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#621049 Κοιτουσα λιγο και το Volvo XC40 twin engine!
Τα καλυτερα και απο τους δυο κοσμους... Ηλεκτροκινητηρας για τα 50χλμ της καθημερινης οδηγησης και βενζινοκινητηρας για τα εκτος εδρας!
Χωρια που συνδιαζονται και οι δυο μαζι για ροπες εκει που χρειαζεται η βενζινη, 4κινηση κλπ κλπ! Βεβαια απο οτι ειδα μιλαμε για 50.000€ οταν το απλο βενζινοκινητο βγαινει κοντα στα 33.000€! Δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα συμφερουσα οικονομικα η προταση ακομα...
Επισης επειδη καπου αναφερθηκε νομιζω αρκετα δελεαστικο ειναι και το υδρογονο! Αρκει να πεσει λιγο περισσοτερο το κοστος παραγωγης και αποθηκευσης!