Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#666203 Ναι ok, απλά τονίζω πως το 50% των ελέγχων-εργασιών σε ένα ηλεκτρικό(φαντάζομαι σε όλα έτσι θα είναι πάνω-κάτω) αφορά τα φρένα. Το ζουμί είναι το update.
Που φτάσαμε!! Θα το συνηθίσουμε βέβαια, δεν γίνεται κι αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#666213 Η φάου βε είχε γενικότερα θέμα με το s/w, όχι μόνο με το id3.

Tα φρένα είναι ένα θέμα στα ηλεκτρικά, ειδικά στις βορειότερες χώρες. Κολλημένες δαγκάνες κλπ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666351 Segway Ninebot max g30 - εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση

Έχοντας δοκιμάσει μερικά νοικιαρικα στην Βιεννη , απέρριψα τα πιο μικρά ως ασταθή και πήγα σε αυτό ως μεγαλύτερο με καλή αυτόνομια. Αγοράστηκε ηλεκτρονικά απο Ολλανδία με αρκετή αναμονή για να έρθει το καράβι καθώς είχε τελειώσει το στοκ .

Η πρώτη αίσθηση οταν ήρθε σπιτι ηταν το μέγεθος, πολυ μεγάλο μου φανηκε . Επίσης ειναι βαρύ, το ειχα διαβάσει αυτό, αλλά δεν σκοπεύω να το σηκώνω όποτε δε με ενοχλεί. Τα δυο πιο πάνω μεταφράζονται σε πλεονέκτημα σταθερότητας εν κινήσει .

Επιταχύνει γρήγορα μέχρι τα 25 χαω της τελικής του , (υπάρχει hack για 30 αλλά εδώ μέχρι 25 ειναι το νόμιμο όριο ) με αρκετή δύναμη , πχ σε κανα δυο άνωμαλιες έδωσα τράβηγμα τιμόνι και λίγο γκάζι και βγήκε σούζα :-)
Η αυτονομία των 65 χλμ που θεωρητικά δίνει δεν παίζει , εκτός και κάποιος πάει συνέχεια με το eco mode ... με binary οδήγηση σίγουρα βγάζει 40 ενώ και τα 50 δεν ειναι μακρυά αλλά δεν θα στόχευσα παραπάνω .
Η φόρτιση του ειναι πανεύκολη, δεν εχει καν τούβλο ειναι ενσωματωμένο, μόνο ενα καλώδιο όπως τα τροφοδοτικά τον PC και στην πριζα.
Ήπιες ανηφόρες βγάζει , εχει μεγάλη πλατφόρμα για να τοποθετήσεις όπως θέλεις τα πόδια σου ακόμα και παράλληλα.

Εικόνα

Για κίνηση μέσα σε πόλη που εχει πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων ειναι απόλαυση , πας παντού , σταματάς οπούς θες για φωτογραφίες η οτι άλλο , ειναι τελείως αθόρυβο και ξεκούραστο .

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#666353 Εξαιρετική επιλογή όταν υπάρχουν υποδομές (ποδηλατόδρομους). Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος (κυριολεκτικά!).
Να ρωτήσω γιατί προτίμησες Segway αντί των πιο δημοφιλών και φθηνών Xiaomi;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666354 Για το xiaomi πήγαινα πριν να οδηγήσω μερικά
Μετά τα test drive ηταν μονόδρομος
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#666356 Γιατί; Δεν έχω οδηγήσει κανένα εκ των δύο, αλλά μου κάνει εντύπωση επειδή στην Ελλάδα δεν τα βλέπεις εύκολα τα Segway.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#666357 Μεγειες, φαίνεται καλή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666362
Anonymous Founder έγραψε:Γιατί; Δεν έχω οδηγήσει κανένα εκ των δύο, αλλά μου κάνει εντύπωση επειδή στην Ελλάδα δεν τα βλέπεις εύκολα τα Segway.
Τα πιο μικρά μου δίνανε μια ανασφάλεια και αστάθεια
Θες οι μικρότερες ρόδες, θες επειδή η πλατφόρμα ειναι μικρή και δεν μπορείς να ζυγίζεις καλά το βάρος σου , το βάρος του οχήματος ειναι λιγότερο... τα πρώτα δυο που δοκίμασα ηταν σαν το xiaomi και λέω οκ abort δεν ειναι για μενα, θα πέσω ... μετά οδήγησα ενα σαν αυτό και αναθάρρησα λέω εδώ είμαστε , ενιωσα άνετα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666364 Όχι ότι σκοπεύω να το παρκάρω public συχνά μιας και στο μετρο μπαίνει αλλά πήρα και μια κλειδαριά και δοκίμασαΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#666379 Πάντως κxiaomi k segway κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο νομίζω.Αν το παρατηρήσεις έχουν πολλές ομοιότητες
.Οι top επιλογές με ανώτερη τη segway

< Note >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666382 Δεν αμφιβάλλω, το xiaomi είναι δημοφιλές και το είχα ψάξει πολύ, ήμουνα έτοιμος να το πάρω.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#666503 Καλορίζικο Kilo!
Πολύ καλή φάση τα πατίνια, αν και θέλουν λίγο προσοχή, γιατί δεν είναι τόσο σταθερά.
Το συγκεκριμένο έχει κάποιου είδους ανάρτηση; Πως σου φάνηκε στον δρόμο, είναι ξεκούραστο;

Βασικά ζήλεψα εκεί που έγραψες:
Για κίνηση μέσα σε πόλη που εχει πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων ειναι απόλαυση
:thumbsup:

Έβλεπα προχθές στο topic των ποδηλάτων, τις φωτογραφίες του Ξενοφώντα με την καινούργια του κούρσα, και όσο και αν μου αρέσει το ποδήλατο, πιάνεται η ψυχή μου όταν σκέφτομαι ότι πρέπει να κινείσαι σε δρόμους επικίνδυνους ακόμη και για τα αυτοκίνητα, πόσο περισσότερο για τα ποδήλατα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#666633
drdino έγραψε:Tα φρένα είναι ένα θέμα στα ηλεκτρικά, ειδικά στις βορειότερες χώρες. Κολλημένες δαγκάνες κλπ.


Γιατί στα κρύα κλίματα τα ηλεκτρικά έχουν πρόβλημα;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#666639 Σαφώς λιγότερη χρήση λόγω επανάκτησης ενέργειας, αλάτι στους δρόμους = κολλημένες δαγκάνες.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#666641
axel12p έγραψε:Καλορίζικο Kilo!
Πολύ καλή φάση τα πατίνια, αν και θέλουν λίγο προσοχή, γιατί δεν είναι τόσο σταθερά.
Το συγκεκριμένο έχει κάποιου είδους ανάρτηση; Πως σου φάνηκε στον δρόμο, είναι ξεκούραστο;


δεν ειναι για λακουβες και δρομους με ανωμαλιες , κοπαναει
Βεβεια αμα λυγισεις λιγο τα γονατα δουλευουν αυτα σαν αναρτηση και δεν υπαρχει θεμα
Ευτυχως οι ποδηλατοδρομοι και γενικα το δικτυο ειναι καλο χωρις ανωμαλιες οποτε δεν τιθεται θεμα
Εχει μεγαλους τροχους (μεγαλυτερους απο το xiomi) με αερα κανονικα οποτε αυτα αποσβαινουν αρκετα.

axel12p έγραψε:Βασικά ζήλεψα εκεί που έγραψες:
Για κίνηση μέσα σε πόλη που εχει πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων ειναι απόλαυση
:thumbsup:

...όσο και αν μου αρέσει το ποδήλατο, πιάνεται η ψυχή μου όταν σκέφτομαι ότι πρέπει να κινείσαι σε δρόμους επικίνδυνους ακόμη και για τα αυτοκίνητα, πόσο περισσότερο για τα ποδήλατα.

ειναι δυσκολο θεμα αυτο, δεν εχω καμια διαθεση να θιξω κανεναν.
Η ελλαδα εχει ατελειωτες χάρες και πράγματα που μπορεις να κανεις. Η αστική ποδηλασία δεν ειναι απο αυτα οσο και αν το αγαπαμε και στο μυαλο μας θα θελαμε τα πραγματα να ειναι αλλιως, καποια στιγμη η πραγματικότητα σε προφταινει.
Προσωπικα δεν θα εβγαινα ποτε να κανω ποδηλατο (πλεον) σε τετοιο περιβαλλον