Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#665814
JBT έγραψε:Ενώ το model S και F12 είναι καθημερινό :yahoo: :yahoo:

Πού βρίσκετε τόση όρεξη είναι άξιο απορίας :hmmm:


Το δίλημμα πάντως Γιαρη χιμπριντ ή 208 ηλεκτρικό (με περίπου διπλάσιο κόστος κτήσης) είναι απόλυτα ρεαλιστικό και κάποιος εκτός από νοήμων πρέπει να του περισσεύουν για να προτιμήσει το ηλεκτρικό από το βρωμοΜΕΚ.

Αν δεν υπήρχε θέμα φόρτισης, αν το κόστος κτήσης ήταν έστω παρόμοιο και αν είχαμε εικόνα για το κόστος φόρτισης τότε η επιλογή θα ηταν μονοκουκι ηλεκτρικό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#665815 το φυσικο αεριο γιατι δεν προωθειτε καταλληλα?

https://www.newsauto.gr/news/crash-test ... -ligotera/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#665853
JBT έγραψε:Και τι θα γίνει εάν παράγεται βενζίνη με άλλο τρόπο; Δεν θα παράγονται ρύποι σαν υποπροϊόν από τις μεκ; :hmmm:


Θα παράγονται προφανώς ρύποι ως προϊόν καύσης, αλλά το συνολικό αποτέλεσμα θα είναι (κοντά σε) ουδέτερο.

JBT έγραψε:Επειδή μάλλον δεν έγινε αντιληπτό, το ξαναρωτώ: έχεις ένα αυτοκίνητο με μεκ κι ένα ηλεκτροκίνητο χωρίς το θέμα της φόρτισης, ποιο θα προτιμήσεις;


Με παρόμοιο κόστος κτήσης (ή έστω σε λογικά πλαίσια πιο ακριβό για το ηλεκτρικό) και εφόσον μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο, προφανώς το ηλεκτρικό.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665863 Γιατι ηλεκτρικό και οχι με κυψέλες καυσίμου; Αυτές οι βρωμομπαταριες δεν ειναι ότι πιο καθαρό από την εξόρυξη των υλικών, την παραγωγή και την διαχείριση τους στο τέλος της ζωής τους.
Ερωτήσεις κάνω, δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#665875 Ναι αλλά όταν θα είσαι κολλημένος στην Τσιμισκή θα αναπνέεις φρέσκο αεράκι!
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#665881
mirage έγραψε:Γιατι ηλεκτρικό και οχι με κυψέλες καυσίμου; Αυτές οι βρωμομπαταριες δεν ειναι ότι πιο καθαρό από την εξόρυξη των υλικών, την παραγωγή και την διαχείριση τους στο τέλος της ζωής τους.
Ερωτήσεις κάνω, δεν ξέρω.


Και τα δυο ειναι ηλεκτρικα αυτοοκινητα .Ο τροπος αποθηκευσης της ενεργειας για κινηση διαφερει.

Bev->batttery electric vehicle
Fcev->fuel cells electric vehicle
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665883 Δε μου απάντησες στος ερωτήσεις μου όμως.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#665885
mirage έγραψε:
JBT έγραψε:
NiTse έγραψε:
JBT έγραψε:Και τι θα γίνει εάν παράγεται βενζίνη με άλλο τρόπο; Δεν θα παράγονται ρύποι σαν υποπροϊόν από τις μεκ; :hmmm:

Επειδή μάλλον δεν έγινε αντιληπτό, το ξαναρωτώ: έχεις ένα αυτοκίνητο με μεκ κι ένα ηλεκτροκίνητο χωρίς το θέμα της φόρτισης, ποιο θα προτιμήσεις;

Μας μπερδεύεις, σαν οδηγική εμπειρία μόνο ή και σαν ευαισθητοποιημένος για το περιβάλλον;;

Τι εννοείς; Δηλαδή σου αρέσει να κάθεσαι πίσω από φορτηγά, σταγιερ, vw vento και να κατεβάζεις βαθειές ανάσες;

:dizzy:
Απο που προέρχεται η ενέργεια του «καθαρού» ηλεκτρικού αδιάφορο. Δεν ζούμε δα και στην Πτολεμαΐδα.

Αυτή την στιγμή, ούτε το 10% της ηλεκτροπαραγωγής δεν προέρχεται από λιγνίτη στην Ελλάδα. Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι φυσικό αέριο και ανανεώσιμες. Υπήρχαν ημέρες την προηγούμενη εβδομάδα, που η αιολική και μόνο κάλυπτε το 40% της ηλεκτροπαραγωγής (https://windeurope.org/about-wind/daily-wind-archive/2020-09-19/).

Δεν είναι τυχαίο που όταν περνάς πλέον από την Εγνατία, στο ύψος της Κοζάνης, τα φουγάρα της ΔΕΗ σπάνια βλέπεις να βγάζουν κάτι.
Τελευταία επεξεργασία από axel12p και 24 Σεπ 2020, 10:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665886 Ποσο μερος της ηλεκτροπαραγωγης ειναι απο ΦΑ;
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#665888
mirage έγραψε:Δε μου απάντησες στος ερωτήσεις μου όμως.


Γιατι οπωσδηποτε ενα απο τα δυο ;
Θα μπορουσε πχ μπαταριες για τα ελαφρυτερα οχηματα και εφαρμογες ,και κυψελες καυσιμου για φορτηγα , πλοια , αεροπλανα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#665889 Γιατι οχι και στα οχήματα κυψελες καυσιμου;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#665894
mirage έγραψε:Ποσο μερος της ηλεκτροπαραγωγης ειναι απο ΦΑ;

Εδώ μπορείς να δεις τα στατιστικά για κάθε ημέρα και κάθε χώρα
https://windeurope.org/about-wind/daily-wind
Από την στιγμή που η παροχή ενέργειας από τον άνεμο δεν είναι σταθερή, το μείγμα αλλάζει ανάλογα την μέρα και την ώρα. Μέσα στην ημέρα για παράδειγμα, μπαίνει σε ένα ποσοστό και η ηλιακή ενέργεια. Όταν επίσης είναι χαμηλό το ποσοστό από την αιολική ενέργεια, πρόσεξα πως βάζουν περισσότερο στο παιχνίδι τα υδροηλεκτρικά.

Σε κάθε περίπτωση φαίνεται να κρατάνε τον λιγνίτη σε ένα ποσοστό γύρω στο 10% και να παίζουν με τα υπόλοιπα. Εδώ, ακόμη και η μονάδα που τώρα ετοιμάζεται, μετά την Πτολεμαΐδα, και είναι να λειτουργήσει με λιγνίτη, σκέφτονται να την μετατρέψουν σε φυσικού αερίου.

Να σημειώσουμε επίσης, πως το ποσοστό από αιολικά θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο μελλοντικά, καθώς
"σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος Αλεξάνδρα Σδούκου εκκρεμούν 11.000 αιτήσεις για κατασκευή μονάδων ΑΠΕ, συνολικής ισχύος 76 γιγαβάτ, μέγεθος που είναι σχεδόν δεκαπλάσιο από την ισχύ που απαιτείται προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του 2030"
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#665896
mirage έγραψε:Γιατι οχι και στα οχήματα κυψελες καυσιμου;


Στη μια περιπτωση
Η ενεργεια απο το δικτυο αποθηκευεται στις μπαταριες με μικρη απωλεια , και εκει καταναλωνεται απο τους ηλεκτρο κινητηρες .
Στη δευτερη πρεπει να την μετατρεψεις σε υδρογονο (διαδικασια με μικροτερη αποδοση) το οποιο υστερα τοβαζεις σε δεξαμενη και γενικα το διακινεις , αποθηκευεις κλπ
Η διαφορα ειναι τι ποσοστο απο την ενεργεια του δικτυου θα γινει κινητικη συο τελος στο οχημα , και στην δυνατοτητα της καθε λυσης για αποθηκευση αρκετου ποσου ενεργειας για την κινηση του οχηματος .
Άβαταρ μέλους
By JBT
#665899 υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης και κατανόησης, είναι γνωστό αυτό :(

η ερώτηση ήταν όσο πιο απλή γινόταν και εννοείται μπήκαν στη μέση τα γνωστά έτσι για τη φάση

η ερώτηση ήταν εάν θα είχες μπροστά σου ένα μηχανοκίνητο κι ένα ηλεκτροκίνητο, ποιο θα διάλεγες να κατέχεις σαν καθημερινό κλπ

πλέον δεν το ρωτώ όμως, καλύφθηκα

:s_bye