- 05 Οκτ 2020, 10:45
#667722
Σίγουρα μπορεί να γίνει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Είναι άλλο να επιδοτήσεις μια νέα και ακριβή ακόμη τεχνολογία και άλλο να "τιμωρήσεις" τις παλαιότερες. Και ο λόγος είναι πως οι δύο αυτές τεχνολογίες δεν καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες.
Για πιο λόγο να τιμωρήσει αυτόν που κάνει πάνω από 20.000χλμ τον χρόνο σε αυτοκινητοδρόμους και προφανώς καλύπτεται από ένα diesel; Υπάρχει αυτή την στιγμή υβριδικό ή ηλεκτρικό που να καλύπτει αυτή την ανάγκη;
Ένας πωλητής ή τεχνικός που ξεκινάει το πρωί από Θεσσαλονίκη για να πάει Ορεστιάδα και να γυρίσει τι θα κάνει; Θα χάσει μία ώρα από την δουλειά του περιμένοντας πότε θα φορτίσει το ηλεκτρικό; Θα πληρώνει η εταιρεία χαμένες εργατοώρες;
Θα αναγκάσει το κράτος τον Ξενοφών να αγοράσει ηλεκτρικό αντί για το diesel Panda που έχει, για να ανεβαίνει με αυτό στις βουνοκορφές;
Αν θέλει να ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση, ας φροντίσει για την ανάπτυξη των υποδομών και την προσέλκυση σχετικών επενδύσεων και ας αφήσει τον τιμωρητικό χαρακτήρα απέναντι στις παλαιότερες τεχνολογίες. Ας φροντίσει οι πυλωτές να παραμένουν πυλωτές (με θέσεις φόρτισης) και να μην γίνονται διαμερίσματα τα οποία στην συνέχεια νομιμοποιούμε.
Δυστυχώς, μια αντίστοιχη αντίληψη υπάρχει και σε ότι αφορά τα παλαιότερα οχήματα. Λες και αυτός που έχει ένα αυτοκίνητο αξίας 2 - 3 χιλιάδων € μπορούσε να έχει μια Urus, αλλά λέει να κρατήσει το σαραβαλάκι του και να βάζει εκεί την οικογένεια του έτσι για την φάση ή από τσιγκουνιά...