Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#667551
drdino έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Πάω και στοίχημα. Η κρίση αν έχει επίδραση, θα είναι στην μη πώληση - αγορά. Άρα ή θα καταστραφεί εντελώς ο κλάδος, ή θα αλλάξει. Και τα ηλεκτρικά από μόνα τους είναι κίνητρο για αλλαγή αυτοκινήτου.
Η κρίση επηρεάζει και το κράτος. Αν το κράτος δεν εχει λεφτά πώς θα επιδοτήσει την αγορά των ηλεκτρικών με όλες αυτές τις απαλλαγές κλπ που έχουν;


+1
Ήδη εμφανίστηκε το πρώτο κράτος που αλλάζει σύντομα από επιδότηση σε ηλεκτρικά ---> επιβάρυνση των συμβατικών. Και μιλαμε μόνο για το ζήτημα του κόστους αγοράς, όχι του κόστους χρήσης που εκεί προβλέπω απρόσμενες (;) επιβαρύνσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#667552 Ενδιαφέρουσα η προεπισκόπηση της ηλεκτροκίνησης με το πατίνι. Πηγαίνω παντού με αυτό πλέον, έχει γράψει 300 χιλιόμετρα σχεδόν .

Για να φορτίσει πλήρως απο μηδέν (όχι οτι το εχω αφήσει ποτέ κάτω απο 15%, ενώ δεν το γεμίζω και τελείως στο 100%) θέλει 5-6 ώρες. Αυτό με το απλό καλώδιο στην πριζα, θεωρητικά παίζει και ταχύ φορτιστής με διπλάσια ταχύτητα αλλά δεν εχω πάρει (παρηγγειλα όμως ).
Κάνοντας την προβολή σε αυτοκίνητο μοναδικό όχημα και με δεδομένο το OCD μου και οτι δε θα θέλω να βάζω την μπαταρία σε στρες φορτίζοντας την πάνω απο 80% εκτός και ειναι να το χρησιμοποιήσω άμεσα για μεγάλη απόσταση , βλέπω θα είμαι σε μια διαρκής κατάσταση άγχους που πρέπει να σκέφτομαι ποσό να φορτίσω την μπαταρία ... η να πρέπει να περιμένω παραπάνω να φορτίσει ... αυτό το εχω ζήσει ήδη με το πατίνι που σιγά τις ανελαστικές ανάγκες που καλύπτει, αλλά εχει τύχει να το γυρίσει ο μικρός απο βόλτα στο 25% και να θέλω να πεταχτώ στο σουπερ μάρκετ τώρα και να πρέπει να περιμένω καμία ωρα ....και να κοιτας κάθε 5 λεπτά ποσό φόρτισε .

Παρολαυτα η μαγεία της αθόρυβης , άμεσης και perceived τζάμπα μετακίνησης ( οκ δεν ειναι αλλά έτσι το νιώθεις εκείνη τη στιγμή ) ίσως ειναι αρκετή να αντισταθμίσει τα παραπάνω
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#667565 Αυτό το "αθόρυβη" ειδικά μέσα στην πόλη όπου δεν υπάρχει ο αεροδυναμικός θόρυβος και πετύχεις καλή άσφαλτο, είναι πραγματικά θαυμάσιο. Για τα αυτοκίνητα μιλάω, στο πατίνι σίγουρα κάνει διαφορά, αλλά στα αμάξια είναι μέρα με τη νύχτα.

Πιστεύω ότι σε κάποια χρόνια θα μας κακοφαίνεται το NVH παλιών συμβατικών στην καθημερινότητα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#667566 Τι άγχος έχεις ακριβώς με το 80%;
Στα αυτοκίνητα κόβει έτσι και αλλιώς ο ρυθμός φόρτισης, ώστε να μην έχει φθορά η μπαταρία. Δεν χρειάζεται να έχεις εσύ το νου σου. Απλά από το σημείο αυτό και μετά θέλει περισσότερο αναλογικά χρόνο για να φτάσει στο 100%.

Σχετικά με το πατίνι, με 25% μπαταρία δεν φτάνει σουπερ μάρκετ; Είχα την εντύπωση πως τα συγκεκριμένα έχουν αρκετά μεγάλη αυτονομία.

Από θέμα εξοπλισμού ασφαλείας τι φοράς; Κράνος;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#667569 Αν και συνήθως αναφερόμαστε στην έλλειψη θορύβου, αυτό που πραγματικά ειναι η μεγάλη διαφορά ειναι η έλλειψη κραδασμών που περνάει και σαν έλλειψη θορύβου όχι μόνο στα αυτιά αλλά σε όλο το σώμα. Πιο έντονο ηταν πέρυσι οταν οδηγησα ηλεκτρικό δίκυκλο που δεν ένιωθες τη χαρακτηριστική δόνηση κάτω απο τα σκέλια σου όπως με οπουδήποτε άλλο μηχανακι απο παπί μέχρι SS . Το e208 που οδηγησα πρόσφατα ναι μεν δεν εχει ΜΕΚ θόρυβο αλλά εχει το δικό του απο το drivetrain που μου θύμιζε τον ηλεκτρικό Πειραιά Φάληρο :-)

Για το άγχος της μπαταρίας
Οπως δε θέλω να το πάω πάνω απο 80% έτσι δεν θέλω να το αφήσω να πάει και κάτω απο 20% , αλλιώς ναι με 25% μπορείς να πας ενα γύρω για ψώνια (σημείωση εχω παρατηρήσει οτι η μέγιστη ταχύτητα του πέφτει 1-2 χαω οταν η μπαταρία πέσει κάτω απο το 30%).
Εχω ξοδέψει πολλές ώρες σε φορά και αλλά μέρη στο Ίντερνετ ψάχνοντας για τις μπαταρίες με αφορμή τα drones . το συμπέρασμα ειναι οτι η πιο καλή περιοχή για αποθήκευση οταν δε το χρησιμοποιείς ειναι κάπου στο 50% . Εχω καταλήξει να αφήνω και το πατίνι στο 60% το βράδυ . Το ´αγχος´ προκύπτει απο την αβεβαιότητα του αν όλα αυτα παίζουν κάποιο ρόλο τελικά η ειναι θεωρίες, και απο τις συνέπειες των παραπάνω πρακτικών πχ οτι άμα ξυπνήσουμε το πρωί και θέλω να πάω για μια μεγάλη βόλτα θα πρέπει να περιμένω δυο ώρες να φορτίσει .

Ναι ενα κράνος ποδηλάτου φοράω όλο και όλο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#667574
Anonymous Founder έγραψε:Σε μια 5ετια θεωρώ πως αντίστοιχη θα είναι η εικόνα σε όλη την Ευρώπη. Και δεν υπερβάλω.


Aποκλειεται γιατι στην Νορβηγια τα ηλεκτρικα εχουν μηδεν φορο και μηδεν διοδια ενω τα θερμικα εχουν 200% φορο και διοδια. Αν ειχαν ολα τον ιδιο φορο θα ειχ αλλη εικονα η αγορα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667697
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε μια 5ετια θεωρώ πως αντίστοιχη θα είναι η εικόνα σε όλη την Ευρώπη. Και δεν υπερβάλω.


Aποκλειεται γιατι στην Νορβηγια τα ηλεκτρικα εχουν μηδεν φορο και μηδεν διοδια ενω τα θερμικα εχουν 200% φορο και διοδια. Αν ειχαν ολα τον ιδιο φορο θα ειχ αλλη εικονα η αγορα.


Τί σε κάνει να πιστεύεις πως κάτι αντίστοιχο δεν θα γίνει και εδώ;;; Δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνει δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#667722 Σίγουρα μπορεί να γίνει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Είναι άλλο να επιδοτήσεις μια νέα και ακριβή ακόμη τεχνολογία και άλλο να "τιμωρήσεις" τις παλαιότερες. Και ο λόγος είναι πως οι δύο αυτές τεχνολογίες δεν καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες.

Για πιο λόγο να τιμωρήσει αυτόν που κάνει πάνω από 20.000χλμ τον χρόνο σε αυτοκινητοδρόμους και προφανώς καλύπτεται από ένα diesel; Υπάρχει αυτή την στιγμή υβριδικό ή ηλεκτρικό που να καλύπτει αυτή την ανάγκη;

Ένας πωλητής ή τεχνικός που ξεκινάει το πρωί από Θεσσαλονίκη για να πάει Ορεστιάδα και να γυρίσει τι θα κάνει; Θα χάσει μία ώρα από την δουλειά του περιμένοντας πότε θα φορτίσει το ηλεκτρικό; Θα πληρώνει η εταιρεία χαμένες εργατοώρες;

Θα αναγκάσει το κράτος τον Ξενοφών να αγοράσει ηλεκτρικό αντί για το diesel Panda που έχει, για να ανεβαίνει με αυτό στις βουνοκορφές;

Αν θέλει να ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση, ας φροντίσει για την ανάπτυξη των υποδομών και την προσέλκυση σχετικών επενδύσεων και ας αφήσει τον τιμωρητικό χαρακτήρα απέναντι στις παλαιότερες τεχνολογίες. Ας φροντίσει οι πυλωτές να παραμένουν πυλωτές (με θέσεις φόρτισης) και να μην γίνονται διαμερίσματα τα οποία στην συνέχεια νομιμοποιούμε.

Δυστυχώς, μια αντίστοιχη αντίληψη υπάρχει και σε ότι αφορά τα παλαιότερα οχήματα. Λες και αυτός που έχει ένα αυτοκίνητο αξίας 2 - 3 χιλιάδων € μπορούσε να έχει μια Urus, αλλά λέει να κρατήσει το σαραβαλάκι του και να βάζει εκεί την οικογένεια του έτσι για την φάση ή από τσιγκουνιά... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#667734 Να θυμίσω πάντως πως στην ηλεκτροπαραγωγή, πάρθηκε μια απόφαση που αν την λέγαμε πριν μερικά χρόνια πως θα γίνει, θα μας έβγαζαν τρελούς. Η χώρα έχει αποφασιστεί να απολιγνιτοποιηθεί πλήρως σε 3 χρόνια. Να θυμίσω πως κάποτε σχεδόν το 80% της ηλεκτροπαραγωγής, έβγαινε από λιγνίτη, στην Πτολεμαϊδα και στην Μεγαλόπολη. Σε 3 χρόνια, όλα αυτά θα κλείσουν (και ακόμη και η Φλώρινα που θα είναι εντελώς καινούριο εργοστάσιο, λένε θα μετατραπεί σε ΦΑ).
Επομένως, είναι μια απλή απόφαση. Εδώ να πούμε πως η Ελλάδα έχει μεγάλη διύσδυση ΑΠΕ. Όσο πιο μεγάλη οι διύσδυση των ΑΠΕ, τόσο πιο ασταθές το δίκτυο, τόσο πιο πολύ χρειάζεσαι καταναλωτές της ενέργειας για demand response. Και ποιος μπορεί να σου προσφέρει τέτοια κατανάλωση; Μα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έξυπνοι φορτιστές.
Στην Ολλανδία ήδη γίνεται, δεν είναι καν κάτι δύσκολο με την σημερινή τεχνολογία.

Όσο γι'αυτούς που καλύπτονται με ένα diesel, ας πάρουν γι'αρχή ένα plug-in hybrid, και εννοείται να μείνουν μακριά από τις πόλεις. Πάρκαρε χθες ένας κάτω από το μπαλκόνι μας ένα καινούριο Astra, και η βρώμα ήταν ανυπόφορη. Αρκετά ανεχτήκαμε αυτό το πράγμα, όχι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#667738
markvag έγραψε:
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε μια 5ετια θεωρώ πως αντίστοιχη θα είναι η εικόνα σε όλη την Ευρώπη. Και δεν υπερβάλω.


Aποκλειεται γιατι στην Νορβηγια τα ηλεκτρικα εχουν μηδεν φορο και μηδεν διοδια ενω τα θερμικα εχουν 200% φορο και διοδια. Αν ειχαν ολα τον ιδιο φορο θα ειχ αλλη εικονα η αγορα.


Τί σε κάνει να πιστεύεις πως κάτι αντίστοιχο δεν θα γίνει και εδώ;;; Δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνει δηλαδή...


Ακριβώς το ίδιο θα γίνει παντού, το θέμα είναι ότι από κάποιο σημείο και μετά θα πρέπει να υπάρχουν και έσοδα. Σφάλμα σύνθεσης - κύκλος ζωής προϊόντος - Δημόσια Οικονομική.

@Hifi
Είναι απλώς βαρετά ρε συ, δεν είναι βρωμερά. :lol: Εκτός και αν είχε ανοιχτά παράθυρα και μύριζαν τα πλαστικά του.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#667740 To τυρί το βλέπετε, την φάκα όχι, έτσι; Εκτός αν νομίζετε πως όλες αυτές οι παροχές θα υπάρχουν ες αεί :lol: Τα κράτη εισπράττουν σεβαστό κασέρι από τα αυτοκίνητα (τέλη, διόδια, φόροι, καύσιμα), από πού νομίζετε ότι θα τα πάρουν; Όταν έρθει αύξηση στις χρεώσεις του ρεύματος (και έχουμε τις ίδιες κουβέντες με την βενζίνη του στυλ μα το καύσιμο κοστίζει τόσο, γιατί εγώ πληρώνω χ+1 ευρώ) να δούμε τι θα λέμε... :( Μαζί με χρεώσεις ανά χλμ κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#667741 ^στίκι
Ελπίζω μόνο να υπάρχει ένα λελογισμένο επίπεδο τρολιάς και να ονοματίσουν τον αντίστοιχο φόρο πολυτελείας --> φόρο ηλεκτροπληξίας (από τις κιλοβατώρες).