.
Εκτός αν υιοθετηθούν από τις εταιρείες ληζινγκ, δεν είναι όμως "κανονική" αγορά αυτή.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Για τα αυτοκίνητα η κίνηση είναι ελάχιστη.
Όσο το....βενζινάδικο κάνει κάτι ώρες να φουλάρει για να σου δώσει 300-400χλμ αυτονομία και όλο αυτό σε πανάκριβο περιτύλιγμα, δουλειά δεν γίνεται. Όοοοοοοταν αυτές οι παράμετροι έρθουν στις γήινες-πραγματικές συνθήκες κίνησης, εδώ είμαστε, αναμφίβολα θα είναι οι αυριανές μοναδικές μας επιλογές.
Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν υπάρχουν χρήματα, γιατί να πουληθούν αυτοκίνητα; Θα μείνουν όλοι με τα παλιά.
αυτο θα γινει.
Anonymous Founder έγραψε:Πάω και στοίχημα. Η κρίση αν έχει επίδραση, θα είναι στην μη πώληση - αγορά. Άρα ή θα καταστραφεί εντελώς ο κλάδος, ή θα αλλάξει. Και τα ηλεκτρικά από μόνα τους είναι κίνητρο για αλλαγή αυτοκινήτου.Η κρίση επηρεάζει και το κράτος. Αν το κράτος δεν εχει λεφτά πώς θα επιδοτήσει την αγορά των ηλεκτρικών με όλες αυτές τις απαλλαγές κλπ που έχουν;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ηδη η Dacia υποστηρίζει οτι θα προσφέρει μικρό σουβλάκι με 10.000€
https://www.newsauto.gr/news/dacia-spri ... -000-evro/
https://jimmuclarku.blogspot.com/