https://electrek.co/2021/09/16/nikola-s ... authority/
Φρέσκια είδηση.
markvag έγραψε:
Μ' αρέσει και εμφανισιακά...
αυτο μαλιστα !πανεμορφο!! οχι σαν το χιουνταιτεσλα
Dimsabas έγραψε:Σε αστικό ταξί; Έτσι κι αλλιώς δεν προβλέπεται.
Φυσικά και προβλέπεται,οπου θέλει ο πελάτης,απλά ο οδηγός του ηλεκτρικού skoda,θα του κάνει νόημα να πάει στο επόμενο skoda.....που θα είναι tdi
A! ο οδηγός του tdi θα φέρει και φρέσκα τρίγωνα πανοράματος, να κεράσει τον ηλεκτρικό οταν θα το φορτίζει.....
postruck έγραψε:Γιατί να το κάνει αυτό; Πού θα πάει πια που δε θα υπάρχουν ταχυφορτιστές; Κι άντε να συμφωνήσουμε ότι μπορεί να μην υπάρχουν τώρα. Σε 1-2 χρόνια, θα υπάρχουν απλώς παντού.Dimsabas έγραψε:Σε αστικό ταξί; Έτσι κι αλλιώς δεν προβλέπεται.
Φυσικά και προβλέπεται,οπου θέλει ο πελάτης,απλά ο οδηγός του ηλεκτρικού skoda,θα του κάνει νόημα να πάει στο επόμενο skoda.....που θα είναι tdi
A! ο οδηγός του tdi θα φέρει και φρέσκα τρίγωνα πανοράματος, να κεράσει τον ηλεκτρικό οταν θα το φορτίζει.....
Σάμπα που είναι τα φυσικά (υγρ)αέρια σου? Κάποτε δίδασκες εδώ το μέλλον...
Scotch έγραψε:Τέλος Οκτωβρίου θα κατέβω Καλαμάτα (αν δεν έχουμε lockdown ). Αν έχει πουληθεί το Lexus μέχρι τότε, "αναγκαστικά" θα κατέβω με το i3. Βλέπω έχει 2 νέους DC φορτιστές στη διαδρομή, ΣΕΑ Σπαθοβουνίου και Αρφαρών. Το betterrouteplanner βγάζει συνολική διάρκεια 3:14 λεπτά, που περιλαμβάνει 38 λεπτά στάση για φόρτιση (με κόστος γύρω στα 15 €). Not badΥπάρχει ενδιαφέρον για το μεγάλο ή έχει πεθάνει αυτή η κατηγορία οχημάτων;
Dimsabas έγραψε:Υπάρχει ενδιαφέρον για το μεγάλο ή έχει πεθάνει αυτή η κατηγορία οχημάτων;
Καμιά 15ριά παρκαρισμένους έχω, κι έναν που πήρε και ήθελε να το δει άμεσα, αλλά έτυχε και το είχε πάρει η σύζυγος στη δουλειά (και δεν ξαναπήρε).
Έχω και δυο-τρεις ενδιαφερόμενους από το κοντινό περιβάλλον, που ξέρουν πόσο τα προσέχουμε.
Scotch έγραψε:Τέλος Οκτωβρίου θα κατέβω Καλαμάτα (αν δεν έχουμε lockdown ). Αν έχει πουληθεί το Lexus μέχρι τότε, "αναγκαστικά" θα κατέβω με το i3. Βλέπω έχει 2 νέους DC φορτιστές στη διαδρομή, ΣΕΑ Σπαθοβουνίου και Αρφαρών. Το betterrouteplanner βγάζει συνολική διάρκεια 3:14 λεπτά, που περιλαμβάνει 38 λεπτά στάση για φόρτιση (με κόστος γύρω στα 15 €). Not bad
3:14 για Καλαμάτα δεν έχει κάνει κανένας
Ούτε με 38' να αγναντεύεις τα βουνά
Με πόσα θα πηγαίνεις;
Επίσης θύμησε μου το range της μπέμπας γιατί αν θυμάμαι καλά, μέχρι την Κόρινθο πας και αρχίζει να στάζει λιγάκι ο ιδρώτας . Εδώ υπολόγισε ακόμα 20 km ανηφόρας.
Εδιτ
Τα 15€ δεν τα σχολιάζω
Με 15€ ο ντίμβης βάζει 12lt πετρέλαιο στο κλιό και ξεκινά για 200km αβίαστα, αβάδιστα.
Και σε 30" όχι 38'.