Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#725670 Ακριβώς.

Απλά με το diesel πας με 160 ενώ με το ηλεκτρικό με 110 :shifty:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#725673 Στο evpass αναλογα με το πακέτο πληρώνεις 1.5CHF+0.50/kWh ή 59CHF το χρόνο και 0.45CHF/kWh.
Αυτο ειναι το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστων της Ελβετίας.
Τιμή diesel σημερα καπου μεταξύ 1.60 και 1.70CHF. Μπορει λιγο πιο κάτω μπορεί και λιγο πιο πάνω. Το ίδιο ισχύει και για τους φορτιστές. Για παράδειγμα καποιο παρκινγκ μπορει να χρεώνει 0.25/kWh+1.50CHF την πρώτη ώρα κλπ κλπ.
Η Tesla χρεώνει 0.41CHF και το idle fee ειναι απο 0.5 μεχρι 1CHF το λεπτό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#725695
Scotch έγραψε:Ακριβώς.

Απλά με το diesel πας με 160 ενώ με το ηλεκτρικό με 110 :shifty:


:shifty: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#725770
mirage έγραψε:Στο evpass αναλογα με το πακέτο πληρώνεις 1.5CHF+0.50/kWh ή 59CHF το χρόνο και 0.45CHF/kWh.
Αυτο ειναι το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστων της Ελβετίας.
Τιμή diesel σημερα καπου μεταξύ 1.60 και 1.70CHF. Μπορει λιγο πιο κάτω μπορεί και λιγο πιο πάνω. Το ίδιο ισχύει και για τους φορτιστές. Για παράδειγμα καποιο παρκινγκ μπορει να χρεώνει 0.25/kWh+1.50CHF την πρώτη ώρα κλπ κλπ.
Η Tesla χρεώνει 0.41CHF και το idle fee ειναι απο 0.5 μεχρι 1CHF το λεπτό.


Αρκετοι με Τεσλα εχουν δωρεαν superchargers. Πολυ ακριβεια στην Ελβετια. Νομιζω στην Αμερικη χρεωνουν πολυ λιγοτερα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#725773 Όσοι είχαν αγοράσει Model S πριν το 2017, πολλούς δεν τους λες σίγουρα.
Μετά η φαση ηταν πρόεδρος Εδεσσαικου για τα S και X και κάποια 3 και πλέον κόπηκε μαζί με τις νέες αυξημένες τιμές.
Επίσης στην Ελβετία ειναι ακριβά, οχι και τόσο βασικά, αλλά τουλάχιστον δεν φορτιζεις με "καθαρη" ενεργεια απο κάρβουνο.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#725817 Είχε σήμερα στην ΔΕΘ στο περίπτερο της Kosmocar τα ID.4, Enyaq και eTron Q4.
Εννοείται πως αν δεν ήξερες δεν καταλάβαινες εμφανισιακά ότι είναι ηλεκτρικά. Το μόνο το οποίο πρόσεξα είναι οι μεγάλοι χώροι πίσω, το εντελώς επίπεδο πάτωμα και το σχετικά χαμηλό ύψος του καθίσματος από το πάτωμα.
Ανάμεσα στα τρία αυτά μοντέλα θα πήγαινα ασυζητητί στο Enyaq. Πολύ όμορφο εξωτερικό με ένα ακόμη πιο όμορφο εσωτερικό! Το VW πολύ γκρίζο και αδιάφορο μέσα έξω, το Audi πολύ μουντό εσωτερικά με όχι και τόσο όμορφη κονσόλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#726674 Ωραίοι οι με Tesla που έχουν δικό τους δίκτυο. Μπορεί όμως το δίκτυο να ακολουθήσει τους αυξανόμενους αριθμούς αυτοκινήτων της Tesla. Γιατί δεν μπορεί να βάλει σε κάθε σημείο πολλούς. Ή αν τους βάλει θα πρέπει να επιτρέψει και σε άλλους οπότε πάλι το θέμα είναι τι θα κάνει ο Teslάκιας όταν δεν βρει ελεύθερο φορτιστή. Ό,τι κάνουν και οι άλλοι, περιμένει τη σειρά του ή εύχεται να είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα υπολογίζουν την αυτονομία ταξιδιού ώστε να τους βγάλει σπίτι-χωριό χωρίς ανεφοδιασμό. Οι περισσότεροι με 300-400χλμ βολεύονται οπότε ο στόχος τους είναι 400-500 αυτονομία. Φυσικά αυτό δεν ισχύει αν κάποιος κάνει πολύ μεγαλύτερα ταξίδια, τότε είναι που μετράει το δίκτυο και η ταχύτητα φόρτισης.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#726848 Φαντάσου τώρα να του μπει κανένας περίεργος και να του ζητήσει κούρσα για Θεσσαλονίκη.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#726853 Εννοούσα κανένας κακοπροαίρετος :shifty:

< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#726897
Dimsabas έγραψε:Σε αστικό ταξί; Έτσι κι αλλιώς δεν προβλέπεται.
Γιατί δεν προβλέπεται; Εννοείς ότι δεν είναι υποχρεωτικό να σε πάρει;

.