Αυτο ειναι το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστων της Ελβετίας.
Τιμή diesel σημερα καπου μεταξύ 1.60 και 1.70CHF. Μπορει λιγο πιο κάτω μπορεί και λιγο πιο πάνω. Το ίδιο ισχύει και για τους φορτιστές. Για παράδειγμα καποιο παρκινγκ μπορει να χρεώνει 0.25/kWh+1.50CHF την πρώτη ώρα κλπ κλπ.
Η Tesla χρεώνει 0.41CHF και το idle fee ειναι απο 0.5 μεχρι 1CHF το λεπτό.
Scotch έγραψε:Ακριβώς.
https://youtu.be/gg5MdeC6qzI
mirage έγραψε:Στο evpass αναλογα με το πακέτο πληρώνεις 1.5CHF+0.50/kWh ή 59CHF το χρόνο και 0.45CHF/kWh.
Αυτο ειναι το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστων της Ελβετίας.
Τιμή diesel σημερα καπου μεταξύ 1.60 και 1.70CHF. Μπορει λιγο πιο κάτω μπορεί και λιγο πιο πάνω. Το ίδιο ισχύει και για τους φορτιστές. Για παράδειγμα καποιο παρκινγκ μπορει να χρεώνει 0.25/kWh+1.50CHF την πρώτη ώρα κλπ κλπ.
Η Tesla χρεώνει 0.41CHF και το idle fee ειναι απο 0.5 μεχρι 1CHF το λεπτό.
Αρκετοι με Τεσλα εχουν δωρεαν superchargers. Πολυ ακριβεια στην Ελβετια. Νομιζω στην Αμερικη χρεωνουν πολυ λιγοτερα.
Μετά η φαση ηταν πρόεδρος Εδεσσαικου για τα S και X και κάποια 3 και πλέον κόπηκε μαζί με τις νέες αυξημένες τιμές.
Επίσης στην Ελβετία ειναι ακριβά, οχι και τόσο βασικά, αλλά τουλάχιστον δεν φορτιζεις με "καθαρη" ενεργεια απο κάρβουνο.
Εννοείται πως αν δεν ήξερες δεν καταλάβαινες εμφανισιακά ότι είναι ηλεκτρικά. Το μόνο το οποίο πρόσεξα είναι οι μεγάλοι χώροι πίσω, το εντελώς επίπεδο πάτωμα και το σχετικά χαμηλό ύψος του καθίσματος από το πάτωμα.
Ανάμεσα στα τρία αυτά μοντέλα θα πήγαινα ασυζητητί στο Enyaq. Πολύ όμορφο εξωτερικό με ένα ακόμη πιο όμορφο εσωτερικό! Το VW πολύ γκρίζο και αδιάφορο μέσα έξω, το Audi πολύ μουντό εσωτερικά με όχι και τόσο όμορφη κονσόλα.
< >
Dimsabas έγραψε:Σε αστικό ταξί; Έτσι κι αλλιώς δεν προβλέπεται.Γιατί δεν προβλέπεται; Εννοείς ότι δεν είναι υποχρεωτικό να σε πάρει;
.