Bmw 1602 Touring
— Margaret Thatcher
Μέσα στο νόημα του νήματος Και του νοήματος
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Μια εικόνα με ενα όνομα δεν λένε τίποτα.
panos2171 έγραψε:Renault Clio V6
Το συμπλεκτη και το σφονδυλο στο V6 το εχει φτιαξει ο κολλητος μου.
Βασισμένη στα μηχανικά μέρη της 75 IMSA,φορούσε τον γνωστό V6 της Alfa Romeo στην έκδοση των 3 λίτρων με ιπποδύναμη 210 ίππων,με τον Giorgio Pianta να είναι υπεύθυνος για τα φρένα και την ανάρτηση.
Ο Robert Opron από το Centro Stile της FIAT μαζί με την carrozzeria Zagato ήταν υπεύθυνοι για τον εξωτερικό σχεδιασμό,ενώ ο Antonio Castellana για τον σχεδιασμό και την επιλογή υλικών του εσωτερικού.
1036 SZ κατασκευάστηκαν,όλες κόκκινες πλην μιας μαύρης του Andrea Zagato.Ακόμα λιγότερες οι RZ,μόλις 278 σε κόκκινο,κίτρινο και μαύρο χρώμα.Τρεις βάφτηκαν ασημένιες,έπειτα από ειδική παραγγελία Ιαπώνων συλλεκτών.
images upload
upload imagem
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Μια μοναδική Aston Martin Shooting Brake από τον Zagato
Η Virage Shooting Brake ολοκληρώνει την τριλογία του Zagato για τα 100 χρόνια της Aston Martin. Είχαν προηγηθεί οι Aston Martin DBS Coupe και DB9 Spider που είχε παρουσιάσει ο Zagato το καλοκαίρι του 2013. Και ενώ η DBS Coupe είχε φτιαχτεί για έναν Ιάπωνα και η DB9 Spider για έναν Αμερικανό συλλέκτη, η Virage Shooting Brake αγοράστηκε από Ευρωπαίο. Έτσι οι άνθρωποι του Zagato είναι περήφανοι για το ότι τα τρία επετειακά μοντέλα που έφτιαξαν με βάση τρία διαφορετικά μοντέλα της Aston Martin πήγαν σε τρεις διαφορετικούς πελάτες, σε τρεις διαφορετικές ηπείρους.
http://www.drive.gr/news/nea-montela/mi ... ton-zagato
Μονο 67 κατασκευαστηκαν...
Το ποστ αυτό αποτελεί προληπτική απάντηση στο τρολάρισμα του ΙΚΕ στο ρολογοτοπικό.
Αν συνεχιστούν αντίστοιχες ενέργειες θα πράξουμε ανάλογα.
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη του συγκεκριμένου ποστ.
Ευχαριστώ
Ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε με φοβερές προοπτικές και ενώ κέρδισε τις περισσότερες μάχες, έχασε τελικά τον πόλεμο.
Παιδί του Saturday Club, μιας ομάδας μηχανικών της Jaguar που το "δούλευαν" στον ελεύθερο χρόνο τους υπό του Jim Randle, το προορισμένο για group B πρωτότυπο (V12 μοτερούκλα και υποσχόμενο τερακίνηση, τετραδιεύθυνση, ενεργητική ανάρτηση,scissor πόρτες) έκανε εξαιρετική εντύπωση και μάζεψε 1500 προκαταβολές για σχεδιασμένη παραγωγή 350 αυτοκινήτων.
Στην εκτέλεση όμως υπήρξαν προβλήματα. Κάτι η οικονομική κρίση των αρχών των 90's, κάτι οι αλλαγές στην τελική μορφή του αυτοκινήτου (V6 μοτέρ, πίσω κίνηση, χωρίς τετραδιεύθυνση, ενεργητικές αναρτήσεις ή πόρτες scissor) καθώς και η κατάργηση του group B δημιούργησαν αρνητικό κλίμα. Αποτέλεσμα αυτού του κλίματος ήταν απόσυρση πολλών προκαταβολών (μέχρι και μηνύσεις μεταξύ πελατών και Jaguar) με τελικό αποτέλεσμα 275 αυτοκίνητα (+ 10 πρωτότυπα) με πολλά εξ αυτών αδιάθετα.
Το αυτοκίνητο παρ'όλα αυτά ήτο:
- εξαιρετικό σε ανοιχτούς δρόμους (δυσανασχετούσε σε κλειστές διαδρομές και λόγω μεγέθους)
- ρεκόρ κόσμου τελικής ταχύτητας 217,1 μίλια στο Νάρντο, μεταφρασμένο σε ευθεία 223 (το πιάσαμε το όνομα λοιπόν, XJ220) το οποίο και κράτησε μέχρι την έλευση του ΑΠΟΛΥΤΟΥ, της McLaren F1.
Είχε μέχρι και αξιοσημείωτες επιδόσεις στα crash tests!
Η ομορφιά του δε μοναδική ειδικά στο Silverstone Green:
Για όποιον ενδιαφέρεται: http://www.veloce.co.uk/shop/products/p ... %20Trucks&
Δηλ. 10 cm φαρδύτερη απο Gallardo.