Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#256391 http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500077377

Ειδικότερα, τον Ιούνιο:
Αλλάζει ο υπολογισμός για τα τέλη ταξινόμησης των ΙΧ. Σύμφωνα με τα Νέα, τα νέα τέλη ταξινόμησης είναι:

4% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή δεν υπερβαίνει τα 14.000 ευρώ
8% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή κυμαίνεται από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
20% επί της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή προ φόρων από 17.001 έως και 20.000 ευρώ
25% της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή από 20.001 έως και 25.000 ευρώ
32% για Ι.Χ με λιανική τιμή από 25.000 ευρώ και πάνω.

Στα τέλη ταξινόμησης που προκύπτουν επιβάλλονται συντελεστές αύξησης ή μείωσής τους ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων. Για παράδειγμα, εάν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα τέλη ταξινόμησης μειώνονται κατά 5%. Στη συνέχεια όμως, αυξάνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων.

Έρχεται νέο κύμα αυξήσεων στις λιανικές τιμές των καυσίμων. Οι επιβαρύνσεις ανάλογα με τον τύπο του καυσίμου (για βενζίνη και πετρέλαιο) φτάνουν τα 8 λεπτά το λίτρο, ενώ στο υγραέριο (αν περάσει η προτεινόμενη εξίσωση του ΕΦΚ, στα 330 ευρώ ανά τόνο) η επιβάρυνση αγγίζει τα 25 λεπτά.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#256490 Βρισκόμαστε ενώπιον ιστορικών στιγμών. Aν συμβεί αυτό, τότε θα πέσει το τελευταίο, και πιο ισχυρό προπύργιο της λογικής των κυβικών εκατοστών, αφού τα τέλη κυκλοφορίας έχουν απαγγιστρωθεί από τα κυβικά ήδη από το 2010, για τα καινούργια τουλάχιστον.
Ενώ όμως η λογική του σ/ν είναι κατά βάση σωστή, αφού πλέον δεν θα βάζει στο ίδιο καλάθι το Λάντα Νίβα με τα Λότους ή το Πούντο 1.3 πετρέλαιο με το Rx-8 επειδής έχουν τον ίδιο κυβισμό :dizzy: , πρέπει να δούμε πως θα διαμορφωθούν οι λιανικές για να δούμε την επίδρασή του στην τελική τιμή των ΙΧ και να κρίνουμε συνολικά το μέτρο.
Καταρχήν στηρίζουμε. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#256537 Στην πράξη για τα μέχρι 17.000 λιανική, ακόμα κι αν συνυπολογίσουμε την αύξηση του ΦΠΑ, οι τιμές θα μειωθούν, αν λάβουμε υπ' όψη το εμπόριο των χαρτιών απόσυρσης, που κοστίζουν κάνα 350αρι.
Από εκεί και πάνω βέβαια θα γίνει σφαγή :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#256587
Deleted User 1 έγραψε:Προφανώς αυτό ισχύει για αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από 1/6, σωστά? Επίσης ταξινόμηση θεωρείται η άφιξη του αυτοκινήτου στο τελωνείο?

Το τελος ταξινόμησης ηταν σταθερο οποτε και να ερθει/πωληθει το αμαξι γιατι βασιζεται στους πίνακες που δηλωνουν οι εταιρειες για εργοστασιακη αξια. Φανταζομαι ότι βγαλει αδεια κυκλοφοριας από την μερα που θα αλλαξουν οι φοροι θα πληρωσει το καινουριο τελος.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#256607
GTS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Προφανώς αυτό ισχύει για αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από 1/6, σωστά? Επίσης ταξινόμηση θεωρείται η άφιξη του αυτοκινήτου στο τελωνείο?

Το τελος ταξινόμησης ηταν σταθερο οποτε και να ερθει/πωληθει το αμαξι γιατι βασιζεται στους πίνακες που δηλωνουν οι εταιρειες για εργοστασιακη αξια. Φανταζομαι ότι βγαλει αδεια κυκλοφοριας από την μερα που θα αλλαξουν οι φοροι θα πληρωσει το καινουριο τελος.

Το θέμα είναι αν υπάρχει τρόπος να επωφεληθώ από την αλλαγή. Το αμάξι είναι σε διαδικασία εκτελωνισμού και δεν έχει εξοφληθεί ακόμα. Πρώτα θα το δω από κοντά κι μετά θα εξοφληθεί.

Το ερώτημα είναι αν καθυστερώντας πχ για 2 βδομάδες την έκδοση πινακίδων θα με έπιανε το μέτρο. Θα πρεπει να ρωτήσω τον αντιπρόσωπο.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#256610 Για να ισχύσουν τα νέα μέτρα, πρέπει πρώτα να ψηφιστούν, ή να εκδοθεί υπουργική απόφαση. Και ο εκτελωνισμός να γίνει αργότερα, με το νέο καθεστώς. Μέχρι τότε ισχύει το παλιό.
Άβαταρ μέλους
By nass
#256612
Anonymous Founder έγραψε:Όσο υπάρχει ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης δεμένος με τα κυβικά, δεν υπάρχει ελπίδα. :rtfm:


+ Τεκμήρια. Τα κυβικά δεν πεθαίνουν εύκολα :x
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#268984 Αντιγράφω από εδώ:

Έκτη αίσθηση «κρατά» τους αφηρημένους οδηγούς στον δρόμο

Έκτη αίσθηση «κρατά» τους αφηρημένους οδηγούς στον δρόμο
Όχι όμως σε όλες τις περιπτώσεις...

Τέξας
Την πρωτοποριακή θεωρία ότι ο άνθρωπος διαθέτει μια έκτη αίσθηση που τον προστατεύει όταν είναι αφηρημένος εν ώρα οδήγησης διατυπώνει ο καθηγητής Ιωάννης Παυλίδης και οι αμερικανοί συνεργάτες του σε άρθρο που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χιούστον και του Ινστιτούτου Μεταφορών του Πανεπιστημίου Α & Μ του Τέξας, υποστηρίζουν ότι όταν ένας οδηγός είναι αφηρημένος, το όχημά του κινείται τελικά σε πιο ευθεία πορεία και δεν αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο, όταν ο οδηγός ασχολείται με το κινητό του.

Οι επιστήμονες σε συνεργασία και μερική χρηματοδότηση από την αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota, έκαναν πειράματα με 59 εθελοντές, από τους οποίους ζήτησαν να οδηγήσουν τέσσερις φορές την ίδια διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας. Κάθε φορά οδήγησαν υπό διαφορετικές συνθήκες: εστιασμένοι στην οδήγηση, αφηρημένοι για συναισθηματικούς λόγους, αφηρημένοι γενικώς αλλά χωρίς συναισθηματική φόρτιση και, τέλος, αφηρημένοι λόγω ενασχόλησης με την αποστολή μηνύματος από το κινητό τους.

Όπως διαπιστώθηκε και στις τρεις περιπτώσεις -εκτός από την προσεκτική οδήγηση- ο χειρισμός του τιμονιού από τους οδηγούς έγινε πιο νευρικός σε σχέση με τον συνήθη.

Όμως, το αξιοσημείωτο είναι ότι αυτό είχε ως επίπτωση το αυτοκίνητο να παρεκκλίνει από την πορεία του και να αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας, μόνο στην περίπτωση της ενασχόλησης με το κινητό τηλέφωνο. Στις περιπτώσεις γενικής ή συναισθηματικής απόσπασης της προσοχής, η αλλαγή του τρόπου οδήγησης είχε ως αποτέλεσμα το όχημα να κινείται πιο ευθεία τελικά, από ό,τι ένας προσεκτικός οδηγός.

Σύμφωνα με τον Δρ Παυλίδη «μια πιθανή εξήγηση γι' αυτό το παράδοξο είναι η λειτουργία μιας περιοχής του εγκεφάλου, τoυ φλοιού της πρόσθιας μοίρας της έλικας του προσαγωγίου (ΑCC). Αυτή η περιοχή επεμβαίνει αυτόματα ως διορθωτής λαθών, όταν υπάρχει σύγκρουση, όπως σε αυτή την περίπτωση ανάμεσα σε γνωστικά, συναισθηματικά και αισθητικοκινητικά στρεσογόνα ερεθίσματα. Αυτό αυξάνει το επίπεδο του φυσιολογικού στρες, διοχετεύοντας ενέργεια στα χέρια του οδηγού, με συνέπεια να ελέγχει τη νευρικότητα του τιμονιού».

Στην πράξη, κατά τον Δρ Παυλίδη, ο εγκέφαλος αντισταθμίζει μια π.χ. νευρική κίνηση του οδηγού προς τα αριστερά (λόγω αφηρημάδας) με μια ενστικτώδη αντίστοιχη κίνηση προς τα δεξιά - και το αντίστροφο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να αλληλοεξουδετερώνονται οι παρεκκλίσεις προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά και ο οδηγός -παρά την αφηρημάδα- να κινείται ευθεία, πιο ευθεία μάλιστα και από το αν οδηγούσε συνειδητά και προσεκτικά. Με άλλα λόγια, υπάρχει ένα είδος «έκτης αίσθησης» στον εγκέφαλο του που τον προστατεύει και τον καθοδηγεί.

Για να λειτουργήσει όμως, πρέπει ο εγκέφαλος να δέχεται συνεχή οπτικά ερεθίσματα. Αν ο οδηγός αποσπά την ματιά του από τον δρόμο, επειδή ασχολείται με το κινητό του, τότε είναι πιθανόν να κάνει στραβοτιμονιά ή και να εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.

«Μπορεί το μυαλό του οδηγού να περιπλανιέται και τα συναισθήματά του να ‘βράζουν', όμως μια έκτη αίσθηση τον κρατά ασφαλή, τουλάχιστον όσον αφορά την ευθύγραμμη πορεία του. Αυτό που κάνει επικίνδυνη την ανταλλαγή μηνυμάτων στο κινητό, είναι ότι μπλοκάρει αυτή την έκτη αίσθηση. Τα αυτόνομα οχήματα μπορεί να υπερκεράσουν αυτό και άλλα προβλήματα, όμως το δίδαγμα είναι ότι οι άνθρωποι έχουν το δικό τους αυτόνομο σύστημα που κάνει θαύματα, ωσότου αυτό χαλάσει», εξηγεί ο Δρ Παυλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Έλληνας ερευνητής, μαζί με τους συνεργάτες του, ήδη αναπτύσσει ένα σύστημα που θα παρακολουθεί τόσο τη συμπεριφορά τού οδηγού, όσο και την κίνηση του οχήματος. Το σύστημα θα λειτουργεί αφενός ως «μαύρο κουτί» σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος και αφετέρου ως μηχανισμός έγκαιρης προειδοποίησης του οδηγού.

Επιμέλεια: Μαίρη Μπιμπή


Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#269899 χαμος...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#269904 OA=Ολυμπιακη Αεροπορια

ΠΔ=Προεδρος Δημοκρατιας

30Φ= 30 μερες Φυλακη

ΠΦ = Προεδρικη Φρουρα

ΓΣ= Γ Σωμα Στρατου

Τσαλακωμενος= (ειρων.) Ο νεοσυλλεκτος

Κανουπακας= Οπλιτης κατα την τελευταια εβδομαδα θητειας

Εταιρικατζης= ΚΨΜτζης

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#269923 :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#270009
g8777 έγραψε:OA=Ολυμπιακη Αεροπορια

ΠΔ=Προεδρος Δημοκρατιας

30Φ= 30 μερες Φυλακη

ΠΦ = Προεδρικη Φρουρα

ΓΣ= Γ Σωμα Στρατου

Τσαλακωμενος= (ειρων.) Ο νεοσυλλεκτος

Κανουπακας= Οπλιτης κατα την τελευταια εβδομαδα θητειας

Εταιρικατζης= ΚΨΜτζης

:s_howdy

:s_rofl :s_rofl :s_rofl

Αυτό θα σχολίαζα. Μια ζωή τις ίδιες |λογοκρισία| ο στρατισινο.
Για κλωτσιές στην μάπα. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#270030 ...Μιλαει με γριφους ο "γεροντας", τρομαρα του... :protest:

Στα τελη του 80 αρχες 90's ειχε εναν ζηλο μια τρελα με το αθλημα, φαινοταν πραγματικη, ανοθευτη...Ετσι τουλαχιστον εδειχναν τα αρθρα του. Στα 90s και μεχρι το 2000, πηρε αρκετα τα πανω του στο περιοδικο
(δεν εκανε και ο Κ.Κ κανενα κουτσουβελο, να βαλει ρομαντισμους και ιδεοληψιες στην ακρη, αλλα περισσοτερο να προετοιμασει το εδαφος για το αιμα του, οπερ και μετεδωσε σε στυλ λευκης επιταγης, ολη την συνταγη στον "παμε οπως αλλοτε"...) μαλλον περισσοτερο απ' οτι θα επρεπε. (ταπεινη μου αποψη)

Καπου αναμεσα στο απογειο της φουσκας χρηματιστηριου και μεχρι την εναρξη της προσφατης κρισης, η γενικοτερη φιλοσοφια του περιοδικου εχασε τον δρομο της, σκορπιστηκε, οπως χαθηκαν, διωχθηκαν, μετακινηθηκαν αξιολογοι συνεργατες.
Ηδη απο την εποχη Λυμπερη, το περιοδικο ειχε ξεφυγει, προσπαθωντας ματαια να διατηρησει μια επιφανειακη
συνοχη αυτων που παλαιοτερα πρεσβευε.

Αυτη την στιγμη, με την "περιοδο Β" οπου τα ηνια στο διαδικαστικο κομματι εχει ο "κακα τα ψεμματα" , το περιοδικο μεταμορφωθηκε περισσοτερο σε ενα Lifestyle αποψεων γυρω απο το αυτοκινητο, με αναμασημενα στερεοτυπα, προχειρα επιφανειακα δοκιμαστικα και ελαχιστες τεχνικες αναλυσεις, ή εστω στοχευμενες δοκιμες στον αλλοτε "πραγματικο οδηγο"...

Πλεον απευθυνεται στον up-to-date, νεο-lifestyle, Politically correct και το λουρι της μανας...οδηγο, εκτος απο τον ψαγμενο, ανησυχο, με διψα οδηγο που θελει να μαθει περισσοτερα για το αυτοκινητο, για καθε νεο μοντελο, αλλα οχι ΤΟΣΟ προκλητικα επιφανειακα, οπως το κανουν και διαφορες ιστοσελιδες της πλακας, αντιθετως αυτον που θελει να γινει καλυτερος, προπαντων για την ασφαλεια του, επειτα τους γυρω του, αλλα και για την μεγιστη δυνατη ευχαριστηση που μπορει να εισπραξει απο οτιδηποτε οδηγει...

Τα ειπα και εγω και ησυχασα... :lol: