Anonymous Founder έγραψε:To κόστος είναι τεράστιο και η απόσβεση δεν θα γίνει ποτέ επί της ουσίας. Μην περιμένετε να γεμίσουμε πρατήρια ΦΑ.
γιατι ειναι τεραστιο το κοστος Γρηγορη?
Τα αυτοκίνητα με ΦΑ είναι πολύ λίγα, άρα κάθε μέρα βάζεις σε πολύ λίγους. Αυτό σημαίνει πως για την απόσβεση θα χρειαστείς πολλά χρόνια, άρα ένας ιδιώτης δεν συμφέρει να το κάνει, μιας και τα περιθώρια είναι μικρά.
Επιπλέον, το ρίσκο είναι τεράστιο, αν σκεφτείς πως σήμερα συμφέρει ν'αγοράσεις ΦΑ αμάξι επειδή το καύσιμο έχει πολύ μικρό φόρο. Θυμάστε μέσα στην κρίση τι είχε γίνει με το υγραέριο; Που αύξησαν την τιμή του φόρου και πάγωσαν σχεδόν τα πάντα για καιρό;
Άρα, για μένα είναι εντελώς ειδικό καύσιμο και αφορά λίγους. Αν με ρωτάς, να υποχρεώνουν τα ταξί, να είναι ΦΑ έχει ένα νόημα. Αυτό τουλάχιστον στην Αθήνα θα λειτουργούσε μια χαρά, γιατί και πρατήρια θα γίνονταν γιατί θα είχαν πελατεία. Και θα γλυτώναμε από την βρωμιά και τον καρκίνο του diesel.
dimviii έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:To κόστος είναι τεράστιο και η απόσβεση δεν θα γίνει ποτέ επί της ουσίας. Μην περιμένετε να γεμίσουμε πρατήρια ΦΑ.
γιατι ειναι τεραστιο το κοστος Γρηγορη?
Κάπου αλλού είχε αναφερθεί ότι το κόστος του εξοπλισμού για πρατήριο Φ.Α. είναι κάτι σαν €300 000.
Τουλάχιστον 300.000.
Είναι καταδικασμενο το καύσιμο και πολύ κακή επένδυση η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου ακόμα κι αν έχεις δίπλα πρατήριο
Για αυτο το βλεπουμε σε εταιρικα της εκο ως επι το πλειστον.
axel12p έγραψε:Μέχρι να φτιάξουν επαρκές δίκτυο ΦΑ, θα έχει γεμίσει ο τόπος ηλεκτρικά...
Nαι αλλά από την άλλη δεν αγοράζονται CNG γιατί δεν υπάρχει δίκτυο.
https://www.newsauto.gr/news/prasino-te ... l-kinisis/
Η Ελλάδα φαίνεται επίσης ότι έχει τον καλύτερο στόλο Ταξί καθώς δεν κόπηκε κανένα όχημα αλλά και φορτηγών με μόλις 1 όχημα να κόβεται…
https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi ... elegchous/
Ευτυχώς ήρθαν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και σωθήκαμε από την μούργα των δημόσιων.
Πριν, οι καλοπληρωμένοι ΔΥ είχαν ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ να κόβουν αμάξια. Πλέον αυτή η αδικία αποκαταστάθηκε.