Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674764 To κόστος είναι τεράστιο και η απόσβεση δεν θα γίνει ποτέ επί της ουσίας. Μην περιμένετε να γεμίσουμε πρατήρια ΦΑ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#674792
Anonymous Founder έγραψε:To κόστος είναι τεράστιο και η απόσβεση δεν θα γίνει ποτέ επί της ουσίας. Μην περιμένετε να γεμίσουμε πρατήρια ΦΑ.


γιατι ειναι τεραστιο το κοστος Γρηγορη?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674822 Με επιφύλαξη το λέω, οι δεξαμενές και όλη η εγκατάσταση είναι πολύ πιο ακριβές από το υγραέριο, άρα έχουν και μεγαλύτερο κόστος αγοράς, αλλά και εγκατάστασης, αδειοδότησης κλπ.
Τα αυτοκίνητα με ΦΑ είναι πολύ λίγα, άρα κάθε μέρα βάζεις σε πολύ λίγους. Αυτό σημαίνει πως για την απόσβεση θα χρειαστείς πολλά χρόνια, άρα ένας ιδιώτης δεν συμφέρει να το κάνει, μιας και τα περιθώρια είναι μικρά.
Επιπλέον, το ρίσκο είναι τεράστιο, αν σκεφτείς πως σήμερα συμφέρει ν'αγοράσεις ΦΑ αμάξι επειδή το καύσιμο έχει πολύ μικρό φόρο. Θυμάστε μέσα στην κρίση τι είχε γίνει με το υγραέριο; Που αύξησαν την τιμή του φόρου και πάγωσαν σχεδόν τα πάντα για καιρό;
Άρα, για μένα είναι εντελώς ειδικό καύσιμο και αφορά λίγους. Αν με ρωτάς, να υποχρεώνουν τα ταξί, να είναι ΦΑ έχει ένα νόημα. Αυτό τουλάχιστον στην Αθήνα θα λειτουργούσε μια χαρά, γιατί και πρατήρια θα γίνονταν γιατί θα είχαν πελατεία. Και θα γλυτώναμε από την βρωμιά και τον καρκίνο του diesel.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#674980
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:To κόστος είναι τεράστιο και η απόσβεση δεν θα γίνει ποτέ επί της ουσίας. Μην περιμένετε να γεμίσουμε πρατήρια ΦΑ.


γιατι ειναι τεραστιο το κοστος Γρηγορη?


Κάπου αλλού είχε αναφερθεί ότι το κόστος του εξοπλισμού για πρατήριο Φ.Α. είναι κάτι σαν €300 000.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#675066 Ναι κάτι τέτοιο έχω διαβάσει κι εγώ.
Τουλάχιστον 300.000.
Είναι καταδικασμενο το καύσιμο και πολύ κακή επένδυση η αγορά τέτοιου αυτοκινήτου ακόμα κι αν έχεις δίπλα πρατήριο
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#675083 απιστευτο νουμερο για να δοθει απο ιδιωτη κατοχο πρατηριου.
Για αυτο το βλεπουμε σε εταιρικα της εκο ως επι το πλειστον.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#675097 Το έχει και ιδιώτης πρατηριούχος της ΕΚΟ, στον Κηφισό, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#675126
axel12p έγραψε:Μέχρι να φτιάξουν επαρκές δίκτυο ΦΑ, θα έχει γεμίσει ο τόπος ηλεκτρικά...


Nαι αλλά από την άλλη δεν αγοράζονται CNG γιατί δεν υπάρχει δίκτυο.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#676107 Πράσινο Τέλος στο diesel κίνησης!

https://www.newsauto.gr/news/prasino-te ... l-kinisis/
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#677556 Μόλις 15 αυτοκίνητα σε 1,94 εκατ. τεχνικούς ελέγχους «κόπηκαν» από τα ΚΤΕΟ της χώρας το 2019 έχοντας επικίνδυνες ελλείψεις σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr.

Η Ελλάδα φαίνεται επίσης ότι έχει τον καλύτερο στόλο Ταξί καθώς δεν κόπηκε κανένα όχημα αλλά και φορτηγών με μόλις 1 όχημα να κόβεται…

https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi ... elegchous/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#677566 :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Ευτυχώς ήρθαν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και σωθήκαμε από την μούργα των δημόσιων. :s_laughat
Πριν, οι καλοπληρωμένοι ΔΥ είχαν ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ να κόβουν αμάξια. Πλέον αυτή η αδικία αποκαταστάθηκε.
:s_shout
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#677595 Ω ναι. Τότε όμως ο έλεγχος κρατούσε τουλάχιστον μισή ώρα και σε έκοβαν. Been there, done that, γιατί έπαιζε αφραγκία και έχω πάει με τελειωμένα αμορτισέρ κλπ. Και έφαγα κόψιμο. Τώρα, ξέρω εκ των προτέρων πως αποκλείεται να κοπώ. Ούτε τα φώτα δεν κοιτάνε αν στραβώνουν.