https://www.nu.nl/algemeen/6010598/rutt ... regel.html
Οι λογοι ειναι καθαρά περιβαλοντικοί, ώστε να αντισταθμισους τις αναγκες της αγροτιάς και του κατασκευαστικού τομέα. Εν τω μεταξύ, η κρίση του αζώτου όπως περιγράφεται, θεωρείται ενα τεράστιο πλήγμα για την κυβέρνηση και της ήρθε περίπου απ το πουθενά
< Note >
Λίγο ξαναζεσταμενο φαγητό μου φάνηκε. Μόνο οι οποιες πρεμιέρες αξιζανε.
Ιδιαίτερα επιθετικοί φέτος οι πωλητές και αρκετός ο κόσμος.
Η Peugeot είχε φέρει κάθε πιθανή έκδοση του νέου 208 το οποίο είναι απλά ΓΑΜΑΤΟ.
Η Skoda επίσης είχε ωραίο περίπτερο, με όλη τη γκάμα.
(Κάτι που θέλω να πω και δεν μπορώ πια να κρατηθώ. Πείτε μου έναν λόγο που αποθεώνεται το Scala. Προσωπικά μου φαίνεται ότι το έφτιαξαν μόνο και μόνο για να πουν ότι έχουν εκπρόσωπο στη μικρομεσαία κατηγορια. )
Mercedes έφερε κάτι πρωτότυπα, αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι το περίπτερο της ήταν πολύ "λίγο" σε σχέση με πέρυσι.
Fiat, Alfa Romeo φτώχεια... Μονή προσθήκη το αγαπημένο 500χ σε μια ωραία sport έκδοση.
Vw όλη τη γκάμα, προσωπικά το t-roc Μ αρεσε.
Mazda, το ενιαίο χρώμα των μοντέλων ήταν ερωτεύσιμο!
Opel, μετά από χρόνια, με μόνο ενδιαφέρον το νέο Corsa. Θα πουλήσει.
Ford δεν είχε κάτι καινούργιο αλλά επειδή ήταν η πρώτη πρώτη που έβλεπες, μάζευε πολύ κόσμο.
Kia Μ άρεσαν πάρα πολύ τα xceed και τα Proceed. Και φέτος έφεραν το e-Niro το οποίο το περιμένουμε να έρθει στην αγορά από το Φλεβάρη του 19, λολ.
Επίσης ή εγώ έχω καιρο να δω την ,με ο.τι αυτό συνεπάγεται, ή οι κοπελιές που ήταν φέτος στα περίπτερα, (ειδικά της Βολβο, της Μάζντα και της Άλφα Ρομέο) ήταν ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ.
Επίσης στα ψιλά πέρασε ότι φέτος το εισητηριο πήγε από 6 στα 8€.
Άντε και του χρόνου!
< Note 8 >
< >
Focusman91 έγραψε:(Κάτι που θέλω να πω και δεν μπορώ πια να κρατηθώ. Πείτε μου έναν λόγο που αποθεώνεται το Scala. Προσωπικά μου φαίνεται ότι το έφτιαξαν μόνο και μόνο για να πουν ότι έχουν εκπρόσωπο στη μικρομεσαία κατηγορια.)
Το Scala είναι το μόνο τους αυτοκίνητο στο κάτω άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας για να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου, αφού πιο κάτω έχουν την αδιάφορη πλέον και γερασμένη Fabia στην κατηγορία των supermini.
Η νέα Fabia τρώει συνέχεια αναβολές στα πλάνα τους, στα νεότερα λένε ίσως προς τα τέλη του 2021, οπότε το Scala και το νέο Kamiq (αδερφάκι του Tcross, κατηγορίας Polo) υπάρχουν για να καλύψουν το κενό.
< Note 8 >
Άσχετο - σχετικό : έβλεπα πριν λίγο ένα ντοκιμαντέρ του National Geographic και έδειχνε το Wolfsburg και το εργοστάσιο της VW, όπου φαινόταν καθαρά να φτιάχνονται στην ίδια γραμμή Tiguan, Tarraco και Kodiaq (αν δεν κάνω λάθος, μοιάζουν όλα πάρα πολύ). Αυτά για όσους πιστεύουν ακόμη πως υπάρχουν διάφορες πχ στην αξιοπιστία ή δεν ξέρω γω και πού αλλού.
Βλάσφημε!
Αχρείε!
Διεστραμμένε!
https://www.autocar.co.uk/car-news/feat ... bzq2G6UGLA
Σε ταινία του Χόλιγουντ παραπέμπει ο τρόπος απόδρασης του πρώην ισχυρού άνδρα της Συμμαχίας Renault- Nissan, του Carlos Ghosn από την Ιαπωνία στον Λίβανο.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «The Guardian», ο Ghosn το έσκασε από το σπίτι του στην Ιαπωνία κρυμμένος μέσα σε θήκη μουσικού οργάνου, ακολουθώντας το σχέδιο που είχε καταστρώσει η σύζυγός του Carole, στην υλοποίηση του οποίου έπαιξε καθοριστικό ρόλο ένα συγκρότημα και μια ομάδα πρώην αξιωματούχων των ειδικών δυνάμεων.
Η απόδραση ξεκίνησε με την μουσική μπάντα να φτάνει στο σπίτι του στο Τόκιο, όπου ο Ghosn βρισκόταν σε κατ 'οίκον περιορισμό και αυστηρή αστυνομική επιτήρηση, σύμφωνα με το κανάλι ειδήσεων του Λιβάνου TV MTV. Στο τέλος της παράστασης, καθώς οι μουσικοί μάζευαν τα όργανα τους, ο Ghosn προφανώς μπήκε μέσα σε μια μεγάλη θήκη οργάνου και κρύφτηκε εκεί.
Στη συνέχεια το συγκρότημα με τον Ghosn κρυμμένο μέσα στη θήκη του οργάνου επιβιβάστηκε σε ιδιωτικό αεροπλάνο που τον μετέφερε στην Κωνσταντινούπολη. Από εκεί φαίνεται ότι επιβιβάστηκε σε ιδιωτικό αεροσκάφος της Bombardier Challenger για να πετάξει προς τον Λίβανο, όπου έφτασε ξημερώματα της Δευτέρας. Η διαδρομή της πτήσης που καταγράφηκε από το FlightRadar δείχνει ότι το τζετ προσγειώθηκε στις 4:16 π.μ., στο διεθνές αεροδρόμιο της Beirut-Rafic Hariri.
https://www.drive.gr/news/kosmos/krymmenos-mesa-se-thiki-moysikoy-organoy-apedrase-o-carlos-ghosn
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.