Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#590631 Μόνο που αυτά συμβαίνουν αποκλειστικά σε διεφθαρμένα "κράτη" σαν το δικό μας. Κοινώς, αν τους έκοβε την όρεξη, δεν θα υπήρχαν τέτοια φαινόμενα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#590633 Τα ίδια λέγαμε και για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Τελικά, με τους ιδιώτες περνάνε οι πάντες (ούτε καν λάδι δεν χρειάζεται πλέον). Είναι μύθος πως συμβαίνουν μόνον σε "διεφθαρμένους" σαν εμάς. Μια χαρά αντίστοιχα συμβαίνουν παντού. Η συναλλαγή κάτω από το τραπέζι δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Προφανώς σε εμάς συμβαίνουν περισσότερο από την Ελβετία πχ και νομίζω υπάρχουν 100άδες λόγοι γιατί.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#595267 Εικόνα

https://www.drive.gr/news/kosmos/i-pors ... -toy-nardo
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#596761 Ο Ταγίπ Ερντογάν ικανοποίησε όλα τα ανταλλάγματα, τα τερτίπια ακόμη και τις ανήκουστες απαιτήσεις της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προκειμένου η Volkswagen να κατασκευάσει τη νέα της μονάδα παραγωγής στη Μαγνησία 40χλμ. από την πόλη της Σμύρνης.

Δεν είναι δα και η πρώτη φορά που η γερμανική βιομηχανία επιλέγει την Τουρκία ως βασικό επιχειρηματικό και στρατηγικό προορισμό.

Γερμανικοί κολοσσοί όπως η ΜΑΝ αλλά και κατασκευαστές λευκών συσκευών όπως SIEMENS και Bosch έχουν εδώ και χρόνια εγκαταστήσει τις παραγωγικές τους μονάδες στα περίχωρα της Άγκυρας. Στην ουσία δεν υπάρχει ηλεκτρικός φούρνος, πλυντήριο ή ψυγειο με γερμανική ετικέτα που να μην κατασκευάζεται στην Τουρκία. Ακόμη και η «ελληνοφανής» PITSOS, η οποία εδώ και καιρό έχει εξαγοραστεί από γερμανική εταιρεία.

Όμως υπό τις παρούσες συνθήκες και στο πλαίσιο των τριβών μεταξύ Τουρκίας και Δύσης η επιλογή της VW δεν μπορεί παρά να εκληφθεί και ως πολιτική στήριξη στον Ταγίπ Ερντογάν. Μίλησε η γλώσσα του κέρδους η οποία ως γνωστόν υπερισχύει της γλώσσας της πολιτικής ακόμη και αν δεν έχει ταυτιστεί μαζί της η σύγχρονη Ευρώπη.

Η ανατάποκριση της DW για τη νέα επένδυση της VW στην Τουρκία είναι άκρως αποκαλυπτική:

Εδώ και καιρό Τουρκία, Βουλγαρία και Σαουδική Αραβία διεκδικούν την κατασκευή ενός νέου μεγάλου εργοστασίου της VW στο έδαφός τους. Η ειδησεογραφική ιστοσελίδα του Πρώτου Προγράμματος της Γερμανικής Τηλεόρασης ARD σημειώνει, επικαλούμενη κυβερνητικούς κύκλους στο Βερολίνο, ότι νικήτρια της διελκυστίνδας αναδεικνύεται η Τουρκία.

Το μόνο που εκκρεμεί ακόμα είναι το αίτημα της VW για μείωση του ΦΠΑ αγοράς νέων αυτοκινήτων, που στην περίπτωση του Passat, ανάλογα με το μοντέλο, ανέρχεται μέχρι και στο 40% της συνολικής αξίας του οχήματος.

Η νέα μονάδα της Volkswagen θα κατασκευαστεί, όπως όλα δείχνουν, στην Μανίσα (Μαγνησία) 40 περίπου χλμ. βορειοανατολικά της Σμύρνης. Πρόκειται για επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων, η οποία θα δημιουργήσει αρκετές χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Παρά το χαμηλότερο μισθολογικό κόστος στη Βουλγαρία η πλάστιγγα έγειρε προς την πλευρά της Τουρκίας με κύριο επιχείρημα υπέρ της Μανίσας την πρόσβαση στην τουρκική αγορά. Η Volkswagen υπολογίζει με 40.000 πωλήσεις Passat το χρόνο μόνο στην Τουρκία. Ένα μεγάλο μέρος από αυτά τα οχήματα αναμένεται να απορροφήσει το τουρκικό δημόσιο, μιας και η λιμουζίνα Passat είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε υψηλόβαθμους δημοσίους υπαλλήλους. Εκτός από το Passat η νέα μονάδα θα κατασκευάζει μοντέλα των θυγατρικών Skoda και της Seat.

Βροχή τα ανταλλάγματα για τη VW

Πληροφορίες λομπίστα, ο οποίος εργάζεται για λογαριασμό της Άγκυρας στη Γερμανία, θέλουν τον προέδρο Ερντογάν να προτίθεται κατ΄ εξαίρεση να δώσει στην VW για όλες τις μεταξύ τους συμφωνίες ένα είδος «δημόσιας εγγύησης». Ο λομπίστας ισχυρίζεται μάλιστα ότι η τουρκική κυβέρνηση έδωσε στην γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας όλα τα ανταλλάγματα που ζήτησε, ακόμα και εκείνο της έγγραφης δέσμευσης του τουρκικού δημοσίου.

Η απόφαση υπέρ της Μανίσας φαίνεται ότι ελήφθη παρά τις αντιρρήσεις που εξέφρασε το συμβούλιο εργαζομένων στη VW. Λέγεται ότι η εκπροσώπηση των εργαζομένων στην VW αμφισβητούν τον σεβασμό δικαιωμάτων των εργαζομένων σε μια μονάδα στην Τουρκία. Όπως όμως σημειώνει η ιστοσελίδα tagesschau.de, η Volkswagen διαθέτει εργοστάσια και σε πολλές άλλες χώρες στον κόσμο, όπου τα ανθρώπινα δικαιώματα και η δικαιοσύνη λειτουργούν διαφορετικά από ό,τι στη Γερμανία. Πάντως τόσο το Βερολίνο όσο και ο σοσιαλδημοκράτης πρωθυπουργός της Κάτω Σαξωνίας Στέφαν Βάιλ δεν διατυπώνουν, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, αντιρρήσεις στην επιλογή της Τουρκίας.

Η υπογραφή των συμβολαίων για την κατασκευή της μονάδας στην Τουρκία τοποθετείται χρονικά περί τα τέλη Σεπτεμβρίου, αρχές Οκτωβρίου. Θα είναι η στιγμή που στο προεδρικό μέγαρο στην Άγκυρα θα ανοίξουν οι σαμπάνιες. Όχι επειδή δημιουργήθηκαν μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας, αλλά επειδή με αυτή την επένδυση δείχνουν να επιστρέφουν οι μεγάλες γερμανικές επενδύσεις στην Τουρκία, οι οποίες είχαν παγώσει τα τελευταία χρόνια λόγω των εντάσεων στις γερμανοτουρκικές σχέσεις.

Πηγή: DW

https://www.zougla.gr/money/agores/arti ... -ertntogan
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#596818 Και κάπως έτσι σιγά - σιγά θα ξαναρχίσουν οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Τουρκίας...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#601429 https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... tis-nissan

Ο Carlos Ghosn φέρεται να ίδρυσε δική του εταιρεία με χρήματα της Nissan

μανατζαρέοι , α ρε τσε γκεβάρας που σας χρειάζεται
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601738 Δεν είναι κάποια τρομερά γνωστή, αλλά όσοι βλέπατε Mythbusters θα την θυμάστε ως την αντικαταστάτρια της Kary Byron όταν έμεινε έγκυος.
Εικόνα
Σκοτώθηκε η παρουσιάστρια και ταχύτερη οδηγός του κόσμου Τζέσι Κόμπς
Σε φοβερό δυστύχημα ενώ προσπαθούσε να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας όλων των εποχών.

https://www.huffingtonpost.gr/entry/pet ... _term=Pos7
RIP
:(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#613621 https://www.newsauto.gr/news/sok-sti-th ... ftokinita/
Άβαταρ μέλους
By markvag
#613677 ΣΟΚ! Πρωτοφανές!

Έμπορος να γυρίζει χλμ σε μεταχειρισμένα εισαγωγής! :help:

Δεν το πιστεύω! :omg:

Ο μόνος ήταν μωρέ και τον πιάσανε. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#613784 Γιατί αν τυχόν αθωωθεί από το δικαστήριο μετά θα αρχίσει τις μηνύσεις για δυσφήμιση. :s_wink