Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#262651
gakost έγραψε:Τι διαφορά έχει; στην τετραδιεύθυνση συνήθως έχει 2 άξονες πίσω, ο πίσω στίβει ο μεσαίος πάλει δεν σέρνει;


και 3 αξονες εχουν συνηθως.Ο τελευταιος σερνει πιο πολυ παντα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#262695 αν δεν έστριβαν και οι πίσω τότε η ακτίνα στροφής του γερανού απο πάνω θα μετρώνταν σε χλμ!!!
Άβαταρ μέλους
By nass
#262961 Για λύστε μια απορία που είχα ανέκαθεν: σε φορτηγά με 3+ άξονες βλέπουμε πολλές φορές σε ξεφόρτωτο φορτηγό τον πίσω-πίσω άξονα να είναι σηκωμένος και να μην τσουλάει. Υποθέτω ότι γίνεται για οικονομία εφ΄όσον λόγω κενού φορτίου δεν έχει μεγάλο βάρος. Η ερώτηση είναι, πως γίνεται αυτό ? Αυτόματα, χειροκίνητα, με κάποιο γρύλλο, με κάποιο υδραυλικό σύστημα ? Και επίσης υποθέτω ότι αυτός ο άξονας δεν έχει κίνηση, σωστά ? Αλλιώς :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#262965
nass έγραψε:Για λύστε μια απορία που είχα ανέκαθεν: σε φορτηγά με 3+ άξονες βλέπουμε πολλές φορές σε ξεφόρτωτο φορτηγό τον πίσω-πίσω άξονα να είναι σηκωμένος και να μην τσουλάει. Υποθέτω ότι γίνεται για οικονομία εφ΄όσον λόγω κενού φορτίου δεν έχει μεγάλο βάρος. Η ερώτηση είναι, πως γίνεται αυτό ? Αυτόματα, χειροκίνητα, με κάποιο γρύλλο, με κάποιο υδραυλικό σύστημα ? Και επίσης υποθέτω ότι αυτός ο άξονας δεν έχει κίνηση, σωστά ? Αλλιώς :hmmm:


Ανεβαίνει - κατεβαίνει / κλειδώνει υδραυλικάκατ΄επιλογή από την καμπίνα ( μόνο τα υδραυλικά πρέχουν τόσο μεγάλη δύναμη ) οι φορτηγατζήδες τον άξονα αυτό τον λένε τεμπέλη και τον σηκώνουν όταν δεν έχουν φορτίο για να μην ξεσέρνει και φθείρει τα λάστιχα, όταν είναι φορτωμένα τον κατεβάζουν για αύξηση του ωφέλιμου φορτίου, τότε είναι αναγκαίο κακό.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#262977 Mε αέρα σηκώνεται ο τεμπέλης απο ότι ξέρω.Υπάρχει διακόπτης στο ταμπλό που τον ανεβάζει κατεβάζει.Και ναι δεν έχει κίνηση .
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#263005 Εγω είχα δει και χειροκίνητο σύστημα σε παλιο φορτηγό, ο άξονας αυτος εχει πολλές φορές μονές ρόδες και όχι διπλές.Υπάρχουν και συστήματα που δίνουν κίνηση και οταν είναι σηκωμένος τον απομωνονουν με συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#263006 Σε κάποια κατεβαίνει και αυτόματα με το φορτίο.Στα παλιότερα δεν ήταν με αέρα ο τεμπέλης,αλλα με ένα κεντρικό υδραυλικό,ενω τα φουσκάτα συνήθως έχουν μια επιλέον κεντρική φούσκα για να ανεβοκατεβάζει τον τεμπέλη.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#263008 Tα χωματουργικά έχουν συνήθως και στους δύο πίσω άξονες κίνηση.Στα "δρόμου" δεν υπάρχει λόγος για μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες.Πιο πολλές φθορές ,πιο πολλά προβλήματα φαντάζομαι.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#263048 Τα χωματουργικά bill, συνήθως έχουν και στον εμπρος ή στους εμπρός άξονες κίνηση.Στα ταξιδιάρικα κίνηση στον τρίτο ή τέταρτο+,άξονα έχουν οσα χρειάζονται,π.χ. ειδικές μεταφορές για περισσότερη έλξη,αλλα και επιβράδυνση,βλέπε Μπράβος :iconcool: Επίσης υπάρχουν και τράκτορες ταξιδιάρικοι με δυο άξονες και έχουν κίνηση στον εμπρός άξονα υδραυλικά σε συγκεκριμένες συνθήκες,π.χ.πάγος,χαλίκι.
Οσο για το βίντεο,usa style!! Στο europe και τον υπόλοιπο κόσμο υπάρχουν διαφορές..
Άβαταρ μέλους
By bill33
#263049 Σαν πιο ειδικός το κατέχεις το πράγμα καλύτερα και μου αρέσει να με διορθώνουν!

Ο Μπράβος έχει μεγάλη γκάμα απο ειδικά μηχανήματα.Θυμάμαι ανέβαινα Αχλαδόκαμπο πριν 2? χρόνια και μπροστά πήγαινε μια πλατφόρμα του.Οι πίσω ρόδες της έστριβαν στις στροφές .
Στις ειδικές μεταφορές πρέπει να υπάρχουν τρελές πατέντες.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#263051 Οντως στις ειδικές μεταφορές έτσι είναι.Αν έχεις δει πως μεταφέρουν τις ανεμογενήτριες απο το λιμάνι του Ναυπλίου,θα καταλάβεις,αλλα μέχρι να φτάσουν στο βουνό να δεις τι ζόρια και πατέντες που έχουν.Οσο για την νταλίκα που λες του Μπράβου,πλέον στρίβουν και ασύρματα-ανεξάρτητα απο τον τράκτορα και έχουν και δικούς τους κινητήρες μέχρι και gps για να περνάνε στο χιλιοστό απο κάθε εμπόδιο.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#263052 + μεταφορά των μηχανημάτων απο το λιμάνι της Καλαμάτας στον νέο υποσταθμό της Δεη στην Μεγαλόπολη.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#263054 Εκει, πέρα απο τις διαστάσεις,μιλάμε και για Τόνους,φορτίου,με διπλούς τράκτορες μπροστά και πίσω και οι βαλβολίνες απο τα διαφορικά και τα indarder,να φτάνουν στα οριά τους!