gakost έγραψε:Τι διαφορά έχει; στην τετραδιεύθυνση συνήθως έχει 2 άξονες πίσω, ο πίσω στίβει ο μεσαίος πάλει δεν σέρνει;
και 3 αξονες εχουν συνηθως.Ο τελευταιος σερνει πιο πολυ παντα.
gakost έγραψε:Τι διαφορά έχει; στην τετραδιεύθυνση συνήθως έχει 2 άξονες πίσω, ο πίσω στίβει ο μεσαίος πάλει δεν σέρνει;
nass έγραψε:Για λύστε μια απορία που είχα ανέκαθεν: σε φορτηγά με 3+ άξονες βλέπουμε πολλές φορές σε ξεφόρτωτο φορτηγό τον πίσω-πίσω άξονα να είναι σηκωμένος και να μην τσουλάει. Υποθέτω ότι γίνεται για οικονομία εφ΄όσον λόγω κενού φορτίου δεν έχει μεγάλο βάρος. Η ερώτηση είναι, πως γίνεται αυτό ? Αυτόματα, χειροκίνητα, με κάποιο γρύλλο, με κάποιο υδραυλικό σύστημα ? Και επίσης υποθέτω ότι αυτός ο άξονας δεν έχει κίνηση, σωστά ? Αλλιώς
Σφαλιάρα αλά 2007 στον Λολόνσο από τον Sir Lewis […]
Και, κλασικά, χθες έλεγα ότι θα δηλώσω σήμερα και […]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]