Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By postruck
#231092 Tο R του Πέτρου,είναι ενα παράδειγμα "μερακλή",οδηγού-ιδιοκτήτη.Προσωπικά το βρίσκω αισθητικά μια χαρά,σε σύγκριση με κάποια καγκουρεμένα ή ψιλοδιαλυμένα.Το ίδιο ισχύει και για το προηγούμενο scania του Πέτρου το 143 streamline,τόσο οσο ήταν μπλέ με τα χρώματα της εκο,οσο και πιο μετά που το έκανε λευκό πάλι με τα χρώματα της εκο.
Κάτι άλλο στο δεύτερο βίντεο μου αρέσει που ξεκινάει με αυτούς που δουλέψανε για να γίνει έτσι το R, κυρίως με τον Βάλβη που έχει βάψει πολλα φορτηγά και λεωφορεία και η δουλειά τους πολλές φορές είναι ίσως και καλύτερη απο εργοστασιακή! Επίσης και ο Γιώργος Λαιτμερ εξπέρ στον αερογράφο!
Τώρα οσο αφορά τις μούρες beams, δεν νομίζω να συγκρίνεις τον κινέζο με αυτή την νικελ σίτα :thumbsdown: που έχει μπροστά με τα άλλα ευρωπαικά.Τα αμερικάνικα πλην μερικών δεν μου αρέσουν,εξωτερικά, η γκαρσονιέρα ή το διαμέρισμα που έχουν πίσω ομως,αξίζουν.
dodger,το streamline o Πέτρου τι το έκανε??
Άβαταρ μέλους
By bill33
#231102 Κυκλοφορεί στην Μεσσηνία βυτίο τροφιμάδικο με τον Τζακ Σπάροου αερογραφία στο πίσω μέρους του βυτίου.Αν το πετύχω πάλι θα το βγάλω φωτό.

Τα βυτία πρέπει να είναι τα πιο ακούραστα αμάξια .
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#231109
bill33 έγραψε:Κυκλοφορεί στην Μεσσηνία βυτίο τροφιμάδικο με τον Τζακ Σπάροου αερογραφία στο πίσω μέρους του βυτίου.Αν το πετύχω πάλι θα το βγάλω φωτό.



Bill για δες εδώ τι κυκλοφορεί έξω :lol:

Άβαταρ μέλους
By postruck
#231113 Ακούραστα τα καυσιμάδικα ναι,τα τροφίμων οχι και τόσο,εκτός και αν μεταφέρουν μόνο ένα είδος.Στην ίδια κατηγορία με τα καυσιμάδικα είναι και τα τσιμεντάδικα ή γελαδάρικα,εκτος και αν μετά το τσιμέντο,πηγαίνουν και φορτώνουν τέφρα.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#231138
postruck έγραψε:dodger,το streamline o Πέτρου τι το έκανε??


Όντως ο Ηλίας (Πέτρου) είναι μερακλής και κιμπάρης με το αυτοκίνητό του. Το έχει στην πένα, πάντα καθαρό. Αν και κάποιοι το θεωρούν καγκούρικο, μάλλον δεν έχουν δει άλλα κι άλλα :lol: Του έχει βάλει ωραία ledάκια (και πολλούς προβολείς :iconcool: ) To streamline νομίζω το πούλησε, θα τον ρωτήσω τις επόμενες μέρες.

Πρόπερσι, που κουβαλούσε αεροπορικό καύσιμο, με είχαν πάρει τηλέφωνο από ένα αεροδρόμιο και μου έδωσαν συγχαρητήρια που τους είχα στείλει τον Ηλία. "Πολύ ωραίο βυτίο κύριε Dodger, πεντακάθαρο, ο οδηγός άψογος.." και βγάλανε και φωτογραφίες :lol:

Τις επόμενες μέρες θα ανεβάσω κι άλλον τράκτορα...
Άβαταρ μέλους
By postruck
#231147 Dodger, :s_howdy και απο εμένα στον Ηλία,αν και έχουμε "χαιρετηθεί" αρκετές φορές στο δρόμο και το καλοκαίρι τον είχα δει κανα δυο φορές στα Σαραναπηχιώτικα,μάλλον για μπάνιο στο σημείο που ήταν ή μηπως είναι απο εκεί??
Beams,αν θες να δεις κανένα ελληνικό φορτηγό που το βλέπουν στο europe και το θαυμάζουν, scania r999 και hurricaner απο τον Σαράντο Πετρόπουλο. Επίσης Ηρακλής Σιούτης,αν δείς καμπίνες που έχει φτιάξει,μέσα,θα πάθεις πλάκα με την δουλειά του.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#235285 Και ένα ολοκαίνουριο FH 16 με 750 ατίθασα άτια. Βγήκε στους ελληνικούς δρόμους πριν λίγες μέρες, "σέρνοντας" ένα βυτίο 36 κυβικών.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By gakost
#235292 Αν είναι με Ελληνικές πινακίδες και κάνει δρομολόγια μόνο Ελλάδα το μόνο που έχω να πω ότι χαρά στο κουράγιο του ανθρώπου γιατί δεν θα κάνει ποτέ απόσβεση της αγοράς του
Άβαταρ μέλους
By postruck
#235317
gakost έγραψε:Αν είναι με Ελληνικές πινακίδες και κάνει δρομολόγια μόνο Ελλάδα το μόνο που έχω να πω ότι χαρά στο κουράγιο του ανθρώπου γιατί δεν θα κάνει ποτέ απόσβεση της αγοράς του

Γιατί να μην κάνει απόσβεση ενα τέτοιο φορτηγό στην χώρα μας?? Αν το προηγούμενο που είχε ήταν κανα f12 ή κανα fh16 με 4-5000000 χλμ και κάθε μήνα ηταν συνεργείο ή ακομα χειρότερα σήκωνε καμπίνα στην μέση του δρομολογίου,αν χρειαζόταν 2 επιπλέον ώρες να βγάλει μια διαδρομή και έπρεπε να κάνει ωράριο ή τον προλάβαινε κανα απαγορευτικό? Ενας σημαντικός παράγοντας στην χώρα μας είναι και το ανάγλυφο που έχουμε και γι αυτό χρειαζονται και φορτηγά σαν το volvo ή το scania του Πέτρου.Επίσης και με τι δρομολόγια-συμβόλαια, δουλευει ο καθένας,αν απο το χρόνο που κερδίζεις βγάλεις έστω και δυο δρομολόγια παραπάνω την εβδομάδα,είναι λογαριασμός στο τέλος του μήνα.
Πόσο έχει το συγκεκριμένο fh?,απο 150000+ θέλει ο ιδιοκτήτης!
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#235328
Dodger έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι πήγε στο 150άρι


Εδώ οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στην καινούρια γενιά FH όσον αφορά το κράτημα και την άνεση του οδηγού κατά την οδήγηση.

Άβαταρ μέλους
By gakost
#235337 Το λέω για την απόσβεση γιατί η Ελληνική αγορά δουλεύει με σκοτωμένες τιμές και είναι ο λόγος που σχεδόν όλοι αγοράζουν μεταχειρισμένα. Σε κάθε περίπτωση να έχει καλούς δρόμους ο άνθρωπος και μακάρι να βλέπαμε περισσότερα τέτοια οχήματα στους Ελληνικούς δρόμους και όχι αυτό το χάλι που κυκλοφορεί.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#261767 Ευρωπαϊκές βιομηχανίες φορτηγών -μεταξύ των οποίων η Daimler, η Volvo και η Renault- αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί στην ιστορία της Ε.Ε. σε καρτέλ, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg, επικαλούμενο δημοσίευμα των «Financial Times».

Το πρόστιμο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, μπορεί να επιβληθεί τις επόμενες εβδομάδες με βάση τις κατηγορίες ότι οι εταιρείες καθόριζαν εναρμονισμένα τις τιμές και συνεργάζονταν για να καθυστερήσουν την εισαγωγή νέων τεχνολογιών για τον έλεγχο των εκπομπών ρύπων.

Τα καρτέλ αντιμετωπίζουν πρόστιμα έως το 10% των εσόδων των εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε., που σημαίνει ότι στην περίπτωση των κατασκευαστών φορτηγών μπορεί να φθάσουν έως τα 10,7 δις ευρώ, ανέφεραν οι «Financial Times».

Η εταιρεία DAF έχει σχηματίσει αποθεματικό 945 εκατ. δολαρίων για να καλύψει ενδεχόμενα πρόστιμα, ενώ η Daimler έχει βάλει στην άκρη 672 εκατ. δολάρια, η Iveco 500 εκατ. δολάρια και η Volvo 444 εκατ. δολάρια. Η MAN, σύμφωνα με το δημοσίευμα, θα γλυτώσει φυσιολογικά τα πρόστιμα, καθώς ήταν πληροφοριοδότης (των Αρχών), ενώ η Volkswagen και η Scania δήλωσαν ότι δεν έχουν σχηματίσει αποθεματικό.

http://www.zougla.gr/automoto/article/p ... gia-kartel