Anonymous Founder έγραψε:Ποτέ δεν κατάλαβα επίσης γιατί επιμένουν στον κινητήρα εμπρός από την καμπίνα τόσο οι αμερικανοί..
Αεροδυναμικοί λόγοι. Για αυτό βγάζουν και Ευρωπαίοι μακρυμούρικα φορτηγά/τράκτορες για εκεί, π.χ:
Στην Ευρώπη υπάρχει ο περιορισμός συνολικού μήκους, όπως είπε ο drdino, συν ότι βολεύουν περισσότερο στις μανούβρες στους στενότερους δρόμους μας αυτά χωρίς μούρη.
Chevrolet El Camino, τελευταία γενιά (εδώ το μοντέλο του '82, σε αντίστοιχης εητίλας φωτό ...)
White Gilmore Streamliner Tank Truck (1935)
https://georgedennis.blogspot.com/2013/ ... truck.html
Ξεκινά ο διαγωνισμός για νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρικά
https://www.news247.gr/koinonia/xekina- ... 50115.html
Ελπίζω να είναι και η τελευταία φορά που θ'αγοράσουμε diesel, σήμερα είναι λογικό λόγω έλλειψης υποδομών για κάποιες γραμμές και δεν γίνεται διαφορετικά.
Anonymous Founder έγραψε:Επιτέλους αγοράζουμε νέα λεωφορεία, και ευτυχώς η μειοψηφία είναι diesel και μάλιστα υβριδικά και Euro VI. Η πλειοψηφία είναι CNG και ηλεκτρικά, ενώ θα υπάρξει και δεύτερη φάση με μόνον ηλεκτρικά διαβάζω. Σαφώς καλύτερα τα πράγματα από τον ακυρωμένο διαγωνισμό του Σπιρτζη.
Ξεκινά ο διαγωνισμός για νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρικά
https://www.news247.gr/koinonia/xekina- ... 50115.html
Ελπίζω να είναι και η τελευταία φορά που θ'αγοράσουμε diesel, σήμερα είναι λογικό λόγω έλλειψης υποδομών για κάποιες γραμμές και δεν γίνεται διαφορετικά.
Πράγματι πολύ σημαντικό να αρχίσουν να αποσύρονται λεωφορεία που καίνε diesel απο τα αστικά κέντρα. Αν ακολουθήσουν τα ταξι και τα ελαφρα επαγγελματικά θα αλλάξει ριζικά το κέντρο της Αθήνας
postruck έγραψε:Κλαίνε οι ιδιοκτήτες ταξί, που τους κόβουν τα octavia 4 και τα mb w210...
Υπάρχει όριο ηλικίας έτσι κι αλλιώς. Φίλος μου απέσυρε ταξί W211 πέρυσι επειδή έπιασε το όριο στην Θεσσαλονίκη. 210 άντε να υπάρχει σε κανένα βουνό μόνο, ως αγοραίο...
Για το "κλάμα",δεν αφορά μονο την Αθήνα,αν και εκεί υπάρχουν ακόμα 210 που κόβονται τέλος του21.Στην υπολοιπη χώρα κυκλοφορούν πολλές 210, αλλα και κάτι 124 με έδρα σε χωριά.
edmond έγραψε:Αθήνα τους περιμένουν κάτι octavia tgi ή 2.0tdi 115hp μούρλια.
Ναι,αλλα το κόστος σερβις και ανταλλακτικών μόλις μάθουν.....κιτρινίζουν