Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#716568 to 1986 εχασε την Τογιοτα ο Κασιδοπουλος.Λογικα καπου εκει θα σταματησε και η εισαγωγη των white.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#716765
Anonymous Founder έγραψε:Ποτέ δεν κατάλαβα επίσης γιατί επιμένουν στον κινητήρα εμπρός από την καμπίνα τόσο οι αμερικανοί..


Αεροδυναμικοί λόγοι. Για αυτό βγάζουν και Ευρωπαίοι μακρυμούρικα φορτηγά/τράκτορες για εκεί, π.χ:

Εικόνα

Στην Ευρώπη υπάρχει ο περιορισμός συνολικού μήκους, όπως είπε ο drdino, συν ότι βολεύουν περισσότερο στις μανούβρες στους στενότερους δρόμους μας αυτά χωρίς μούρη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#724891 Επιτέλους αγοράζουμε νέα λεωφορεία, και ευτυχώς η μειοψηφία είναι diesel και μάλιστα υβριδικά και Euro VI. Η πλειοψηφία είναι CNG και ηλεκτρικά, ενώ θα υπάρξει και δεύτερη φάση με μόνον ηλεκτρικά διαβάζω. Σαφώς καλύτερα τα πράγματα από τον ακυρωμένο διαγωνισμό του Σπιρτζη.

Ξεκινά ο διαγωνισμός για νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρικά
https://www.news247.gr/koinonia/xekina- ... 50115.html
Ελπίζω να είναι και η τελευταία φορά που θ'αγοράσουμε diesel, σήμερα είναι λογικό λόγω έλλειψης υποδομών για κάποιες γραμμές και δεν γίνεται διαφορετικά.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#726398
Anonymous Founder έγραψε:Επιτέλους αγοράζουμε νέα λεωφορεία, και ευτυχώς η μειοψηφία είναι diesel και μάλιστα υβριδικά και Euro VI. Η πλειοψηφία είναι CNG και ηλεκτρικά, ενώ θα υπάρξει και δεύτερη φάση με μόνον ηλεκτρικά διαβάζω. Σαφώς καλύτερα τα πράγματα από τον ακυρωμένο διαγωνισμό του Σπιρτζη.

Ξεκινά ο διαγωνισμός για νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρικά
https://www.news247.gr/koinonia/xekina- ... 50115.html
Ελπίζω να είναι και η τελευταία φορά που θ'αγοράσουμε diesel, σήμερα είναι λογικό λόγω έλλειψης υποδομών για κάποιες γραμμές και δεν γίνεται διαφορετικά.


Πράγματι πολύ σημαντικό να αρχίσουν να αποσύρονται λεωφορεία που καίνε diesel απο τα αστικά κέντρα. Αν ακολουθήσουν τα ταξι και τα ελαφρα επαγγελματικά θα αλλάξει ριζικά το κέντρο της Αθήνας
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#726680
postruck έγραψε:Κλαίνε οι ιδιοκτήτες ταξί, που τους κόβουν τα octavia 4 και τα mb w210...


Υπάρχει όριο ηλικίας έτσι κι αλλιώς. Φίλος μου απέσυρε ταξί W211 πέρυσι επειδή έπιασε το όριο στην Θεσσαλονίκη. 210 άντε να υπάρχει σε κανένα βουνό μόνο, ως αγοραίο...
Άβαταρ μέλους
By postruck
#726804 Το ξέρω για το όριο ηλικίας,το οποίο είναι ανάλογα με τους κατοίκους οπου έχει έδρα το κάθε ταξί.
Για το "κλάμα",δεν αφορά μονο την Αθήνα,αν και εκεί υπάρχουν ακόμα 210 που κόβονται τέλος του21.Στην υπολοιπη χώρα κυκλοφορούν πολλές 210, αλλα και κάτι 124 με έδρα σε χωριά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#726809 Αυτά πανε πρώτα εξαγωγή Θεσσαλονίκη και μετα, αν δεν έχουν διαλυθεί τελείως, επαρχία.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#726839
edmond έγραψε:Αθήνα τους περιμένουν κάτι octavia tgi ή 2.0tdi 115hp μούρλια.

Ναι,αλλα το κόστος σερβις και ανταλλακτικών μόλις μάθουν.....κιτρινίζουν :s_biggrin