Το crafter θα' θελε λιγάκι να μοιάσει...
Απο την παρουσίαση της προηγούμενης γενιάς το 2006 πήγε πακέτο με το τότε sprinter. Στο f/l του τελευταίου(το δικό μου δηλαδή) η συνεργασία δεν συνεχίστηκε. Βασικά η vw πλασάρει για βαρύ χαρτί στα βαν το πολύ transporter. Το crafter το είχε ανέκαθεν για ανώτερα τονάζ, πλην όμως
το είχε χρόνια ξεχασμένο. Με την κοινοπραξία το επανέφερε. Πλέον παίζει μόνο του αυθύπαρκτο για "σοβαρές" χωρητικότητες, αφήνοντας το transporter για πιο light καταστάσεις, ίσως πιο επιβατικές θα' λεγα καθώς και τουριστικές(Caravelle, California, Multivan).
Να προσθέσω μερικά σκόρπια απο το νέο.
Μεγάλη ακτίνα στροφής. Απόροια του μεγάλου μεταξονίου βέβαια. Το τιμόνι όμως με λιγότερες απο 3 στροφές απο άκρη σε άκρη με μεστότατη αίσθηση βοηθάει τα μάλα.
Μοχλοδιακόπτης φλάς-υαλοκαθαριστήρες. Καλά καταλάβατε . Ο γνωστός #όλααριστερά σήμα κατατεθέν της φίρμας. Ψιλοέλεος όμως ρε γαμώτο, γιατί ρε μάγκες; Το προηγούμενο είχε την...νορμάλ διάταξη με τους καθαριστήρες στα δεξιά. Ίσως γιατί έτρεχε τότε η Daimler-Chrysler φάση και θέλαν κάτι πιο global, τι να πω.
Στα πρακτορεία που αναφέρονται και μιας και "μπαίνω" εκεί κάθε μέρα ανελλιπώς τα τελευταία 16 χρόνια, μου δίνεται η αίσθηση ότι δυσανασχετεί. Ανταπεξέρχεται τέλεια βέβαια και ξεκούραστα μέσα στους χειρότερους δρόμους που πρέπει να παίζουν σε ολόκληρη την Ελλάδα, όμως δείχνει ότι το στοιχείο του είναι οι ανοιχτοί δρόμοι. Το GPS έχει μέσα καταχωρημένες τις τελευταίες...100 διευθύνσεις που τραβιόντουσαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του(έδρα Saarbrucken κάπου κοντά σύνορα με Γαλλία και Λουξεμβούργο και παραδίπλα απο Ελβετία) και το...ανοιχτό, το ξεκούραστο χιλιόμετρο πήγαινε σύννεφο. Μέχρι και Παρίσι πήγαινε καθώς και Γενεύη και Αμβούργο. Απορώ πως δεν έχει cc.
Τέσπα, απο τα μεγαλεία, στον βούρκο
Dimvii ενα άλλο αμάξι ξέρω που ο αστικός μύθος θέλει να βλέπεις live τον δείκτη της βενζίνης να κατεβαίνει σε full γκάζι και αυτό είναι -επίσης- mitsubishi. Pajero, μοντέλο κάπου μέσα 80's.