Dimsabas έγραψε:Κάνα τέτοιο;
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 64-bmw-130
Δεν είναι κακό, ειδικά αν του βάλεις ένα μπλοκέ. Πως το λέγανε το παλικάρι εδώ που είχε ένα τέτοιο, σε μπλε; Timkoul?
Ετησιο φυσικα με τα παντα ολα εκτος μικτης. Στα ιδια λεφτα με την Corolla παρεπιπτοντως
Αν η θεωρια μου ειναι σωστη σε ενα χρονο θα ζητουτν την μανα τους και τον πατερα τους
Fiat Panda 7,6l/100km
< >
Ζήταγε γύρω στα +10€ για τα πάντα εκτός μεικτής, ετήσιο.
Με τον κωδικό heron1 έπεσε και -10€.
220€ η σούμα.
Και του χρόνου να' μαστε καλά.
Εντύπωση μου κάνει πάντως, πως η anytime ζητάει για λιγότερες καλύψεις, γύρω στα 70€ παραπάνω.
Άβυσσος...
Μην κοιτάζεις τα νούμερα ψυχρά αλλά και τις καλύψεις που προσφέρει η κάθε εταιρεία και τις τυχόν απαλλαγές.
< Note 9 Pro >
Συντομη ερωτηση.
Μου περιεγραφε συναδελφος σκηνικο οπου:
Την τρακαραν. Εγινε φιλικη δηλωση αφου αυτος που τη τρακαρε παραδεχτηκε υπαιτιοτητα δικια του (παραβιασε στοπ)
Η συναδελφος ειναι ασφαλισμενη στην anytime.
Η εκτιμηση της επισκευης βγηκε 2500 ευρω. Αρχικα η ασφαλεια του αλλου εδινε μεχρι 1800 ευρω.
Επειτα αφου λεει επικοινωνησε η anytime με την allianz, συμφωνησαν να αυξησουν το ποσο στα 2300 ευρω για την επισκευη.
ΟΠοτε η συναδελφος, εαν και εφταιγε πουθενα θα πρεπει να δωσει κ 200 ευρω απο τη τσεπη της.
Φυσιολογικο? Am i missing something?
Βέβαια, σε περιπτώσεις που τα χρήματα ειναι αρκετα πάει ο θιγόμενος δικαστικά (ειδικά αν εχει νομική προστασία) και τα παίρνει όλα.
Νομίω η anytime εχει συνεργαόμενα συνεργεία.
Το πας, στο φτιάχνουν και παιρνουν τα χρήματα απο την άλλη ασφαλιστική.
Ας το κοιτάξει κι αυτό
Εμένα αυτή τη στιγμή είναι 2700€ αλλά με ελάχιστα €/έτος μπορώ να την πάω έως 4500€. Αξίζει η δε θα μου δώσουν τόσα σε περίπτωση ολικής ή κλοπής;
Τώρα γιατί να το κάνω αυτό; Γιατί σαν μεταχειρισμένο πάντα θα μπορώ να το πουλάω πάνω από 3500€.
Παλαιότητα υπάρχει αλλά υπάρχει και νομική προστασία ανεξάρτητα της ασφαλιστικής.
cptbill έγραψε:Καλησπερα παιδες.
Συντομη ερωτηση.
Φυσιολογικο?
Mπορει ναι, μπορει οχι. Αλλα δεν εχουμε ολα τα δεδομενα. Τρεχουσα εμπορικη αξια, προυπαρχουσες ζημιες, φυση ανταλλακτικων, το κατα ποσο εγιναν καλες εκθεσεις απο πραγματογνωμονα, σωστη επισκευη απο το συνεργειο κλπ.
Εταιριες εντος φιλικου διακανονισμου, οποτε το "επικοινωνησε η μια εταιρια με την αλλη" ειναι γιατι λογω διαφωνιας κοστους επιχειρηθηκε να βγει εκτος φιλικου ισως? Χρειαζομαστε πολλα στοιχεια ακομα και πληρη εικονα των δυο οχηματων.
bebes έγραψε:
Βέβαια, σε περιπτώσεις που τα χρήματα ειναι αρκετα πάει ο θιγόμενος δικαστικά (ειδικά αν εχει νομική προστασία) και τα παίρνει όλα.
Δεν ειναι ακριβες αυτο.
panos2171 έγραψε:Πάνω σε αυτό έχει νόημα να αλλαχτεί η ασφαλιζομενη αξία;
Δεν εχει. Αντιθετα, ελεγξε τους ορους τους συμβολαιου σου για την υπερασφαλιση. Εαν αποδειχθει δολος τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Το αποδειχθει εντος η εκτος εισαγωγικων αναλογα με την ηθικη της αφαλιστικης σου.
Και αυτο να μην υπηρχε σαν δεδομενο, οσον αφορα τα συμβαντα που καλυπτονται απο τις βασικες σου καλυψεις, ο υπολογισμος θα γινεται βασει της τρεχουσας εμπορικης αξιας οποτε δεν θα κερδισεις κατι. Στις επιπροσθετες καλυψεις πιθανως να ληφθει υποψην η ασφαλιζομενη αξια αλλα και αυτο αναλογα με τη πολιτικη της εταιριας.|
Εννοειται κοιταξε να μην εχεις ουτε υπασφαλιση.
bebes έγραψε:Νομίω η anytime εχει συνεργαόμενα συνεργεία.
Το πας, στο φτιάχνουν και παιρνουν τα χρήματα απο την άλλη ασφαλιστική.
Ας το κοιτάξει κι αυτό
Μακριά από τέτοια συνεργαζόμενα συνεργεία. Το πας και στο φτιάχνουν με ό,τι σαβούρα βρούν σε μάντρα καταστροφής αυτοκινήτων. Όσο πιο φτηνά γίνεται για να γλυτώσει χρήμα η ασφαλιστική.
Μακριαααα.
Πχ αγόρασες ένα καινούργιο αμάξι περσι, 19k, φέτος κάνει 22k. Για πόσο το ασφαλίζεις και πόσα τελικά θα πάρεις;