Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#748024
mousatos έγραψε:Ο Ιαβέρης είπε οτι οι πρώτες ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν αμέσως μετά το ξεφόρτωμα ήταν να πάει για έναν εξονυχιστικό έλεγχο σε συνεργείο και μετά Μέγαρα για εξοικείωση με το υπερ-αυτοκίνητο.

Οι σωστές πρώτες ενέργειες είναι να βγάλεις όλα τα συστήματα off και να έχεις μαζί σου και τον σωστό εξοπλισμό. Τα υπόλοιπα που λέει ο Ιαβέρης δεν είναι για πραγματικούς χεράδες.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#748027 Αυτο το αμαξι δεν ειναι για τους δρομους της Αθηνας. Αν υπηρχαν μπαριερες σε εκεινο το σημειο δεν θα γινονταν αυτο που εγινε.

Δεν επρεπε να οδηγηθει σε τετοιες χαμηλες θερμοκρασιες.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#748028 Μια ήρεμη βόλτα μπορούσε να πάει με τη σύζυγο μεσα, αλλά όχι να γκαζώσει ακόμα και για περιέργεια, τι ήθελε να δει δλδ??? Δεν ήξερε όταν το πλήρωσε, τι μπορεί να κάνει?? Αμφέβαλλε??? Δεν ήταν για αυτόν αυτό το όχημα αργά ή γρήγορα θα έκανε κάποιο ατύχημα.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#748063
Scotch έγραψε:
mousatos έγραψε:Ο Ιαβέρης είπε οτι οι πρώτες ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν αμέσως μετά το ξεφόρτωμα ήταν να πάει για έναν εξονυχιστικό έλεγχο σε συνεργείο και μετά Μέγαρα για εξοικείωση με το υπερ-αυτοκίνητο.

Οι σωστές πρώτες ενέργειες είναι να βγάλεις όλα τα συστήματα off και να έχεις μαζί σου και τον σωστό εξοπλισμό. Τα υπόλοιπα που λέει ο Ιαβέρης δεν είναι για πραγματικούς χεράδες.


Για να βγάλεις όλα τα συστήματα off σε αμάξι με 720 άλογα στον πίσω άξονα σε Ελληνικό δρόμο, ο μόνος εξοπλισμός που χρειάζεσαι βρίσκεται εδώ

Κατά τ' άλλα 720 άλογα + πίσω κίνηση + κινητήρας στο κέντρο (δηλαδή πολύ μάζα πίσω και άρα πολύ αδράνεια) + πάτημα γκαζιού πάνω από 1 νανοχιλιοστό =

Εικόνα



Πλέον οι ιπποδυνάμεις έχουν φτάσει σε απίστευτα επίπεδα και θέλει αντίστοιχη προσοχή.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#748072 Αμαξι με ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΟΡΣΙΑ θα επρεπε να απαγορευεται για δημοσια κυκλοφορια.

Νταξει επικο σχολιο!!! :lol: Γελανε και τα pilot sport !!
Μερικα facts:
- Ο εχων Audi TT RS μπαινει σε αυτοκινητοδρομο, γραφει στα παπαρια του την λωριδα επιταχυνσης και με 70km/h κοβει μεσαια λωριδα επιταχυνοντας σαν χελωνα. ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙ ΟΜΩΣ!
- Ο εχων Matiz 0,8 μπαινει στον περιφερειακο με το γκαζακι του, 3η στο σαζμαν και αφου χρησιμοποιησει το μυαλουδακι του το ευστροφο, κοιταει αριστερο καθρεπτη, εκτιμα με ποσα ερχεται καποιος πισω του και αναλογως ειτε επιταχυνει κι αλλο για να βγει απο τη λωριδα επιταχυνσης ή εγκαιρως αφηνει γκαζι για να μπει πισω απο αυτον που προκειται να τον προσπερασει. ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ!!
ΩΣΤΟΣΟ, 9 στους 10 τενεκεδες που βλεπω καθημερινα, μπαινουν περιφερειακο με ΦΡΕΝΑ απο την αρχη της λωριδας επιταχυνσης και πιανουν αγχωμενοι μεσαια, για να πανε αριστερα με 80 επιταχυνοντας αφου αλλαξουν λωριδα για να πατησουν πιο κατω ξαναααα φρενα!

Κατα τ'αλλα το γκαζι μας μαρανε.
Το 0-100 σε ενα μηχανακι 100 ιππων ειναι 3 δευτερολεπτα μεσες ακρες.
ΑΝ δεν σουζαρεις.
ΑΝ δεν σπιναρεις.
ΑΝ στιψεις το γκαζι πατιναροντας τοσο-οσο σε ψηλες στροφες
ΑΝ κατι απο τα παραπανω παει στραβα γεια σας!
Ειναι επικινδυνο; Ναι, να πουμε για 75 αλογα; Και αυτο μπορει να το "χασεις" σε μια καλη εκκινηση ή ανοιγμα... να πουμε 50? 35 αλογα? ΜΑΧΑΙΡΙ σε ολα, μονο σκουτερ και παπακια απο 'δω και περα!!! :rtfm:


Να θυμισω πως καποτε στο ευρυ κοινο δεν ηταν διαθεσιμα:

1) Υποβοηθηση τιμονιου, μεταβλητη κρεμαγιερα...
2) ABS
3) ESP .. ποσο μαλλον τα τελευταιας γενιας!
4) Ηλεκτρονικα διαφορικα
5) Traction control
6) Lane assist
7) AEB
8) Radar assisted cruise control
9) LED ΦΩΤΑΡΕΣ και προτζεκτορες που κανουν τη νυχτα μερα (το ιδιο ισχυει παθητικα και για τους διερχομενους!)
10) Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες
11) Φωτα ημερας.
12) Τεχνολογια αναρτησεων
13) Τεχνολογια ελαστικων

Ολα τα παραπανω, λιγο-πολυ συμβαλλουν στην ασφαλη μετακινηση σε σχεση με ενα αυτοκινητο του 1990 που δεν ειχε τιποτε απο αυτα.

Σημερα, τα 720 αλογα ειναι ΠΟΛΛΑ για καποιους, αλλα καποτε και τα 400 ηταν επισης πολλα!!
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#748085 Καμερες παντου σε ολες τις λεωφορους που να ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. Και το μπιλιετακι κατεθειαν στην εφορεια. Να στρωσουν ολοι και να πανε κυριες. Εξω κατι ξερουν οι αρχες.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#748086
markvag έγραψε:Για να βγάλεις όλα τα συστήματα off σε αμάξι με 720 άλογα στον πίσω άξονα σε Ελληνικό δρόμο, ο μόνος εξοπλισμός που χρειάζεσαι βρίσκεται εδώ


Σε δημόσιο δρόμο ασχέτως χώρας είναι εγκληματικό να βγάλεις off όλα τα συστήματα. Ακόμα και σε πίστα θεωρώ πως δε θα κερδίσει κάτι ένας ερασιτέχνης οδηγός με όλα στο off, εκτός αν θέλει να κάνει drift.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748091 Ένας δρόμος "δίνει" τόσα ατυχήματα χρόνια τώρα. Πόσα χλμ να ειναι;
10;20;
Όταν ένα κράτος δεν κάνει τίποτα για ΕΝΑ ΦΑΚΙΝ ΔΡΟΜΟ το κάνει επειδή δε θέλει, όχι επειδή δεν μπορεί
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748099 Μα εκεί εστιαζω κι εγώ, όχι στο δρόμο κατασκευαστικα
Μια λωρίδα γης είναι. Πόσο δύσκολο είναι να την προστατεψεις;
Έχεις 15 χλμ που πρέπει να αστυνομευσεις. Δεν μπορείς δλδ να βάλεις κάμερες και να γράφεις;
Στέλνε ραβασάκια συνέχεια


Αλλά δημιούργησε δεδικασμένο, να ξέρει ο άλλος να του γίνει βίωμα, κινείσαι στην παραλιακή; άμα ξεφύγεις σε γράφουν

Φίλο μου στην Ολλανδία τον έγραψαν επειδή πήγαινε με 57 και 55 ,με όριο 50 και πέρασε κατευθείαν στην εταιρεία ενοικιάσεως του αυτοκινήτου, ενσωματώθηκε στην τελική τιμή
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#748102 Δεν φτανει αυτο...Δεν θα σκοτωνονται εκει, θα βρουν να σκοτωνονται ή και να σκοτωνουν, αλλου!
Άβαταρ μέλους
By GTS
#748103 Μαλλον χρειαζεται μπαριερες εκεινος ο δρομος επηδη εχει τα δεντρα. Κατα τα αλλα μια ευθεια ειναι.