Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#747760 *1000, αυτό ακριβώς!!!! Τι νόημα να έχω 700 άλογα που όμως πρέπει να είναι περιορισμένα από τα ηλεκτρονικά!!!!
Άσε τις κάμερες που θα ρίχνουν πρόστιμα...
Ο φίλος μου στο Abu Dhabi, έχει κόλλημα με τα πορσικα ενταξει, λογικό!!! Πήρε μια τούρμπο 2009 με τον μετζλερ κινητήρα από τις τελευταίες όπως μου είπε. Την έφτιαξε στα 680 άλογα!!!, όμως κουράζει για αστική χρήση, και ας έχουν δρόμους απίστευτους. Έχουν κάμερες παντού, και μόνη λύση είναι η πίστα εκεί για τη φόρμουλα 1 η κάτι δρόμοι που πάνε μέσα στις ερημικές περιοχές που είσαι μόνος και τελικιαζεις. Κάποτε το 2007 πήγαινες χωρίς κάμερες τα 160 χλμ στο Ντουμπάι χωρίς κάμερες!!! Τώρα όλοι Παναγίες.

.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747764 Ευτυχως να λέμε, γιατι ετσι δεν σκοτώνονται και δεν σκοτώνουν αθώο κοσμο οι διάφοροι "που το έχουν".

< >
Άβαταρ μέλους
By glf
#747769 Ρε σεις το πιο απλό.. ποιός έχει ελέγξει πιέσεις ελαστικών όταν κατεβάζει αμάξι απο την αυτοκινητάμαξα;

Ένα πεσμένο πίσω λάστιχο να είχε και να άλλαξε το manetino για.. εφέ και στο πρώτο γκάζι (ευθεία στο τέλος της καμπής) θα τον έστελνε.

Για μένα το πιο πιθανό σενάριο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#747772
panos2171 έγραψε:
axel12p έγραψε:Όταν σου ορίζει την χωρητικότητα του κινητήρα στα 1.6 λίτρα και καθορίζει ακόμη και την ροή καυσίμου, προφανώς και υπάρχει εκ των πραγμάτων περιορισμός ιπποδύναμης στην F1.

Αυτή την στιγμή ένα μονοθέσιο έχει ιπποδύναμη λίγο πάνω από 1000 ίππους, κινείται σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και το οδηγεί ένας πιλότος F1. Την ίδια στιγμή έχουμε μια πισωκίνητη Ferrari, με 720 άλογα, να κινείται στην παραλιακή, και στην θέση του οδηγού να βρίσκεται ένας ελεύθερος επαγγελματίας από την Μύκονο!

Βασικά, ακόμη και όλα να τα κρατήσουμε από το τελευταίο παράδειγμα, αν αλλάξουμε την παραλιακή με μία πίστα, το ατύχημα ίσως να μην είχε συμβεί, ή ακόμη και αν είχε συμβεί δεν θα είχε αυτές τις συνέπειες.

Sorry, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτοκίνητα με τέτοιες ιπποδυνάμεις δεν πρέπει να είναι για τους δημόσιους δρόμους.
Με μηδέν βοηθήματα όμως τα αγωνιστικά όταν ένα πολιτικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας έχει ρύθμιση ακόμα και για κίνηση σε βρεγμένο. Μπορεί να έχει 700 άλογα αλλά έχει και επιλογές να τα περιορίσεις.
Δε θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει όριο στα άλογα γιατί και τα 240 του S2000 ήταν επίσης επικίνδυνα αν δεν ήξερες να το χειριστείς.

.


Μπορείς να τα περιορίσεις αλλά όταν θες να γκαζώσεις βλακωδώς ή και υπο την επήρρεια, δεν το κάνεις και μπορεί να οδηγήσει σε αυτά τα αποτελέσματα. Δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια σε χώρες ανα το κόσμο υπήρξαν και υπάρχουν περιορισμοί και απ'ότι λέγεται , έρχονται πολύ πιο αυστηροί (speed limiter ανα ζώνες, black box κλπα).

Αυτό σίγουρα για το S2000, μόνο που αυτό δεν επιτάχυνε απο στάση στα 200 σε 7.5 δεύτερα.
Δηλαδή, ένα φτάρνισμα κ λάθος πάτημα του πεντάλ και πιάνεις απαγορευμένες ταχύτητες,
είναι υπερβολικό και μπορεί να οδηγησει πολύ εύκολα σε τέτοια δυστηχήματα που συζητάμε.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#747838
NickTG έγραψε:Εγώ θέλω να κόψουμε όλα τα αυτοκίνητα πάνω από 150 άλογα, πάνω από 1.3 τόνους και πάνω από 4.5 μέτρα.
Και περιορισμό στο ύψος για να βλέπω καλύτερα με τη μηχανή.


Να ξεκινήσω για Πάτρα με τα πόδια; :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#747858
JimClark έγραψε:
NickTG έγραψε:Εγώ θέλω να κόψουμε όλα τα αυτοκίνητα πάνω από 150 άλογα, πάνω από 1.3 τόνους και πάνω από 4.5 μέτρα.
Και περιορισμό στο ύψος για να βλέπω καλύτερα με τη μηχανή.


Να ξεκινήσω για Πάτρα με τα πόδια; :lol: :lol: :lol: :lol:


Στην εθνική επιτρέπω και ψηλότερα οχήματα. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#747893 Υπάρχουν 100δες βιντεακια με αστείες ταχύτητες από ποζεραδες, με ανεξέλεκτες επιταχύνσεις που έχουν μετρήσει εφαπτομένες και καταστρέψει υπεραυτοκίνητα.
Πάνω από 300 άλογα όλα θέλουν εμπειρία και χέρια. δεν είναι για τον καθένα.
Τελευταία επεξεργασία από cmarin και 17 Ιαν 2022, 12:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#747895 Ακριβώς αυτό είπα και γω..
Το ότι έχει φράγκα να το πληρώσει δεν τον κάνει και ικανό να το οδηγήσει. Με την αναμενόμενη κατάληξη.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#747898 Δυστυχώς δεν υπάρχει η κουλτούρα της πίστας στην Ελλάδα. Δεν θα ήταν πολύ καλύτερα αν ο καθένας έμπαινε σε μια πίστα (και δεν εννοώ τύπου Μεγάρων) για να χαρεί το αυτοκίνητο του, με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και χωρίς να θέτει τον εαυτό του και τους γύρω του σε κίνδυνο; Χώνεις που χώνεις τόσα λεφτά στο αμάξι, γιατί να μην το χαρείς στο χώρο που του πρέπει;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#747926
Νέο βίντεο σοκ από τον απεγκλωβισμό του, ενώ η Ferrari τυλίγεται στις φλόγες

Άβαταρ μέλους
By cabala10
#747941
glf έγραψε:Ρε σεις το πιο απλό.. ποιός έχει ελέγξει πιέσεις ελαστικών όταν κατεβάζει αμάξι απο την αυτοκινητάμαξα;

Ένα πεσμένο πίσω λάστιχο να είχε και να άλλαξε το manetino για.. εφέ και στο πρώτο γκάζι (ευθεία στο τέλος της καμπής) θα τον έστελνε.

Για μένα το πιο πιθανό σενάριο.

το λαστιχο ειναι το θεμα η η ασφαλτος που γλυστραει πιο πολυ απο χιονι?

υπηρχαν σκεψεις να μπουν σαμαρακια καποτε αλλα μαλλον θα βρισκαμε αμαξια επανω στα δεντρα μετα
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#747944 Η αιτία του ατυχήματος αλλά και άλλων παρόμοιων με "λαικά" και ακριβά αυτοκίνητα είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια

Οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου

που έγραφαν στα μείον της δοκιμής του ΧΨ μοντέλου την μη δυνατότητα ΠΛΗΡΗΣ απενεργοποίηση του ESP :dizzy:

που έβαζαν στην πίστα το swift sport και το fiesta St πχ και εξυμνούσαν την '' ελευθεριότητα " του πίσω μέρους :help: ...αλλα κάτι άλλα που ο κόλος τους δεν κούναγε τα θεωρούσαν μονότονα, υποστροφικά, χαζά αυτοκίνητα για καθημερινούς , συνηθισμένους οδηγούς :s_cool

που για αυτούς η "αίσθηση' του τιμονιού μέτραγε περισσότερο απο τα καλά ρυθμισμένα ηλεκτρονικά .έστω , συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης και η ιταλική ,γαλλική, ιαπωνική κλπ "ψυχή" ήταν σοβαρή δικαιολογία για να εξυμνούνται αυτοκίνητα τσιγαρόχαρτα /παγίδες θανάτου για τους επιβάτες :(

που οταν τελικά επικράτησε η γερμανική σχολή παθητικής ασφάλειας άρχισαν τα κρυφο ειρωνικά σχόλια :thumbsdown:

και φυσικά φταίμε και εμείς που σταματήσαμε να παίρνουμε το automotor und sport και παίρναμε το drive που είχε και canonball επι ελληνικού εδάφους :metalo: με τέτοιους "δάσκαλους" αυτά τα γράμματα μάθαμε ...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#747980 Σωστά τα παραπάνω αλλά αφορούν 18χρονα και το πολύ εικοσάχρονα. Ένας 40άρης με παιδί δε δικαιολογείται να παρασύρθηκε . Ο Ιαβέρης είπε οτι οι πρώτες ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν αμέσως μετά το ξεφόρτωμα ήταν να πάει για έναν εξονυχιστικό έλεγχο σε συνεργείο και μετά Μέγαρα για εξοικείωση με το υπερ-αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#748023
mousatos έγραψε:Σωστά τα παραπάνω αλλά αφορούν 18χρονα και το πολύ εικοσάχρονα. Ένας 40άρης με παιδί δε δικαιολογείται να παρασύρθηκε . Ο Ιαβέρης είπε οτι οι πρώτες ενέργειες που θα έπρεπε να γίνουν αμέσως μετά το ξεφόρτωμα ήταν να πάει για έναν εξονυχιστικό έλεγχο σε συνεργείο και μετά Μέγαρα για εξοικείωση με το υπερ-αυτοκίνητο.


Αυτά φίλε γράφονται στο υποσυνείδητο ακριβώς στην ηλικία των 18-20 χρονών , οταν έρχονται τα €€€ και παίρνεις επιτέλους το "όνειρο" σου έρχονται και οι εικόνες απο τον Chris Harris που ανεβοκατεβαίνει τις φουρκέτες με την pista και το χέρι παει στο κουμπί στο τιμόνι ...απο μόνο του !

Ευτυχώς που τα σχετικά ισχυρά αυτοκίνητα που πήρα στην ζωή μου δεν ήταν για πλαγιολισθήσεις ισχύος , όλα εμπροστοκίνητα και όταν την μια και μοναδική φορά που έκλεισα το ESP είδα πόσο ανεξέλεγκτο σπινιάρισμα και υποστροφή είχα φρόντισα όλα τα 150000 χλμ να ήταν πάντα ΟΝ ... μέτρησε βέβαια που κάποιος σωστός , ξένος φυσικά , δημοσιογράφος έγραψε κάπου οτι κάνει ίδιο χρόνο στο Nurburgring με τα ηλεκτρονικά είτε On είτε OFF.
Τελευταία επεξεργασία από MONMAN και 18 Ιαν 2022, 11:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά