Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764115 Σου εχουμε βαλει ( και εγω και ο μαρκβαγκ) αποτελεσματα ερευνων μετα απο ΣΤΑΣΤΙΣΤΙΚΗ επεξeργασια των δεδομενων-> οδηγηση μηχανης ΠΕΝΗΝΤΑ φορες πιο επικινδυνη απο "κουτι".

"Αθηναϊκες πινακιδες" εσυ. :superman:

( Οταν η προσωπικη μαας εμπειρια εναντιωνεται στην δικη σου κοσμοθεωρια ειναι κατακριτεα, εσυ απο την αλλη το μονο επιχειρημα που εχεις φερει στο τραπεζι ειναι η δικη σου εμπειρια χρησης με δικυκλο :lol: και τιποτα αλλο :iconcool: ).

Διεψευσε μας λοιπον, στο ονομα της Επιστημης φερε μας μια ερευνα, μια δημοσκοπηση, κατι επιστημονικα αξιοπιστο τελος παντων - οχι κανα τουιτ του Kostas 7 Liosia- που να τεκμηριωνει την στατιστικα ΜΗ σημαντικη διαφορα μεταξυ οδηησης auto / moto οσον αφορα την επικινδυνοτητα τους.


Μεχρι τοτε.

Per vehicle miles traveled in 2019, motorcyclists were about 29 times more likely than passenger vehicle occupants to die in a motor vehicle crash and were 4 times more likely to be injured. Safe motorcycling takes balance, coordination, and good judgment.


https://www.nhtsa.gov/road-safety/motorcycles

+

Εικόνα

TRAFFIC SAFETY FACTS 2019

Θα τα εβγαλαν απο την κουτρα τους και αυτοι. :s_dunno


(ξερω, ξερω , ακουω τον νικοπαππα απο το χωλ "ειναι στην Αμερικη αυτοι". Σωστα, στην Ευρωπη οι 2κυκλοι ειναι απο αλλου χουργιο).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#764116 Ωραια, και τι εγινε που το λεει η στατιστικη;

Επισης η στατιστικη λεει οτι το καπνισμα σκοτωνει, το ιδιο και το αλκοολ, το ιδιο και η παχυσαρκια.
Παρολα αυτα επιτρεπεται να αγορασεις τσιγαρα, αλκοολ, πιτογυρα, σπληναντερα, πρατινες κλπ. και να τα καταναλωσεις οπως θες.

Η στατιστικη μετραει δεδομενα, αναλυει πιθανοτητες και μεσω αυτων βγαζει καποια συμπερασματα και καποοιοι φορεις μιλανε για μειωση καταναλωσης του Χ , αυξημενης προστασιας για το Ψ ή απαγορευσης για το Ζ.

Υπαρχει καπου καποια προταση απαγορευσης πωλησης μηχανων; Συζητειται απο φορεις, πολιτεια, καποιους ρε παιδι μου;

Οχι;

ΟΚ. Παμε παρακατω, μπορουμε;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#764117 Δεν λέμε ότι οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να απαγορευτούν.

Δεν λέμε ότι ο καθε αναβάτης μοτοσυκλέτας θα έχει σίγουρο θάνατο ή 100% θα τραυματιστεί σοβαρά.

Δε μιλάμε για τσιγάρα, ποτά, ξενύχτια.

Το θέμα της συζήτησης είναι "παθητική ασφάλεια: μοτοσυκλέτες vs αυτοκίνητα".

Και αυτό από μόνο του ακυρώνει κάθε επιχείρημα περί ενεργητικής ασφάλειας γιατί για να φτάσεις στο σημείο που θα χρειαστείς την παθητική ασφάλεια σημαίνει ότι η ενεργητική έχει αποτύχει.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#764119 Το θεμα της συζητησης ηταν αλλο και ξεκινησε απο το αν θα αφησω η οχι τον γιο μου να οδηγησει μηχανακι στα 16 στον δρομο. Οπου ο Morx ειχε αλλη αποψη την οποια δεν εξεφρασε ποτε.

Μετα απο τοσες σελιδες βεβαια δεν τον αδικω :roll: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764121
Chris έγραψε:Στις ποσες σελιδες λετε να το λυσετε αυτο για να ξαναμπω στο θεμα?


Η φάση είναι Vellerofontis ft Γ.Κ.

"Scirocco, ο φονεύς των γιγάντων"


:yahoo:

Μόνο εγώ αυτά. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#764122
Chris έγραψε:Στις ποσες σελιδες λετε να το λυσετε αυτο για να ξαναμπω στο θεμα?
Μπάστα, δεν έχουμε φτάσει ακόμα στα systematic review and meta analysis

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#764123
g8777 έγραψε:
Chris έγραψε:Στις ποσες σελιδες λετε να το λυσετε αυτο για να ξαναμπω στο θεμα?


Η φάση είναι Vellerofontis ft Γ.Κ.

"Scirocco, ο φονεύς των γιγάντων"


:yahoo:

Μόνο εγώ αυτά. :shifty:


Που να ναι αυτή η ψυχή...

Είναι επειδή τον είχα "πατήσει" με το Scirocco τον Vellerofontis που τα έλεγε αυτά

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#764124
Νίκος Παππάς έγραψε:Το θεμα της συζητησης ηταν αλλο και ξεκινησε απο το αν θα αφησω η οχι τον γιο μου να οδηγησει μηχανακι στα 16 στον δρομο.

Ε αφού επιτρέπεται η πώληση , γιατί προβληματίζεσαι; :shifty: Τουλάχιστον τώρα που το ξεκαθαρίσαμε θα του την πάρεις.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 21 Μάιος 2022, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764125
dimik έγραψε:
Chris έγραψε:Στις ποσες σελιδες λετε να το λυσετε αυτο για να ξαναμπω στο θεμα?
Μπάστα, δεν έχουμε φτάσει ακόμα στα systematic review and meta analysis

< >


Ζητηθηκαν. Τα παρεχουμε.

:shifty:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#764126 Η μηχανή δεν έχει την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου το οποίο φαντάζομαι όλοι μπορούν να το καταλάβουν.

Όσες πιθανότητες υπάρχουν να γίνει ένα ατύχημα για έναν οδηγό με μηχανή άλλες τόσες υπάρχουν να γίνει και με ένα αυτοκίνητο. Και αυτό φαντάζομαι είναι εύπεπτο για όλους.

Καταλήγοντας, μια μηχανή είναι όχι ακριβώς πιο επικίνδυνη αλλά λιγότερο ασφαλής, όπως λιγότερο ασφαλες είναι και ένα αυτοκίνητο του 90.
Επιπλέον μια μηχανή θέλει διαφορετικές ικανότητες σε σχέση με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου που την κάνει πιο απαιτητική άρα και πιο δυσκολη.


.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#764131
Νίκος Παππάς έγραψε:Το θεμα της συζητησης ηταν αλλο και ξεκινησε απο το αν θα αφησω η οχι τον γιο μου να οδηγησει μηχανακι στα 16 στον δρομο. Οπου ο Morx ειχε αλλη αποψη την οποια δεν εξεφρασε ποτε.

Μετα απο τοσες σελιδες βεβαια δεν τον αδικω :roll: :innocent:


Η συγκριση moto vs αυτοκίνητο ξεκίνησε με αφορμή το δίλημμα αν θα αφήσεις τον μικρό να οδήγησει μηχανάκι ή όχι και αιτιολογεί την απάντηση:

Πχ "όχι μην τον αφήσεις, είναι επικίνδυνο, καλύτερα ένα αμάξι στα 18" ή "ναι μωρέ, ας πάρει μηχανάκι γιατί έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια"

Ο morx είναι υπέρ από ότι κατάλαβα, απλά δεν έγραψε κάτι περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#764146
Νίκος Παππάς έγραψε:Ωραια, και τι εγινε που το λεει η στατιστικη;

Επισης η στατιστικη λεει οτι το καπνισμα σκοτωνει, το ιδιο και το αλκοολ, το ιδιο και η παχυσαρκια.
Παρολα αυτα επιτρεπεται να αγορασεις τσιγαρα, αλκοολ, πιτογυρα, σπληναντερα, πρατινες κλπ. και να τα καταναλωσεις οπως θες.

Η στατιστικη μετραει δεδομενα, αναλυει πιθανοτητες και μεσω αυτων βγαζει καποια συμπερασματα και καποοιοι φορεις μιλανε για μειωση καταναλωσης του Χ , αυξημενης προστασιας για το Ψ ή απαγορευσης για το Ζ.

Υπαρχει καπου καποια προταση απαγορευσης πωλησης μηχανων; Συζητειται απο φορεις, πολιτεια, καποιους ρε παιδι μου;

Οχι;

ΟΚ. Παμε παρακατω, μπορουμε;
Ωραία ρε Νίκο ,αφού είναι τόσο απλά τα πράγματα γιατί μας ρωτάς αν θα πάρεις στο παιδί σου μηχανή?Αφού είναι ασφαλές όσο μας λές δε θα έπρεπε καν να αναρωτηθείς...Θα μας ρωτήσεις οταν πάρει δίπλωμα οδήγησης αν θα αγοράσει αυτοκίνητο?
Τέλος πάντων εγώ προσωπικά δε θα άφηνα το παιδί μου να οδηγάει μηχανάκι σε αυτή τη τραγική χώρα που ζούμε....Ειδικά στην Αθήνα.Ειναι τραγικά επικίνδυνο με τόσα ζώα που κυκλοφορούν.



< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#764149
kostis20 έγραψε:Τέλος πάντων εγώ προσωπικά δε θα άφηνα το παιδί μου να οδηγάει μηχανάκι σε αυτή τη τραγική χώρα που ζούμε....Ειδικά στην Αθήνα.Ειναι τραγικά επικίνδυνο με τόσα ζώα που κυκλοφορούν.

^Αυτό. Τώρα αν θα καταφέρω τελικά να τους αποτρέψω, αυτό είναι ένα μεγάλο challenge.



< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#764150 Οι στατιστικές μελέτες δεν είναι ούτε κανόνας, ούτε μελλοντικές προβλέψεις. Κάθε μέρα πέφτουν έξω μελέτες για πράγματα που εξαρτώνται από πολύ λιγότερους παράγοντες σε σχέση με ένα τροχαίο.

Πάω να χαζέψω καμία μότο στο car.gr (oh the irony) πριν γίνουν όλες ηλεκτρικές. Αν τελικά πάρετε μοτοσυκλέτα στο παιδί σας, προτιμήστε τις Ιταλικές. Χαλάνε τόσο συχνά που σπάνια κυκλοφορούν. Το λένε και οι στατιστικές.